Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

WK 2006

Gestart door hillo, juni 11, 2006, 12:26:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Vrijdag was het zover, de eerste wedstrijd! Gisteren ook 3 wedstrijden en over enkele uren zal ook Nederland moeten spelen! Plaats hier je gedachtes over het WK, alle frustraties over Nederland die weer eens slecht speelt, of over de overwinningen (waar we er natuurlijk veel van gaan verwachten :P )

Marloes

Eerste wedstrijd gewonnen ;D [jumpiej]

Lies

Groninger natuurlijk gescoord he ;)
Naja voetbal boeit me eigenlijk helemaal niet maar goed :P

Luc

Yeah. Gewonnen!

Twas echt toppie, in het psv stadion de wedstijd kijken!

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Chris.B

 :-\we hebben gewonne maar we mogen niet tevreden zijn want het was een slechte wedstijd :-X

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Luc

Je word niet wereldkampioen door mooi te spelen...

SpydeR

wat zijn die italianen een klootzakken zeg een stelletje gladjakkers okeej ze hebben dan wel gewonnen met 2-0 maar ik heb  meer respect voor ghana hoor waarom weet ik niet maar dat is gewoon zo :P ;)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

2-1 voor Nederland! Dat betekent dat we in de 1/8 finale zitten! ;D

Luc


Marloes

Morgenavond: Nederland - Argentinie ;D

en dat gaat nederland neit winne denk.. maar ik kan t niet zien,, want ik ben dan naar klassenfeest ;D

hillo

Wow, deze wedstrijd vond ik echt geweldig :P
4 x rood! Nog 1tje en de wedstrijd was gestopt wegens te weinig spelers :o :P
maargoed, Nederland uitgeschakeld.. Best wel verwacht ook, maar toch.. Jammer :-\

Marloes

Jaa,, vette wedstrijd :D
record aantal rode kaarten op wk :P ;D

djwimmy

ja was gewoon pech zwitsterland deed et wel heel slegt gister
Posten hier posten daar we posten overal!!

hillo

Winnaars waren de italiaantjes (wedstrijd had ik heerlijk in een cafeetje op Kreta gekeken ;D Biertje erbij, wat te eten.. kan niet beter :))

maar het is nu wel voorbij.. niemand heeft er nog wat over te zeggen lijkt me, dus vandaar:


topic closed dus :P