Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Welkom Allemaal op Hot Forum

Gestart door mesabjorn, juni 25, 2004, 20:46:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Is het moeilijk om je wegwijs te vinden op de site

Neen zeker niet
Niet echt
misschien wel
Het is toch niet makkelijk
Na de eerste 365 dagen is het geen probleem

red star

bwa doet niets, is wel leuk welkom te zijn :-)

Kristian

#661
Hallo iedereeen, ik ben Kristian (hadden jullie waarschijnlijk al gedacht ivm mijn naam ;)) Ik hou van muziek, muziek, muziek, gitaarspelen & forums volspammen (vraag maar aan alfroj :)). Voorderest doe ik niet zoveel in mijn supertoffe leventje, computeren, naar school gaan, zeilen, leuke dingen met vrienden doen, dat was het eigenlijk wel. Hopelijk zitten hier een beetje gezellige mensen en/of dieren.

Houdoe :)

alfroj

wie weet verander ik nog van partner :P zorg eerst maar dat je m'n naam goed spelt trouwens
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Kristian


alfroj

ik voel gewoon dat we gaan winnen
en les 1 op dit forum: laat je niks wijsmaken door Hillo :P
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.


hillo


Lies

Mensen weten tegenwoordig niet eens meer wie ik ben :'(

Mollemaarten

Citaat van: Elfje99 op november 13, 2008, 20:54:51 PM
Mensen weten tegenwoordig niet eens meer wie ik ben :'(

Haha, ik dacht ik vind het een typisch hillo gevalletje ::)
Sorry ::)

hillo


addie

Hallo mensen,
Ik ben nieuw hier. 19 jaar, hobby's zijn voetbal, online spellen spelen en aan mijn eigen online spellen site werken. Ja, ik heb ook een online spellen site ;) Hillo ken ik toevallig wel ergens van volgens mij. :D Maar ik hoop dat we hier leuk samen spellen kunnen spelen. !

Ulysses

Mocht je een actief spel willen raad ik je aan er één op te starten, er zijn zat actieve users (sommige daarvan blijken nog best aardig, alleen de Belg moet je mijden ;D) alleen de spellen liggen een beetje stil  ::)

Welkom, vlucht nu het nog kan, voor je het weet ga je met mensen van dit gekke zooitje op vakantie.. ;-)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies


addie

Haha, ik zit alleen een beetje in een drukke periode nu, maar ik heb misschien later wel tijd om een spel te organiseren. Anders zouden die users ook eens op mijn site kunnen kijken, want daar hebben de meeste spellen juiste users nodig.  ;D

cchiel

Welkom Addie!

Meng het verhaal van Ulyssesmet de volgende begrippen:
Gek, sarcastisch, raar, apart, flauw...


Maar verder doen we geen vlieg kwaad. ;)