Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Uitreikingszaal

Gestart door Tinuzzz, juni 17, 2006, 16:34:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Dan toch nog even een reactie van mij. Allereerst wil ook ik Sjors bedanken, voor dit geweldige forum! Ik bezoek het forum dan ook regelmatig en vind eigenlijk alle leden wel ok.

Ook wil ik, hoe cliché, alle leden bedanken die het HotForummen zo gezellig maken. Zonder jullie zou er niks te doen zijn. Het feit dat ik zoveel awards heb gekregen heb ik dan ook aan jullie te danken. Hoewel ik er Hillo ook wel een gunde. Hij is tenslotte ook supersnel van een newbie naar een vast lid gegroeid. Maargoed, genoeg Hillo-geslijm, haha.

Allemaal bedankt, en hopelijk blijft dit forum nog lang bestaan!

*proost*

op sjors!

ofzo

hillo

#151
Ach, wat lief van je Luc :P
maare, ik heb degene die ik wilde! ;D

Tinuzzz

* Iedereen hoort door de zaal:

*ATTENTIE ATTENTIE, Wil iedereen de zaal verlaten*

*ATTENTIE ATTENTIE, Wil iedereen de zaal verlaten*
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Je zou de zaal ook gewoon kunnen sluiten :P ;)

Tinuzzz

* Tinuzzz sluit de zaal en hillo zit er nog. "Tot volgend jaar", roept Tinuzzz nog gauw
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Hillo besluit zijn plek heerlijk bezet te houden en is blij dat hij een nog grotere kamer heeft dan hij al had!

Tot volgend jaar tinuzzz! Luc, blijf jij ook? :P Elise heeft zich ook verstopt onder de stoelen.. en daar.. Marloes! Hoi meid!

Tinuzzz is de enige die weg is en sluit af, dan valt de sleutel in een rioolputje! "Helaas", denkt Tinuzzz, "dan zit die hillo maar voor altijd vast.."

Ondertussen begint de knalfuif binnen! Iedereen is er bij, behalve een persoon.. Tinuzzz, leefde nog lang, maar ongelukkig, omdat hij helemaal alleen was :P

--Einde--

Tinuzzz

* Tinuzzz  doet het topic lekker weer open! :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus