Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Stellingen

Gestart door Marloes, juni 17, 2006, 20:10:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Hier komt een stelling te staan, dan moet je over die stelling gaan discussieren of je ermee eens of oneens bent en waarom..

Marloes

Stelling: Nederland wordt noooooit Wereldkampioen!

Tinuzzz

Mee eens, ik vind dat ze té optimistisch zijn.
En ze hebben te weinig spelers die ervaren zijn op een WK.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

hillo

Dit topic bestaat toch al? :P
maar ik vind: tuurlijk worden we wereldkampioen! Ook al is de kans klein, als je er van tevoren al niet in gelooft, gebeurt het nooit!

SpydeR

ik denk het niet want strax moeten we tegen argentinië en degene die een gele kaart hebben mogen nie meedoen.. en dat zijn er 6!! en er zitten toch wel goeie tussen..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

Citaat van: SpydeR op juni 19, 2006, 12:39:37 PM
ik denk het niet want strax moeten we tegen argentinië en degene die een gele kaart hebben mogen nie meedoen.. en dat zijn er 6!! en er zitten toch wel goeie tussen..
We zijn toch al door...

hillo

Het gaat om de eer :P
maar toch hoop ik wel dat we winnen.. Strax komen we nog tegen Portugal uit :o

SpydeR

ik denk dat brazilië gaat winnen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

FF tussendoor he.. is portugal goed?

hillo

Ja :P
bij het EK 2 jaar terug, kwamen we in de halve finale.. Toen zijn we door Portugal uitgeschakeld >:(

Marloes

oo ja,, maar die zijn toch slechter dan brazil of nie?

SpydeR

ja maar dat maakt dan toch niet meer uit ..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

Stelling: er moeten rookruimtes gemaakt worden op uitgaansplekken


Verzonnen door hilloow :P :)

hillo

uiteraard ben ik als nietroker voor :P
gister ook weer uit geweest.. en nu stinkt álles, maar dan ook álles (kleren, haren, schoenen) naar de rook :-\ Gister al meteen nog (om 4 uur 's ochtends) onder de douche gestapt :P haartjes wassen, ff alles goed inzepen met zo'n sterk geurend middeltje.. en dan nog.. werd ik 's ochtends wakker met zo'n vreselijke lucht, nóg die rook!

dus ja, ik ben wel voor aparte rookruimtes, ook al denk ik dat het heel lastig/onmogelijk is! :P

SpydeR

toch niet want er is al een wet !!!! in uitgaans gelegenheden moeten rookvrije ruimtes zijn!!
waar ik werk hebben we een gedeelte voor rookers en voor niet rookers!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.