Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Wat heb jij gedroomd vanacht?

Gestart door hillo, juni 21, 2006, 16:31:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Laat het hier horen!

en niet de té erge dromen aub :P

hillo

ik weet het nog half en heel vaag..

Ik was op school op een bruggerfeest.. (ik ben hulpmentor op m'n school volgend jaar, en dan moet ik daar ook heen :P ) en met nog heel veel anderen gingen we toen zo'n treintje maken.. pff, hoe heet dat ook weer :P... naja, ik kom ff niet op het woord, maar goed, maakt ook niet uit :P
toen werd ik wakker!

Marloes


hillo


Marloes

Ik droomde dat ik op vakantie was :P
en het was allemaal heel erg leuk ;D

Sjors

Ik moet nog dromen, maar zal vast een leuke zijn!

hillo

Ik droomde echt heel raar :o

Ik en nog 2 jongens en 2 meisjes (die ik helemaal niet ken  :-\ ) waren beroemd... Of naja, we speelden in een toneelstuk :P en toen daarna gingen we aan een tafel zitten kletsen. Ook droomde ik dat ik nóg een widm ging maken :| Dat was dus eerder een nachtmerrie :P maar deze keer ging het heel snel! Zo in 1 dagje waren er 6 afleveringen ofzo af :P

verder weet ik het niet meer zo goed

levi123

ik had ook zon rare droom dat ik op internet was en ik kreeg van iemand dei ik niet kende allemaal linkjes doorgestuurd met de tekst misschien heb je hier wat aan de M.  dus ik die filmpjes bekijken is het een seizoen van hotnews.nl misschien een hint naar een kandi of de mol van seizoen 7?!?!?!?
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

Zeg, weet je zeker dat jij niet geobsedeerd bent door widm? :P

hillo

geobsedeerd.. pak een woordenboek en je leest iets als: je kan nergens anders meer aan denken, maar dan op een negatieve manier ;)

Herdervriend


hillo

Oehlala, ben je verliefd? :P

ik droomde.. over.. :o vergeten! :o

Herdervriend

Citaat van: hillo op augustus 03, 2006, 16:16:09 PM
Oehlala, ben je verliefd? :P

ik droomde.. over.. :o vergeten! :o
Niet meer, nooit meer. ben al 3 keer door meisjes die mij zo lieten denken dat ze me leuk vonden, opeens gehaat. Dus neeh liefde is rot.

Vannacht nergens over gedroomd

hillo

dan val je op de verkeerde meisjes remco :P zulke meisjes zijn je toch niet waard!

Herdervriend

Over dat er zo een juffrouw boos op me werd en later ik helemaal alleen was in een damed mooi schoolgebouw was.