Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wat heb jij gedroomd vanacht?

Gestart door hillo, juni 21, 2006, 16:31:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ok, mijn droom die tot half 3 duurde :P

Het begin weet ik niet meer zo heel goed, maar op de een of andere manier was ik op een plek waar je een geasfalteerde weg had, met daarnaast een jungle. Ik werd achtervolgd door een soort...nja, hoe noem je dat.. maffia-achtige mannetjes :P . En ik was samen met nog 2 vrienden. Ik vluchtte de jungle in en die vrienden heb ik niet meer terug gezien. Affijn, ik was dus veilig.. zou je denken! Maar wat bleek nou, de jungle was een plek met nogal aggressieve vrouwen :P En sommigen waren aardig, en die zorgden ervoor dat ik niet verder de jungle in zou gaan! Want dat zou heel erg gevaarlijk zijn! Dus ik klopte aan bij een huis. Daar woonden een moeder, een vader en 2 dochters. Ik mocht daar wel even blijven logeren enzo.. Maar de moeder en vader waren niet erg aardig tegen hun dochters! En de dochters wilde ontsnappen, dus ik zou ze gaan helpen :P (Nu ik erover nadenk, moet het in Engeland hebben afgespeeld :P dat blijkt later nog wel ;) )

Maargoed, nu zat ik dus in zo'n huis waar de jongste dochter (6 jaar ofzo) en de wat oudere (mijn leeftijd) het niet naar hun zin hadden. Ze hadden een heel raar wagentje waar je op kon zitten en dan de heuvel af kon rijden (in die jungle was een heel dorp  :-\ ) Op dat wagentje hadden we al vele ontsnappingspogingen gedaan, met als resultaat: de jongste dochter mocht het huis niet meer uit! :o Toen kwam het grote plan, we zouden voor eens en altijd weggaan daar! Maar juist op het moment dat we naar buiten liepen, stond die moeder achter me! Ze had niet gezien dat de dochters al buiten waren, dus ik zei tegen haar: "mooie dag he, zullen we een kopje thee gaan drinken?" Nou, dat wilde ze wel! Dus wij gingen naar een winkel (en hier wordt het engels :P ) en ik liep meteen naar de pickwick! De moeder zei me: bah, je drinkt toch geen pickwick? wij doen het hier in engeland heel anders! We gooien vanalles in de thee! Zuurtjes, snoepjes, koekjes, dan wordt het lekker!" Naja, ik wist dat ik die thee toch niet op ging drinken, dus ik nam maar wat zij nam :P Toen gingen we zitten en viel ze in slaap :o Dit was het moment om de dochters op te halen.. Ik had best wel spijt, want ik vond die moeder echt een aardig mens.. Ze zag er ook heel lief uit, maargoed, ik moest die dochters toch helpen ;) Toen heb ik ze opgehaald en gingen we op dat karretje de heuvel af :P Toen werd het pas echt raar! We waren ontsnapt, maar opeens was er een rolstoel :P en ik zat daarin.. Toen zei iemand: "ja hallo! ik kom er net achter dat ik niet kan sturen maar alleen maar rechtdoor kan!"

En toen was het afgelopen! :P beetje raar einde, maar verder vond ik het wel een leuke droom :P

Marloes

haha,, ik zal es proberenmijn droom ook te onthouden :P

Marloes

Ik droomde dat ik zoown soort van riddertje was :P en ik moest winnen van de piraten..
De piraten waren slecht en de ridders goed,, en toen moest ik allerlei dingen doen om bij de piraten te komen,, maar da weet ik al nie meer :-\ en toen ik bij de piraten was,, toen ging een dappere ridder ze allemaal dood maken :-\ :P Dat is wat ik ervan heb onthouden :P

Dus ik heb toch niet over je gedroomd hillo als donald duck :P

Herdervriend


Lies

Ik droomde dat Evain dood was  :-X hoe ik daar nu weer bij kwam en derest was aan het forummen en toen we het hoorde gingen ze nog vrolijk door forummen  ???

Daarna droomde ik iets over een soort ja wedstrijd met twee andere meisje en en jongen moesten we opdrachten doen ofz  :-\ ennuh ja toen gingen we naar school en dat was een ronde zaal en daarlangs liep een trap dus er waren verschillende hoogten terwijl we niet eens een ronde zaal opschool hebben maar goed  :P
en ja toen moesten we weer naar huis ofzo. [school was op een hele andere plek] en toen moesten we door water en zand en planten enzo naja heel vaag allemaal

Herdervriend

Ik droomde over een mega kernexplosie;D

Luc

Ik droomde over de forummeeting :o het was heel eng. Ik en Marloes zouden samen reizen, maar we gingen met het vliegtug. Dat was korter naar Leiden ofzo :P, want bij Hillert zag je altijd vliegtuigen overvliegen. Dat vertelde ik aan Marloes, en daar schrok ze van ofzo :P

Toen we eenmaal boven leiden vlogen moesten we opeens naar beneden springen met een parachute, maar Marloes durfde eigenlijk niet. Toen durfde ik ook niet meer, maar toen gingen we toch. De parachutes waren opeens weg ofzo en we gleden op een hele grote glijbaan naar beneden.

We gleden helemaal naar beneden, precies op een heel groot terras waar honderden mensen zaten, allemaal van het hotforum :P Hillo en Sjors kwamen met vies witbier aanzetten om ons te begroeten, en toen werd ik wakker :P


hillo

tss :P dit lijkt toch verdomd veel op ONZE meeting lucertje :P

Luc


hillo

iets met m'n zus... maar dat is al weer eventjes geleden :P Luc kent het hele verhaal wel :P

Lies

Gisteren droomde ik over statistiek dat ik wel n kwadraat moest doen en dat niet moest vergeten :p. En toen kwam ik er vandaag achter dat wat ik dacht dat je n kwadraat moest dien dat dat helemaal niet zo was :o. 

En zaterdag toen moest ik allemaal egels redden die moesten een drukke  weg over :p. En toen kon ik ze zo oppakken zonder dat ze prikten :p. Maar er moesten wel 200 ofzo overgestoken :o. En toen dat klaar was stonden opeens op die weg allemaal mensen in een rij voor een mega kussengevecht :p. En toen werd ik wakker :p

Ulysses

Citaat van: Lies op juli 03, 2012, 00:18:48 AM
Gisteren droomde ik over statistiek dat ik wel n kwadraat moest doen en dat niet moest vergeten :p. En toen kwam ik er vandaag achter dat wat ik dacht dat je n kwadraat moest dien dat dat helemaal niet zo was :o. 

En zaterdag toen moest ik allemaal egels redden die moesten een drukke  weg over :p. En toen kon ik ze zo oppakken zonder dat ze prikten :p. Maar er moesten wel 200 ofzo overgestoken :o. En toen dat klaar was stonden opeens op die weg allemaal mensen in een rij voor een mega kussengevecht :p. En toen werd ik wakker :p

..en kreeg je een kussen in je gezicht? ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


cchiel

Ik stond op het perron om mijn trein naar huis te pakken. Er kwamen alleen 3 treinen tegelijk aan, maar allemaal gingen ze naar plekken waar ik nog nooit van gehoord had. Er werd ook nog omgeroepen dat de gele borden gingen verdwijnen. Daarvoor in de plaats kwamen rode, blauwe en groene borden die allemaal weer wat anders aangaven.

Pffff, goeiemorgen.

poltergeist

TE veel mens erger je niet voor chiel

cchiel