Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Tour de France 2006-2007

Gestart door LC, juli 05, 2006, 12:31:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

LC

Viel me op dat die er nog niet was :P

Luc

Bij deze ben je genomineerd voor de eerstvolgende HF-Awards. Meest kansloze topic :P

Tinuzzz

Citaat van: _Luc_ op juli 05, 2006, 13:16:38 PM
Bij deze ben je genomineerd voor de eerstvolgende HF-Awards. Meest kansloze topic :P

Als die categorie er komt  :P
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

LC

Citaat van: _Luc_ op juli 05, 2006, 13:16:38 PM
Bij deze ben je genomineerd voor de eerstvolgende HF-Awards. Meest kansloze topic :P

Dan blijkt dus dat ik samen met Jorg dan de enige wieler-fan ben.

hillo

Ik vind de tour echt megasaai :P sorry dat ik het moet zeggen :)

LC

Het is inderdaad saai als je niet weet hoe er naar te kijken. Als je niet weet hoe je naar voetbal moet kijken is het toch ook niet leuk om 90 minuten(of langer) naar 22 man te kijken die een beetje een balletje achterna zitten...... En daarbij is wielrennen niet zomaar een sport, maar een passie ;)

Sjors

De tour is fantastisch!!

LC


li-tje

Ik vind de tour ook best leuk om te zien hoor. Maar ik kijk liever naar voetbal:P:P Maar vooral de eindsprint is meestal heel spannend! Ik hoop dat Tom Boonen de gele trui wint...;) Wie vinden jullie dat die dan moet winne? (het heeft geen zin om een poll aan te maken want daar wordt tog mar door 3 mensen op gestemd ofzow:P)

LC

Tom Boonen heeft geen schijn van kans op de Gele Trui. Hij kan niet mee in het hooggebergte en zal eraf worden gereden, morgen in de tijdrit. Voor mij had Valverde wel mogen winnen, helaas ligt die er uit. Ik ga voor Hincapie of Julich

Sjors

Ik gun hem Hincapie wel, na dat jarenlange werken voor Armstrong. Lijkt me wel een stunt weer Discovery

LC

Hincapie is geen briljante tijdrijder en legt het dan af tegen een Julich en in de bergen verliest ie het denk ik van klimmers als Rasmussen. Maar we zullen zien

li-tje

Hincapie is jarenlang de knecht van Amstrong gweest en nou gun k hem de eindzege wel:) Mar khoop eigelijk Tom Boonen

LC

Citaat van: li-tje op juli 08, 2006, 11:39:57 AM
Hincapie is jarenlang de knecht van Amstrong gweest en nou gun k hem de eindzege wel:) Mar khoop eigelijk Tom Boonen

Boonen is hopeloos op de eindzege hoor  ;)

Luc

Ik zal maar niet zeggen dat ik t saai vind :P