Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Bekende Belgen?

Gestart door Luc, juli 23, 2006, 13:56:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Het is een PE VIP....maar betekend dat dat er ook BB's meedoen? Bekende Belgen dus :P Aangezien PE altijd gemixt is....

Luc

volgends mij niet btw: zie dit bericht op nu.nl

---------------------------------------------
Peking Express krijgt een variant met bekende Nederlanders in de hoofdrol. In Peking Express Vip geven twaalf bekende Nederlanders, onder wie Chimène van Oosterhout, Hanna Verboom en Bart Veldkamp, hun luxeleven op voor een barre tocht door India.

Ze liften met een halve euro per dag over een afstand van vierduizend kilometer van het noorden naar het zuiden van India. Dat maakt SBS dinsdag bekend.

De cast bestaat uit acteurs, sporters en presentatoren. Zij worden in het ongewisse gelaten met welke bekende Nederlander ze een koppel moeten vormen. De race begint met zes koppels. Om de etappe valt een duo af, zodat uiteindelijk twee koppels overblijven.

Peking Express Vip is vanaf het najaar te zien op NET 5. Van de populaire oorspronkelijke serie zijn drie seizoenen uitgezonden. Vorig jaar won het programma een Gouden Beeld voor beste entertainmentprogramma.

Marloes

Dus toch alleen bn'ers :P
Het lijkt me toch denk ik leuker met onbekende personen..

Sjors

Onbekende personen krijgen denk ik eerder ruzie enzow en dat vind ik een van de goeie dingen in het programma

Marloes

#4
Citaat van: Sjors op juli 24, 2006, 14:23:08 PM
Onbekende personen krijgen denk ik eerder ruzie enzow en dat vind ik een van de goeie dingen in het programma
Ja idd,, heel veel programma's zijn ook voort met bekende nederlanders vind ik,, (bijv WIDM)




Ik heb gehoord dat Guido Weijers waarschijnlijk ook mee zal doen...


Marloes

ook hier geldt dat als de koppels bekend zijn,, zal ik voor elk koppel een apart topic maken,,

Marloes

Hier is nog een iets uitgebreider bericht over de VIP-versie:

13 augustus 2006

Vips geven luxeleven op voor barre tocht door India

In Peking Express Vip geven twaalf bekende Nederlanders hun luxeleven op voor een barre tocht door India. Ze liften met een halve euro per dag over een afstand van 4000 km van het noorden naar het zuiden van India. Ze racen dwars door India, van de hoogste bergen ter wereld, de Himalaya, naar de Indische Oceaan in het tropische zuiden. Peking Express Vip is vanaf het najaar te zien op NET 5.

De gevarieerde cast bestaat uit acteurs, sporters en presentatoren. Ze laten alles achter zich en beginnen als onbekenden aan de race. Ze weten ook niet met welke bekende Nederlander ze een koppel moeten gaan vormen. Hun imago en status in Nederland, tellen in India niet. Hoe houden ze zich staande, nu ze op zichzelf worden teruggeworpen? De race begint met zes koppels. Om de etappe valt een duo af, zodat uiteindelijk slechts twee koppels overblijven, die een zinderende finale spelen.

Het traject voert de Vips langs de heilige Ganges, over de machtige Himalaya, door de helse drukte van Delhi, langs paleizen van maharadja's, door de jungle van Jabalpur, over de droge plateaus van Hyderabad, dwars door de tropen naar de Indische Oceaan voor de finale. De finalisten kunnen als enigen zeggen dat ze heel India doorkruist hebben.

De deelnemers zijn voor hun vervoer en onderdak aangewezen op de gastvrijheid en behulpzaamheid van de lokale bevolking. Ze slapen bij deze mensen en liften ook met hen mee. Onderweg spelen ze proeven waarmee ze een voorsprong, een amulet of een vrijgeleide kunnen verdienen.

Presentator Art Rooijakkers: "Op een bepaald moment stond ik midden in een drukke stad in India op de deelnemers te wachten. Elke keer als zo'n situatie zich voordoet en er draaiende camera's in de buurt zijn, drommen er tientallen Indiërs om mij heen, die heel stilletjes hun ogen uitkijken. Zo ook deze keer, maar toch voelde het voor mij anders dan in voorgaande situaties. Toen ik me omdraaide, zag ik dat een enorme olifant in het publiek stond mee te kijken. Een heel bijzondere ervaring!"



bron: SBS

Marloes

#7
De koppels zijn bekend!! ;D

&

Peking Express VIP is te zien vanaf zondag 3 september om 21.30 bij NET 5.

hillo

ook hier heb ik zin in! ;D

Marloes


Luc


Mathidinkske

Citaat van: Sjors op juli 24, 2006, 14:23:08 PM
Onbekende personen krijgen denk ik eerder ruzie enzow en dat vind ik een van de goeie dingen in het programma
Lol :P

Wie zijn de weerwolven?

poltergeist

bestaat er een "beste kick van een topic" award?