Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[Kandidaat Ne] Klaar

Gestart door Sjors, september 03, 2004, 17:43:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Nationaliteit: Nederlands
Leeftijd: 42
Sterrenbeeld: Boogschutter
Relatie: Ja
Beroep: Kunstenaar
Waarom Robinson: Omdat ik het niet zelf kon organiseren. Bij veel dingen in het leven kan dat wel, dan heb ik zelf de controle. Ik ben nieuwsgierig naar wat er nu gaat gebeuren.
Survivalniveau: Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat het me wel lukt. Als kunstenaar moet je ook praktisch kunnen zijn.
Voorbereiding: Ik heb met mezelf afgesproken dat ik er van tevoren niet te veel over na zou denken. Ik heb dan ook niet allerlei boeken gelezen. Hoe meer je je voorbereidt des te minder is het avontuur. Ik ga om me te laten verrassen.

Bron: Televizier

Sjors

Klaar vond ik deze aflevering wel meevallen, maar mijn mening over haar is nog niet veranderd. Ik denk dat ze iets anders in beeld is gebracht, maar de mangrove vind ik echt wat voor haar!

Sunflower

De mangrove is idd iets voor klaar... Klaar vind ik eigenlijk best wel cool. Ze zegt wat ze vind!

Sjors

Dat is zo en in de Mangrove is ze gewoon goed, ze is een echte survivaler

Lies

Jah, ik vond haar eerst veel erger

prof. Cyclops

ik vind klaar een beetje een excentrice vrouw, maar even in e mangrove zegt ze ik voel me hier beter op me gemak dat vind ik wel een beetje arrogant. Net als of ze bij e andere nederlanders niet uit voerde of zo.
verder vind ik exp. rob. erg vet.
Als ik de leeftijd had zou ik er ook aan meedoien

Sunflower

Ze voelt zich daar op haar gemak, omdat er daar niet iedere 5 sec. wordt vergaderd.

Sjors

Klaar = klaar (met vergaderen)

Ze is gewoon een belg?

Sjors

Gaat ze beetje in een vis bijten, opzich wel cool hoor, maar zou het zelf niet doen.

Susa

naja het was goed bedacht, straks gaan die andere opzoek, of maken een verstop plaats ofzo ..

Sjors

Maar hoe is ander heel toevallig de helft van het meel, de rijst enzow weg. lijkt me niet echt geloofwaardig.

Susa

ja maar ze weten niet eens dat hun nog op het eiland zijn dus jah (naja voor zover ik het weet)

Sjors

Citaat van: susa op september 26, 2004, 21:56:56 PM
ja maar ze weten niet eens dat hun nog op het eiland zijn dus jah (naja voor zover ik het weet)

Nee, maar het andere kamp wel, dus ze kunnen het andere kamp beschuldigen

Susa

jah en dus zullen ze dingen gaan zoeken om hun voedsel goed op te bergen ... en hadden ze net zo goed alles kunnen meenemen.

Sjors

Citaat van: susa op september 26, 2004, 22:15:14 PM
jah en dus zullen ze dingen gaan zoeken om hun voedsel goed op te bergen ... en hadden ze net zo goed alles kunnen meenemen.

Ze zijn gewoon een beetje sociaal, niet alles meenemen en is weer te opvallend natuurlijk