[Kandidaat Ne] Ernestine {Afgevallen}

Gestart door Sjors, september 03, 2004, 17:45:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Nationaliteit: Nederlands
Leeftijd: 44
Sterrenbeeld: Leeuw
Relatie: Nee
Beroep: Assistent purser bij een vliegtuigmaatschappij
Waarom Robinson: Vorig jaar heb ik mijn beste vriendin verloren. Daardoor realiseerde ik me dat het leven zomaar weg kan vallen. Ik wilde dingen doen waar ik echt zin in had. Eigenlijk had ik me al eerder willen aanmelden, maar mijn partner wilde dat niet. Nu heb ik besloten deze uitdaging gewoon aan te gaan.
Verwachtingen: Ik verwacht actie en sensatie. Voor mij is het groepsproces ook erg belangrijk. Ik ben benieuwd of ik met mensen, die ik helemaal niet ken, in barre omstandigheden ook sociaal goed overweg kan.
Survivalniveau: Ik zal eerlijk zeggenq: Ik heb echt nog nooit gesurvivald. Ja, in een luxe hotel, haha. Bergen beklimmen, hiken, kamperen, het is niets voor mij. Maar ik blijf positief, volgens mij lukt me dat wel.

Bron: Televizier

Sjors

Ik vind haar opzich wel leuk, maar ik wil wat meer inbreng van haar, voornamelijk Mick en Klaar praten.

Susa

jah ze is wel aardig enzo, maar heb het idee dat ze niet echt een eigen idee heeft ofzo, ze vind het allemaal wel goed.

Sjors

Ja, ik wil beetje haar mening horen.

Lies


Sander

Ehct jammer dat ze eruit is vond er echt wel een expeditie robinson. Vooral met mick was wel leuk!
Sander

Ik

jmmr dat ze eruit is inderdaad... ik had liever dat die andere van "de moerasketiers" die klaar geloof ik wegging...