Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[Kandidaat Ne] jeroen {Afgevallen}

Gestart door Sjors, september 03, 2004, 17:47:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Nationaliteit: Nederlands
Leeftijd: 25
Sterrenbeeld: Steenbok
Relatie: Ja
Beroep: Student aan de kunstacademie
Waarom Robinson: Ik vind Expeditie Robinson een heel puur programma en het is ??n van de weinige dingen waar ik nog naar kijk op televisie. Om die reden besloot ik me op te geven. En ik ben heel benieuwd hoe het er nou werkelijk aan toegaat op zo'n eiland.
Survivalniveau: Niet zo goed eigenlijk. Anderhalve maand voor vertrek moest ik een zware blindedarmoperatie ondergaan.
Doel op het eiland: Naast die operatie heb ik ook nog een mankement aan mijn been waardoor ik niet goed kan lopen. Ik ben benieuwd of ik ondanks dit gebrek wel kan survivalen.

Bron: Televizier

Sjors

Ik vind het heel jammer dat hij eruit gestapt is, nog erger dan patrick, hij kon het nog makkelijk aan

Ik

ja dat vind ik ook... ik vind jeroen egt een aansteller...

Sjors

Hij ging eruit , omdat hij het niet gezellig vond. Maarjah als je het echt niet meer ziet zitten.........

Susa

jah hallo het si voor je eigen plezier hoor, kijk ik zou het neit doen, maar hij wel .

Ik

je moet ook leven met de confrontaties als hij daarvoor kiest... en je team gaat voor je eigen plezier hor... kijk als hij nou ziek was ok... maar hij was helemaal nie ziek... en dan vind ik dat je ook aan je team moet denken...

Lies

Jah.. ik vind best wel jammer dat ie dr uit is, vond m best een aansteller eigenlijk :P

Ik

als je op een onbewoond eiland zit... in je eentje moet je het ook zien te redden... en kan je ook nie de eerste de beste vlugt nemen...

Sjors

Dat is zeker zo, maar hij zit er wel in zijn eigen tijd voor zijn plezier en misschien kon hij het geestelijk gewoon niet meer aan

Ik

hoe zwaar is het dan geestelijk... en als het zo zwaar was (geestelijk) dan had hij beter zijn best moeten doen... en dan had hij geen stemmen gekregen... nou ja iig geen 3...

Sjors

Citaat van: Ik op oktober 07, 2004, 16:26:01 PM
hoe zwaar is het dan geestelijk... en als het zo zwaar was (geestelijk) dan had hij beter zijn best moeten doen... en dan had hij geen stemmen gekregen... nou ja iig geen 3...

Voor sommige mensen is het geestelijk heel zwaar, zie patrick

Lies

Je kinderen missen, je vrouw of man.. je familie, je werk of school (zou je die laatste 2 echt missen :P)  en ook de dingen die je dagelijks doet, de muziek die je luisterd normaal eten, antimuggenprikspul en ga zo maar door. als ik dit zo lees bedenk ik me dat ik me nooit ga op geven :P