Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

berichten verwijderen

Gestart door levi123, augustus 22, 2006, 17:24:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

levi123

hallo
het is volgens mij nog niet tot jullie doorgedrongen dat ik het heel irritant vind als juliie steeds al mijn berichten verwijderen deze zijn niet onzinnig ik vraag jullie nu heel vriendelijk om hier mee op te houden dan zal ik ook niet meer zo irritant doen oke?  doe dit maar en lees eerst de berichten door en dan pas beslissen of dit verwijderd moet worden ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben liefs levi123
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Tinuzzz

Citaat van: levi123 op augustus 22, 2006, 17:24:21 PM
hallo
het is volgens mij nog niet tot jullie doorgedrongen dat ik het heel irritant vind als juliie steeds al mijn berichten verwijderen deze zijn niet onzinnig ik vraag jullie nu heel vriendelijk om hier mee op te houden dan zal ik ook niet meer zo irritant doen oke?  doe dit maar en lees eerst de berichten door en dan pas beslissen of dit verwijderd moet worden ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben liefs levi123

levi,

Ik denk dat de crew zelf verstandig genoeg is om te beslissen om een bericht wel of niet te verwijderen.
Daar hoef jij je geen zorgen over te maken.
Als jij je gedrag verandert, zal de crew vanzelf ook wel veranderen!

Maar nu even lekker weer forummen!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

levi123

waarom hebben ze dan al 172 van mijn berichten verwijderd ik heb ze geteld
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Tinuzzz

Citaat van: levi123 op augustus 22, 2006, 17:29:46 PM
waarom hebben ze dan al 172 van mijn berichten verwijderd ik heb ze geteld

Leg eerst de oorzaak eens bij jezelf.
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Tinuzzz

Lees je eigen berichten nou eens terug:

Citaat van: levi123 op augustus 21, 2006, 20:32:49 PM
mijn topic over widm afleveringen posten is er niet meer hoe kan dit? en kom niet aanzetten met "het is onnodig"want daar trap ik niet meer in

Citaat van: levi123 op augustus 21, 2006, 19:59:15 PM
ja

wist je dat?
-ik niet kan wachten tot MO9
-ik de komende vakantie peggy vrijens ga ontmoeten
-ik het irritant vinden als jullie mijn berichten steeds verwijderen
-ik nu niet meer kan stoppen met posten
-ik nu ga stoppen

Punt 2: Is helemaal niet waar
Punt 3: Je maakt het er zelf aar
Punt 4: Je spamt dus!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

LC

#5
Het kan jeugdig enthousiasme zijn, maar ik twijfel er aan of je echt 10 bent, maar daar gaat dit topic niet over. Als je berichten worden verwijderd dan heeft dit een goeie reden. Reageer nuttig op een topic en niet met een of ander kort op-niets-slaand antwoord.

Het tweede punt, als je het nog niet ontdekt hebt, heeft het forum sub-fora, boards genaamd, zoals de Huiskamer waar we ons nu in bevinden. Onder elke link naar zo'n fora staat een beschrijving zoals: "Praat hier over alle andere onderwerpen."
Kijk nu eens naar het feedback-board en lees wat daar onder staat. Juist, daar staat: "Ideeën, suggesties, vragen, opmerkingen of fouten." Jij hebt duidelijk een opmerking over dit forum en het is dus veel handiger voor de leden en de mods, dat je dit soort topics daarin opend. Net zoals je een topic over WIDM het best in een WIDM board kan zetten.

Daarbij zijn veel posts van jou moeilijk te lezen door het gebrek aan interpunctie. Gebruik punten en komma's. En dan niet ene zin als Ok.Dat.Zal.Ik.Doen. Want bijdehand zijn mag ik hier alleen maar.

Kort samengevat, houd je je een beetje aan de regels, dan hebben wij geen problemen met je.

Edit: Ik zie dat het topic is verplaats naar feedback, neemt niet weg dat je je topics gewoon in goeie boards moet neerzetten.

Luc

We verwijderen alleen berichten die nergens opslaan

Liefs

levi123

en die bericht over dat wist je dat...... hoort bij het topic genaamd Wist je dat lees dit maar eens liefs een genaaide levi
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

LC

Citaat van: levi123 op september 20, 2006, 17:46:51 PM
en die dat bericht over dat wist je dat...... Hoort bij het topic genaamd Wist je dat. Lees dit maar eens,
liefs
een genaaide levi

Zelfs met verbetering kan ik er nog niks van maken ...

levi123

Citaat van: Tinuzzz op augustus 22, 2006, 17:53:23 PM
Lees je eigen berichten nou eens terug:

Citaat van: levi123 op augustus 21, 2006, 20:32:49 PM
mijn topic over widm afleveringen posten is er niet meer hoe kan dit? en kom niet aanzetten met "het is onnodig"want daar trap ik niet meer in

Citaat van: levi123 op augustus 21, 2006, 19:59:15 PM
ja

wist je dat?
-ik niet kan wachten tot MO9
-ik de komende vakantie peggy vrijens ga ontmoeten
-ik het irritant vinden als jullie mijn berichten steeds verwijderen
-ik nu niet meer kan stoppen met posten
-ik nu ga stoppen

Punt 2: Is helemaal niet waar
Punt 3: Je maakt het er zelf aar
Punt 4: Je spamt dus!
ten eerste ik spam niet ten tweede ik ga der wel ontmoeten en ten derde ik maak het er zelf niet naar
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

SpydeR

als je een verstandig iemand ben dan ga je weg van dit forum

je pest nu alleen jezelf maar!!

ik neem aan dat we toch wel erg duidelijk tegen je zijn...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

mailman45

Ik kom hier niet meer zo vaak, maar ik heb nog wel het nodige te vertellen over levi.

Helaas ben ik er ook lang van overtuigd geweest dat levi echt 10 jaar was, zoals ie beweert. Ik heb hem lang, tegen beter weten in, verdedigd. Maar ik ben er inmiddels achter op welk soort forums levi zoal post.

Kan iemand me uitleggen wat een joch van 10 jaar met hormoonpreparaten voor bodybuilders moet?

Kan iemand mij uitleggen waarom ie onder de naam ''poezen'' berichten plaatst op een forum dat bedoeld is voor kinderen met ouders die kanker hebben? Hij zegt daar dat zijn vader ernstig ziek is. Nou, dat kan. Maar tegen mij heeft ie een paar maanden geleden gezegd dat ie geen vader meer heeft..

Levi, weet jij wat een IP-nummer is? Dat is een digitale handtekening, die ervoor zorgt dat je niet zo anoniem op internet rond kunt zwerven, als jij wel zou willen.

Mijn advies: wegwezen hier. En heb het lef niet mij te benaderen.
Hier stond een leuke ondertitel...........

SpydeR

dit doet mij een ander ligt werpen op levi..
ik dacht dat hij alleen maar iri was maar hij is dus gewoon gek weird of weet ik veel wat
strange
hij hoort niet op dit forum thuis..
ik ben het met je eens mailman!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

mailman45

Hier stond een leuke ondertitel...........

hillo

Hij is ook al geband, maar wat ik me nou afvraag:

issie nou wél of níét tien?