Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

berichten verwijderen

Gestart door levi123, augustus 22, 2006, 17:24:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

mailman45

#15
Hij is minimaal 18. Het zal me niet verbazen als dat ook zijn echte leeftijd niet is. In elk geval, een joch van 10, of 11 voor mijn part, die op engelstalige sites vrijwel foutloos Engels schrijft, en vraagt naar hormoonpreparaten, dat klopt niet.

Hij speelde het klaar onder de naam Levi2, levi123, levi1995 onder meer via mijn hyves op de hyves van niets vermoedende contacten van onder meer mij binnen te dringen. Uit respect voor die mensen noem ik hun namen niet. Maar neem maar van me aan dat ie ook op hyves hetzelfde gedrag vertoont.

Hij woont de ene keer in Maastricht (gek he, mijn woonplaats). De andere keer woont ie in Sittard.

Mocht ie zich al bij iemand hebben gemeld om vriendjes te worden op je hyves: negeer hem, doe het niet. Het gaat hem niet om jou, maar hij kijkt of je toevallig bekende namen in je lijstje hebt staan, en gaat die mensen eveneens benaderen. Mocht iemand hem op msn hebben: blokkeer hem. Uitleg is niemand hem verschuldigd, hij weet zelf wel waarom.

Hier stond een leuke ondertitel...........

SpydeR

kunnen we er niet iets tegen doen??
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

EvaiN

Pff er zitten wel wat zieke gozers op internet -.- Als je nou op internet ook al niet kan gedragen. Wereld wordt steeds zieker :P ^^

LC

Ikzelf vond het en irritant en vermakelijk. Beetje kloten vind ik altijd wel leuk. Maar ook ik heb er aan getwijfeld of ie echt 11 was. Maar nu ik dit alles van Jos lees, lijkt me dat ook wel duidelijk

mailman45

Ik kwam erachter toen ik zelf via hyves aan het rondkijken was. En hoorde ook van een paar anderen dat ie nog altijd bezig was. Hoe het precies zit, weet ik ook niet, maar iedereen heeft kunnen zien wat ie op realitynet klaarspeelde met die online veiling.

Als ie zich koest had gehouden na het verwijderen van die biedingen, was er nog niet veel aan de hand geweest. Maar vervolgens gaat ie glashard ontkennen, dat ie iets met die veiling heeft lopen verklooien. Toen hem vervolgens werd gezegd dat de bewijzen er lagen, en dat al zijn berichten nog steeds bestonden, bleef ie het nog steeds ontkennen.

Ik dacht dat ie inderdaad 10 was en op school enorm gepest werd, en dat ie daarom zo deed. Dan kan ik er alleen maar kwaad om worden als mensen dat doen. Nu ik echter via hyves het nodige heb opgevangen, ben ik zelf eens gaan kijken op die naam, en ik schrok van wat ik tegen kwam. Hij zal wel zijn antwoord klaar hebben, en beweren dat ie dat niet is. Maar een email-adres is net zo uniek als een IP-nummer.

Mensen kennen me hier lang genoeg om te weten dat ik dit niet neerzet wanneer ik er zelf aan twijfel.

En over Peggy: haha, mocht ie willen.  ;D ;D ;D
Hier stond een leuke ondertitel...........

mailman45

Citaat van: EvaiN op oktober 06, 2006, 17:40:41 PM
Pff er zitten wel wat zieke gozers op internet -.- Als je nou op internet ook al niet kan gedragen. Wereld wordt steeds zieker :P ^^
LC weet nog goed dat ik hem ooit aanzag voor (daar heb je de naam weer, LC:) Alexander Futselaar.

Ik dacht eerst, tot ergernis van LC, dat het een grapje was van hem, omdat de opgegeven woonplaats toevallig die van LC was. Maar al snel kwam ik erachter dat beiden niets met elkaar van doen hadden.

Futselaar: ach, de man zou alle concepten van Realityprogramma's hebben bedacht, tot en met WIDM aan toe. Maar een rijke fantasie helpt je dus niet altijd verder. Je moet je leugens zeer consequent volhouden, anders word je meteen afgestraft. Futselaar werd intussen op het Geenstijl en het Fokforum stevig aangepakt, en ineens istie nergens meer te bekennen.........gek toch.
Hier stond een leuke ondertitel...........

LC

Citaat van: mailman45 op oktober 06, 2006, 18:14:25 PM
Citaat van: EvaiN op oktober 06, 2006, 17:40:41 PM
Pff er zitten wel wat zieke gozers op internet -.- Als je nou op internet ook al niet kan gedragen. Wereld wordt steeds zieker :P ^^
LC weet nog goed dat ik hem ooit aanzag voor (daar heb je de naam weer, LC:) Alexander Futselaar.

Ik dacht eerst, tot ergernis van LC, dat het een grapje was van hem, omdat de opgegeven woonplaats toevallig die van LC was. Maar al snel kwam ik erachter dat beiden niets met elkaar van doen hadden.

Futselaar: ach, de man zou alle concepten van Realityprogramma's hebben bedacht, tot en met WIDM aan toe. Maar een rijke fantasie helpt je dus niet altijd verder. Je moet je leugens zeer consequent volhouden, anders word je meteen afgestraft. Futselaar werd intussen op het Geenstijl en het Fokforum stevig aangepakt, en ineens istie nergens meer te bekennen.........gek toch.

Oh ja, dat weet ik nog heel goed ;D. Ik had zelfs de berichten hierover neer willen zetten, mits ik niet sinds een paar dagen op onverklaarbare wijze geband ben van RN ::)