Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Artikelen Expeditie Robinson

Gestart door Marloes, augustus 24, 2006, 16:13:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Plaats hier alle artikelen over Expeditie Robinson :)

Marloes

#1
Maandag 28 augustus om 21.30 uur start de nieuwe reeks van het populaire Expeditie Robinson bij Talpa, met zestien tot op het bot gemotiveerde kandidaten. Dit jaar strijden acht Belgische mannen tegen acht Nederlandse vrouwen - van ruige survivor tot sexy Playmate - op een onbewoonde eilandengroep ergens voor de kust van het adembenemende Panama.

De editie van dit jaar maakt meer dan ooit het beest in de kandidaten los, met name door de erbarmelijke weersomstandigheden. En dat heeft grote gevolgen voor de sfeer in het kamp. Honger, oplopende irritaties en complottheorieën zijn schering en inslag tijdens Expeditie Robinson. Ruim veertig dagen zijn de kandidaten op elkaar aangewezen en leven slechts van wat moeder natuur hen te bieden heeft.

Dit jaar keren oud-deelnemers Klaar en Robin terug om hun kennis en ervaring te delen als teamcaptains. Maandag 28 augustus om 21.30 uur start de nieuwe reeks van het populaire Expeditie Robinson bij Talpa, met zestien tot op het bot gemotiveerde kandidaten. Dit jaar strijden acht Belgische mannen tegen acht Nederlandse vrouwen - van ruige survivor tot sexy Playmate - op een onbewoonde eilandengroep ergens voor de kust van het adembenemende Panama.

De editie van dit jaar maakt meer dan ooit het beest in de kandidaten los, met name door de erbarmelijke weersomstandigheden. En dat heeft grote gevolgen voor de sfeer in het kamp. Honger, oplopende irritaties en complottheorieën zijn schering en inslag tijdens Expeditie Robinson. Ruim veertig dagen zijn de kandidaten op elkaar aangewezen en leven slechts van wat moeder natuur hen te bieden heeft.

Dit jaar keren oud-deelnemers Klaar en Robin terug om hun kennis en ervaring te delen als teamcaptains. [talpa.tv]






Marloes

Bij Expeditie Robinson wemelt het
plaatjes. Als er zelfs een playmate
is Veronica Maqazine daar natuurlijk
Panama vroegen we de Siberische
Olga Urashova het hemd van het lijf..

Wij kennen je iegenlijk alleen met nietjes in je buik...

Haha, je doelt waarschijnlijk op het feit dat ik door Playboy tot playmate van het jaar ben verkozen? Nou, dat mag iedereen gerust weten hoor. Ik ben trots op mijn lichaam en heb er geen moeite mee om dat te laten zien."

Wat dachten de andere kandidaten toen ze een glamourmodel het strand op zagen stappen?

Ik werd meteen voor het vertrek naar Panama al met de nodige vooroordelen geconfronteerd. Ik ontmoette iedereen voor het eerst op Schiphol en had me daar mooi voor aangekleed. Toen zag ik dat alle andere kandidaten zich helemaal in een survival outfit hadden gestoken. Oeps. Maar ik was echt helemaal verbaasd toen enkele kandidaten me later vertelden dat ze dachten dat ik in mijn blote borsten over het strand zou gaan paraderen."

Toch zullen veel mensen denken dat je meedeed vanwege de aandacht?

Dat zou erg naïef van ze zijn, want dan kan ik beter met Temptation Island meedoen. Zeg nou zelf: zonder make-up, stinkend naar vis en met klitten en zand in je haar is niet de aandacht waar je als fotomodel op zit te wachten. Toch? En bovendien, ik had me al bij de expeditie ingeschreven voordat ik op de cover van de Playboy kwam te staan."

Was het zwaar?
Het was perfect! Van tevoren dacht ik dat het meer op een avontuur in het Amerikaanse leger zou lijken. En dat we 5 nachts om twaalf uur van ons bed zouden worden gelicht en rondjes om het eiland moesten rennen. Maar het viel allemaal wel mee.

Dus Expeditie Robinson heeft eigenlijk weinig om het lijf?
Eigenlijk wel. Het was wel vreemd, want om me heen zag ik mensen emotioneel instorten. Daardoor ging ik twijfelen aan mezelf. Ben ik misschien te dom of te leeg voor zon breaking point? Maar ik denk dat ik gewoon sterk in mijn schoenen sta.

Wat heb je ervan opgestoken?
Dat er meer is op de wereld dan 5-sterren hotels en glitter en glamour. Ik dacht eerst dat ik na twee dagen zou gaan huilen omdat ik natuurlijk geen nagelstudio op het eiland zou kunnen vinden, Ik heb nog nooit op een camping gestaan of hard voor mijn geld hoeven Werken. Maar al na een paar dagen wist ik dat terug naar de basis helemaal mijn ding was. Door de expeditie begrijp ik nu: de beste dingen in het leven zijn niet de dingen die je verwacht. Sterker nog, ik denk zelfs na over een backpack-vakantie. Nou, dat woord stond voor Expeditie Robinson echt niet in m'n woordenboek."

Verloor je je seksdrive op het eiland?

Nee hoor!

Dus je hebt flink achter oude mannen met buikjes gezeten?
Och, oud is leuk. Leeftijd maakt echt niet uit. Maar op het eiland ben je niet steeds bezig met flirten. Het is wel grappig om te merken dat alle gesprekken eerst over chocolade gingen, maar later altijd op seks uitkwamen

Expeditie Robinson Maandag 21:30 Talpa!
Bron Veronica Magazine

Marloes

Het programmaschema:

Aflevering 1 De Kandidaten
28 Augustus 21:30 op Talpa
1 September 20:40 op VTM

Aflevering 2
4 September 21:30 op Talpa
8 September 20:40 op VTM

Aflevering 3
11 September 21:30 op Talpa
15 September 20:40 op VTM

Aflevering 4
18 September 21:30 op Talpa
22 September 20:40 op VTM

Aflevering 5
25 September 21:30 op Talpa
29 September 20:40 op VTM

Aflevering 6
2 Oktober 21:30 op Talpa
6 Oktober 20:40 op VTM

Aflevering 7
2 Oktober 21:30 op Talpa
6 Oktober 20:40 op VTM

Aflevering 8
9 Oktober 21:30 op Talpa
13 Oktober 20:40 op VTM

Aflevering 9
16 Oktober 21:30 op Talpa
20 Oktober 20:40 op VTM

Aflevering 10

23 Oktober 21:30 op Talpa
27 Oktober 20:40 op VTM

Aflevering 11
30 Oktober 21:30 op Talpa
3 November 20:40 op VTM

Aflevering 12
6 November 21:30 op Talpa
10 November 20:40 op VTM

Aflevering 13
13 November 21:30 op Talpa
17 November 20:40 op VTM

De Finale
20 November 21:30 Talpa / VTM


20 November is duss de finale.. :)

hillo

marloes je bent alwéér offline! wat een stomme msn heb jij :P

maar ik hoop dat Olga de 20e van de 11e als winnares uit de bus komt.. wat een grap zou dat zijn :P

Marloes

dat zou wel geinig zijn ja :P
..

2 nieuwe artikelen over de eilanden:



Naam Eiland: Espirito Santos
Kampleider: Klaar
Aantal Eilandbewoners: 9
Ligging: 51o15 NB en 3o29

Kamp Noord: De vrouwen
Espirito Santos is een langwerpig eiland met twee witte stranden. Aan de noordkant bevindt zich een klein strand met inham. Vandaar is het 80 meter door bebossing naar het strand aan de andere kant van het eiland!






Naam eiland: Casa Sola
Kampleider: Robin 
Aantal eilandbewoners: 9 
Ligging: 51o15 NB en 3o29       

Kamp Zuid - De mannen
Casa Sola is de grootste van de kandidateneilanden en bovendien dik bebost. De dikke jungle verbergt vele nauwe bospaadjes waar je uren in kunt rondlopen. Er valt dus genoeg te ontdekken voor de expeditieleden. In de bossen bevinden zich twee waterputten. Het strand is lang en breed en het zand is rood en bruin.