Test en Biecht 6

Gestart door Sjors, augustus 31, 2006, 17:48:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Stuur je executie voor 2 September 22:00 in een pm naar: Sjors

1. De mol is een..

- Man
- Vrouw
- Geen van Beide

2. Hoe oud is de mol?

- 0-16
-17-21
-22-26
-27-99
- Ouder

3. Wat was de mol?
- Muziekliefhebber
- Persoon die zich goed in anderen kan verplaatsen
- Persoon die gemakkelijk keuzes kan maken

4. Wat deed de mol?
- De mol koos voor een bepaalde groep.
- De mol liet zich gewoon ergens neerzetten.

5. Wat is het favoriete eten van de mol?
- Mexicaans
- Aardappelkroketje met erwtjes en kippenbouten
- Pizza
- Patat met Mayonaise
- Spareribs
- Gebakken aardappeltjes met Zalm
- Pizza en Friet


6. Met welk dier vergelijkt de mol zich?
- Dwerghamster
- Konijn
- Vos
- Mol
- Tijger
- Geen

7. Welk cijfer gaf de mol zich voor intelligentie?
- 7/8
- 8
- 9
- 10


8. Waarbij hoorde de mol?
- Het '3 goede antwoorden'-lijstje
- Het '5 goede antwoorden'-lijstje
- Geen van het bovenstaande

9. Heeft de mol eerder meegedaan aan een MO?
- Ja
- Nee

10. Wie is de mol?
- Hilje
- Jorg
- Mark
- Marloes
- Robert

Hieronder is weer plaats voor een biecht

hillo

#1
Wellicht de laatste keer.. Misschien ook niet, hier is mijn biecht weer! (wat minder lang dan de vorige, want er is minder gebeurd waarover ik wat boeiends te vertellen heb..)

Het begin...
Ja, we begonnen dit spel met z'n 12en. Vol goede moed kwam ik het spel in en werkte me lekker in in de groep. Ik gaf veel goede antwoorden, en deed gewoon erg m'n best. 1 voor 1 vielen de kandidaten af. In het begin verwacht (Anouk, Kim), maar bij sommigen schrok ik toch wel erg! (Laura, Christien, Fabian) 3 mollen van mij.. 1 voor 1 verlieten ze het spel.. Kijk, wie de mol is... dat is me nu écht wel duidelijk. Zeker na de afgelopen dagen. Het spel is weer van vakantie terug, en ik ben blij! ;D

Opdracht 12: Wat? Nee!
Wat? Nee! Zou het? Zou het dan toch?? Nee! Dat gevoel had ik een beetje bij deze opdracht.. Waar ik de vorige keer nog een streep door Marks naam zette:

Citaat van: hillo op juli 27, 2006, 02:07:12 AM
Alles bekijkend maakt Mark toch wel niet zo mollerig, dus ook door Mark kan ik n streep zetten. Mark. zo, haha!

heb ik deze keer vraagtekens achter z'n naam gezet. Dat heeft meerdere redenen, maar die ga ik natuurlijk niet in het openbaar rondstrooien, dat zou ik niet willen.. En niet mogen, dat ook niet.. Wat ik wel kan zeggen, is dat ik het nogal raar vond dat Mark mij zó slecht inschatte! Kijk, dat hij niet alle 10 de dilemma's goed heeft, OK, maar slechts 3? Zelfs de tante van de zus van m'n oma kent me beter! Ik zou nooit, maar dan ook nooit een onschuldig gezin vermoorden! En heb ik niet al eens duidelijk gezegd dat ik helemaal weg ben van de kermis?

Tja, verder heb ik over deze opdracht niet zo gek veel te vertellen.. De dilemma's beantwoorden was niet zo erg moelijk vond ik. Als ik iemand beledigd heb, spijt me dat, maarja.. Wie ik ook opeet, het is altijd erg.. De keuze viel daarom gewoon op degene die al het langst op deze prachtige ronde blauw-groene bol rondloopt. Wie de spuit met tegengif zou krijgen vond ik helemaal lastig, maar ik koos hier expres NIET voor marloes, aangezien ik ook wel eens wát verdenking op me wil hebben! Dat zou nu zeker erg goed uitkomen, gezien de toekomst...

Over Marloes heb ik niet zoveel te klagen deze keer! Ik begin zelfs te twijfelen over een bepaald iets waar niemand hier vanaf weet, en wat ik voorlopig ook zo wil laten.. Volgens mij heeft ze, als ze de mol is, gewoon haar best gedaan deze opdracht. Want ja, wat kan je doen als mol bij degene die keuzes moeten maken? WIJ bepaalden de opdracht niet! Dat waren Robert en Mark. Enkel alleen om die reden al stijgen ze in m'n top 3. Van Jorg ben ik nu tamelijk zeker dat hij de mol niet is..

Opdracht 13: Jorg's muziekfeest
Tja, hier kan ik bijna helemáál niks over zeggen.. Het was, ja, lastig ja. Zo kan ik het denk ik het best omschrijven. Ik had wat hulp ingeschakeld. Zelfs aan m'n ouders gevraagd of ze de muziekjes ergens van kenden :P maar er ging helaas geen belletje rinkelen :( Ik kan niet veel meer kwijt dan dat ik vind dat Jorg z'n vrijstelling hier makkelijk verdiend heeft. Maar ach, moet ook wel eens kunnen ;)

Nou, ik vind dat m'n biecht nog vrij lang is.. Veel langer dan ik verwacht had eerlijk gezegd :o en dan te bedenken dat ik nog eens moet.. Pfoei..

Ciao! :)




hillo

Die vragen vond ik trouwens wel lastig :o ik weet m'n eigen antwoorden niet eens meer.. laat staan die van de rest!