Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Finale Test en Biecht

Gestart door Sjors, september 13, 2006, 21:06:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Week 1

1.Waar behoorde de mol toe in de eerste opdracht?
- Tot de mensen die nog niet wisten dat ze kandidaat waren
- Tot de 3 kandidaten die de opdracht moesten spelen

2. In welk mailadres stond de omschrijving van de mol?
- Die van Christien
- Die van Hilje
- Die van Fabian
- De mol moest de opdracht uitvoeren

3. Welke envelop koos de mol?
- Envelop Blauw
- Envelop Groen
- Envelop Geel
- Envelop Rood
- Envelop Paars
- Envelop Oranje
- Envelop Wit
- Envelop Zwart
- Geen

4. Beantwoordde de mol zijn/haar envelop vraag goed?
- Ja
- Nee
- De mol opende geen envelop

5. Heeft de mol een persoon gegokt in de 'Wie is wie?' opdracht?
- Ja
- Nee

6. Heeft de mol minimaal 1 keer goed gegokt in die opdracht?
- Ja
- Nee
- Helemaal niet gegokt

Week 2

7. In welk team zat de mol?
-Team A
-Team B
-Team C

8. Was de mol aanvoerder?
-Ja
-Nee

9. Welk programma moest de mol kijken?
-Onder de tram
-Onderweg naar morgen
-De leugen regeert
-Mooi weer de leeuw
-Wie is de mol?

10. Hoeveel vragen had de mol goed?
-0
-1
-2
-3
-4
-5

11. Heeft de mol "Ik ben Jaap en blaat als een schaap." geplaatst?
-Ja
-Nee

12. Heeft de mol bij opdr. 5 2000 uit de pot gehaald door het dubbel of te laat plaatsen?
-Ja
-Nee
-De mol heeft nooit "Ik ben Jaap en blaat als een schaap." geplaatst.

Week 3

13. In welke groep zat de mol bij de bank opdracht?
- Groep 1
- Groep 2
- Groep 3

14. Op welke plek in de officiële groepsverdeling stond de mol?
- Bovenaan
- Op de tweede plek
- Op de derde plek

15. Heeft de mol geld gepind?
- Ja
- Nee

16. Heeft de mol een koffer geopend?
- Ja, twee koffers met een bonus
- Ja, een koffer met een bonus en een koffer met geld
- Nee, maar wel gegokt op een koffer
- Nee en ook niet gegokt

Week 4
17.Hoeveel  fragmenten moest de mol goed hebben?

- 0
-1
-2
-3
-4
-5
-6

18. Hoeveel pogingen had de mol geplaatst bij opdracht 8?

-0
-1
-2
-3
-4
-5
-6
- meer dan 6

19. Hoeveel fragmenten had de mol daadwerkelijk goed?

-0
-1
-2
-3
-4
-5
-6

20. Heeft de mol ingestemd met de verdeling van de vertrouwenspersoon?

-Ja
-Nee
-De mol heeft niet gereageerd.

Week 5

21. Hoeveel series keek de mol?
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5

22. Kreeg de mol vragen over een Belgische Molserie?
- Ja
- Nee

23. Kreeg de mol vragen over een -in Australië afspelende- serie?
- Ja
- Nee

24. Op hoeveel wedstrijden heeft de mol ingezet?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6

25. Wat is het hoogst aantal ingezette jokers van de mol op 1 wedstrijd?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6

26. Heeft de mol ingezet op de wedstrijd van donderdag?
- Ja
- Nee

Week 6

27. Wat was de mol?
- Muziekliefhebber
- Persoon die zich goed in anderen kan verplaatsen
- Persoon die gemakkelijk keuzes kan maken

28. Wat deed de mol?
- De mol koos voor een bepaalde groep.
- De mol liet zich gewoon ergens neerzetten.

29. Waarbij hoorde de mol?
- Het '3 goede antwoorden'-lijstje
- Het '5 goede antwoorden'-lijstje
- Geen van het bovenstaande

Algemeen

30. De mol is een..

- Man
- Vrouw
- Geen van Beide

31. Hoe oud is de mol?

- 0-16
-17-21
-22-26
-27-99
- Ouder

32. Wat is het favoriete eten van de mol?
- Mexicaans
- Aardappelkroketje met erwtjes en kippenbouten
- Pizza
- Patat met Mayonaise
- Spareribs
- Gebakken aardappeltjes met Zalm
- Pizza en Friet


33. Met welk dier vergelijkt de mol zich?
- Dwerghamster
- Konijn
- Vos
- Mol
- Tijger
- Geen

34. Welk cijfer gaf de mol zich voor intelligentie?
- 7/8
- 8
- 9
- 10

35. Heeft de mol eerder meegedaan aan een MO?
- Ja
- Nee

36. Zit er een L in de forumnaam van de mol?
- Ja
- Nee

37. Zit er een i in de forumnaam van de mol?

- Ja
- Nee

38. Hoeveel berichten heeft de mol op het forum?
- 0-100
- 100-500
- 500-1000
- meer dan 1000

39. Was de mol al lid van dit forum voor Mol Online?
- Ja
- Nee

40. Wie is de mol?
- Hilje
- Jorg
- Mark
- Marloes


Sjors


hillo

#2
Zoals gewoonlijk is hillo de eerste die biecht :P waarom ik nu mezelf in de 3e persoon zet is een raadsel. Tenminste, voor jullie, voor mij niet :)

Alles is me duidelijk. Ik ben blij dat het gedaan is en dat ik er niks meer aan kan veranderen! Maar ik moet eerlijk toegeven, toen ik op 'verzenden' klikte, ging er toch wel een gevoel door me heen van 'wow, finale, en nu is het voorbij!' Want ja, het is voorbij.. MO 7 is ten einde gekomen. 4 waren er nog in het spel, en eentje was de mol!




Opdracht 14: Documentenrace
Daar was hij dan, de laatste opdracht! Die allesbepaalende opdracht voor de pot! Aangezien het voor de niet-kandidaten misschien een beetje lastig te volgen was, zal ik het maar even duidelijk uitleggen hier (daar heb ik nu toch de tijd voor..).

Iedereen kon zijn of haar eerste document aanvragen bij Sjors. Zodra ik dat gedaan had, kwam ik erachter dat mijn laptop geen word had en het document dus niet eens kon openen! Gelukkig was dat nog geen probleem, en dus ben ik gewoon geswitched naar de pc op de werkkamer. Daar aangekomen opende ik mijn document, EN........ ik had een wachtwoord nodig! Affijn, Marloes kwam online, met de mededeling dat ook zij haar document ontvangen had. Zij had hiervoor geen wachtwoord nodig, en gaf de tekst aan mij door. Er stond iets in over de buikspreekpop van Bassie. Dit was Charley, en deze naam was dan ook meteen mijn wachtwoord. Zodra ik mijn document opende zag ik een plaatje van een kat (waar dit op sloeg is me nog steeds een raadsel) en de tekst: "contact met mensen die minder vragen goed hadden op de test is noodzakelijk". Ik ging er meteen van uit dat een van de afvallers een wachtwoord zou hebben ontvangen van Sjors! Dit was echter niet het geval. Het bleek dat 'marianne' (de 3e/4e afvaller) het wachtwoord was van Jorg zijn document!

In Jorg zijn document stond een verborgen tekst. Het was een stukje uit het inschrijfformulier van Robert. Door zijn naam tegen Sjors te zeggen, kon ik mijn 2e document aanvragen. Dit deed ik dan ook. Verder stond in het document van Jorg: "het document openen moet zeker lukken met hem!" Daarboven stond iets over mij, dus ik dacht dat het wachtwoord voor het 2e document van mij 'hillo' moest zijn. Uiteraard dacht ik weer te makkelijk (of misschien wel te moeilijk), want het was simpelweg 'hem'!

Ik kon het document openen en via 2 verstopte plaatjes, kwamen we achter een volgend wachtwoord, die bestemd was voor het document van Mark. Het 1e plaatje (een word-art) was de vraag: "wie won MO 1?" Dit moest suzanne zijn. Jorg vond uit dat het tweede plaatje een logo van de PvdA moest zijn en zo kwamen we achter het wachtwoord 'suzannepvda'

Ook het document van Mark was nu open en daarin stond dat Jorg zijn volgende aan kon vragen! Verder stond er iets over de ntb-site en moesten we via vage aanwijzingen op zoek naar een persoon daarvan. Ik vond uit dat dit Joost Humme moest zijn en dat was inderdaad het woord waarmee Jorg zijn docu kon openen!

Zo konden ook Mark en Marloes een 2e document aanvragen. Via een liedje van Danny Hoekstra en de tekst: "wat vliegt er nou weer rond?" kwam ik achter het woord 'stokjes' en na lang gepuzzel vonden we ook uit dat de cijferreeks (zie topic van de opdracht) gewoon een reeks letters vormde! Sjors had een fout gemaakt en daardoor kregen we extra tijd. De letterreeks 'uewkab' vormde het wachtwoord van het tweede document van Marloes. Dit bleek achteraf nutteloos te zijn, want dit document hadden we alleen maar nodig om het 3e document van mijzelf aan te vragen! Deze had ik echter al gekregen (vraag me niet waarom)..

In het tweede document van Mark stonden 2 foto's. Verder stond er dat we € 5000,- konden verdienen, en hints konden kopen van elk € 1000,-. Dit deden ik en Jorg gretig, en na veel gekoop konden we nog slechts € 1000,- winnen. Op de foto's stonden Erik de Vogel (Ludo, gtst) en een auto die gerepareerd werd. Hier hadden Jorg en ik dus veel hints voor nodig. Uiteindelijk heb ik een dealtje weten te sluiten met Sjors waardoor de laatste hint slechts € 500,- kostte, zodat we nog wat konden winnen. Hij gaf de laatste hint en ik kwam erachter dat het wachtwoord 'pechvogel' was. Inderdaad, ik kon mijn 3e document openen en vond de laatste zin. Iets met lepelaars volgens mij :P Ik postte het.. helaas.. 1 minuut en 4 seconden te laat! De opdracht was mislukt en we hadden bijna niks in de pot..

Verdacht deze opdracht? Nouja.. we zijn nu met zo'n kleine groep dat ik denk dat de mol misschien ook eens zijn of haar best heeft gedaan! Ik bedoel, het is toch de laatste opdracht.. Marloes en Mark waren helaas veel afwezig, misschien dat dat ons genekt heeft, maar dat zou ik niet met zekerheid kunnen zeggen!

en nu kan ik die verrekte woorden 'document' en 'wachtwoord' niet meer typen of lezen of luchten of horen of zien of whatever! :P



Nog 3 keuzes.. Jorg, Mark en Marloes.. 1 van hen is de mol, de andere 2 ... geduchte tegenstanders vrees ik. Maarja, we zullen wel zien waar het schip strand! Ik heb het einde bereikt! Hoezee! Daar ging het me tenslotte om.. Het was geweldig leuk en ik heb het naar m'n zin gehad. Nog even geduld, en dan is daar de ontknoping! Medekandidaten ook veel succes toegewenst! ;)


Jorg

Jah wat zal ik es biechten, de laatste opdracht hebk in principe alleen met hillo gedaan, en nu stond er niks op t spel, dus nu liep t wel :P. Mijn dankwoordjes volgen later wel  :)
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

Wat waren we een geweldig kibbelend stel heh Jorg :P

wicky the viking

Wanneer komt de ontknoping
ben nogal skieunierig naar
eeuhum nieuwsgierig bedoel ik natuurlijk

Gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

*marianne*

Citaat van: wicky the viking op september 14, 2006, 16:29:12 PM
Wanneer komt de ontknoping
ben nogal skieunierig naar
eeuhum nieuwsgierig bedoel ik natuurlijk

Gr.
robert

je bent niet de enige hoor!

Marloes

Ik heb mn test ingeleverd ;D
Nu maar hopen dat ik hem goed gemaakt heb.. :)

hillo

Citaat van: marloes op september 14, 2006, 19:01:49 PM
Ik heb mn test ingeleverd ;D
Nu maar hopen dat ik hem goed gemaakt heb.. :)

ik hoop van niet :P