Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Mol Online Bar: "De Sjekkel"

Gestart door hillo, september 14, 2006, 19:16:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is 'molletje 7'?

Hillo
Jorg
Mark
Marloes

Luc

*slaat zichzelf voor zn hoofd*

Kom er nu pas achter dat het Vief-fan is. Ik las je naam eerst gewoon als vief-an


maargoed.   [offtopic]

vieffan

Citaat van: _Luc_ op september 27, 2006, 18:33:45 PM
*slaat zichzelf voor zn hoofd*

Kom er nu pas achter dat het Vief-fan is. Ik las je naam eerst gewoon als vief-an


maargoed.   [offtopic]

haha   oo srry  lag je niet uit maar is gewoon grappig :P

LC

We zouden ene portier moeten opstellen  ::) Vervelende levi, hoppa weg ermee  ::)

*marianne*

Citaat van: levi123 op september 27, 2006, 17:46:38 PM
ik hou op als ik mijn cola krijg anders ga ik jullie uitschelden via hyves en h(r)otforum

jeez get a life!

levi123

pakt zelf wel een cola  en iemand nog nieuws?
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo


*marianne*

Citaat van: levi123 op september 28, 2006, 16:40:13 PM
pakt zelf wel een cola  en iemand nog nieuws?

Ja ik heb wel een nieuwtje voor je,

Je verdoet je tijd hier!
laten we er even vanuit gaan dat er ook berichtjes zijn die een toegevoegde waarde hebben (die dus wel ergens op slaan) ga ik ervanuit dat je zo'n 400 berichtjes hebt gepost die complete onzin zijn.
het tikken van zo'n berichtje zal zo 1 minuut duren (je moet ook nog reageer en oke aanklikken) dus je hebt hier minimaal 400 minuten zitten verspillen aan onzin berichtjes. 400:60=  6 uur en 40 minuten.

Deze tijd had je andere dingen kunnen doen zoals:
1. Buitenspelen, dan leer je om leuk samen met anderen te spelen.
2. Je huiswerk te maken, of repetities aardrijkskunde te leren (je bent 10 dan zul je in groep 6 van de basisschool zitten en dan krijg je volgens mij huiswerk en repetities)
3. slapen,
4. sporten (volgens mij heb je zwáár energie teveel)
5. leren lezen, want over die cola opmerking is al meerdere keren iets gezegd(getypt) dus je had ALLANG er iets mee kunnen doen!

vieffan

Citaat van: *marianne* op september 28, 2006, 17:14:32 PM
Citaat van: levi123 op september 28, 2006, 16:40:13 PM
pakt zelf wel een cola  en iemand nog nieuws?

Ja ik heb wel een nieuwtje voor je,

Je verdoet je tijd hier!
laten we er even vanuit gaan dat er ook berichtjes zijn die een toegevoegde waarde hebben (die dus wel ergens op slaan) ga ik ervanuit dat je zo'n 400 berichtjes hebt gepost die complete onzin zijn.
het tikken van zo'n berichtje zal zo 1 minuut duren (je moet ook nog reageer en oke aanklikken) dus je hebt hier minimaal 400 minuten zitten verspillen aan onzin berichtjes. 400:60=  6 uur en 40 minuten.

Deze tijd had je andere dingen kunnen doen zoals:
1. Buitenspelen, dan leer je om leuk samen met anderen te spelen.
2. Je huiswerk te maken, of repetities aardrijkskunde te leren (je bent 10 dan zul je in groep 6 van de basisschool zitten en dan krijg je volgens mij huiswerk en repetities)
3. slapen,
4. sporten (volgens mij heb je zwáár energie teveel)
5. leren lezen, want over die cola opmerking is al meerdere keren iets gezegd(getypt) dus je had ALLANG er iets mee kunnen doen!

amen

hillo

Ok, afgehandeld

vanaf nu verwijdert elise (en ik zodra ik t weer kan) gewoon weer dit soort posts van levi, dus ga er verder maar niet meer op in ;) zeker niet in topics als deze!

Luc

Citaat van: *marianne* op september 28, 2006, 17:14:32 PM
Citaat van: levi123 op september 28, 2006, 16:40:13 PM
pakt zelf wel een cola  en iemand nog nieuws?
...

2. Je huiswerk te maken, of repetities aardrijkskunde te leren (je bent 10 dan zul je in groep 6 van de basisschool zitten en dan krijg je volgens mij huiswerk en repetities)

...


Als ie nog niet jarig is geweest zittie waarsch in groep 7 :P daar word je 11 ;)

*marianne*

Citaat van: _Luc_ op september 28, 2006, 18:49:27 PM
Citaat van: *marianne* op september 28, 2006, 17:14:32 PM
Citaat van: levi123 op september 28, 2006, 16:40:13 PM
pakt zelf wel een cola  en iemand nog nieuws?
...

2. Je huiswerk te maken, of repetities aardrijkskunde te leren (je bent 10 dan zul je in groep 6 van de basisschool zitten en dan krijg je volgens mij huiswerk en repetities)

...


Als ie nog niet jarig is geweest zittie waarsch in groep 7 :P daar word je 11 ;)
Ja ach dan nog.... maakt niet veel uit... ja meer huiswerk enzo  :)

Citaat van: hillo op september 28, 2006, 18:48:46 PM
Ok, afgehandeld

vanaf nu verwijdert elise (en ik zodra ik t weer kan) gewoon weer dit soort posts van levi, dus ga er verder maar niet meer op in ;) zeker niet in topics als deze!

sorry kon t effe niet laten...

hillo

geeft niks, kan t zelf ook nooit laten :P

vieffan

volgens mij kunnen we heb beter negeren   helemaal niks doen met zijn posts :P

*marianne*

Citaat van: vieffan op september 28, 2006, 19:29:06 PM
volgens mij kunnen we heb beter negeren   helemaal niks doen met zijn posts :P

ja das waar...

LC

Maar ik vind het zo leuk  :( Sinds hij er is val ik niet eens zo vaak meer uit tegen mensen die ik wel aardig vind.