Kandidatenbekendmaking

Gestart door hillo, oktober 20, 2006, 17:47:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Een kandidaat uit Mol Online 7. Hierin viel ze ongeveer middenin af. Het is natuurlijk niemand minder dan:

Christien!!!

Marloes


hillo

Deze kandidaat kennen wij van het begin. In Mol Online 1 en 2 was hij niet te missen, nu kan hij naar Molletje 8 gaan gissen! He dat rijmt! :P (maar klopt het wel???)

Jos!!!

Marloes

Hoi Jos!.. Ik ken je nog niet  :P

hillo

Opnieuw een dame. Ook zij deed vaak mee. Nu kennen velen haar als Global Moderator, maar hoe zullen jullie haar ná deze Mol Online kennen?

Elise!!!

Marloes


hillo

Meteen maar de volgende. Hij is de Belgische deelnemer dit seizoen. Al eerder deed hij mee aan Mol online 5!

Dames en heren, jullie medekandidaat:

Mario!!!

Marloes

#22
Hallo! :) (Ken ik ook nog niet :P)

hillo

Misschien kennen jullie haar niet als ik de echte naam zeg.. misschien ook wel... Laatst kwam ik erachter dat dat een andere naam is voor Odysseus (lekker boeiend he :P) In ieder geval:

Yolanda!!! (ofwel Ulysses)

Marloes

Hooi! Jou ken ik ook al niet :o :P

hillo

De spoeling wordt dun... nog 5 inschrijvingen, nog maar 2 open plekken!

De volgende kandidaat kennen we van de afgelopen Mol Online. Hij werd hier niemand minder dan: De winnaar!! Ik heb het uiteraard over

Jorg!

Marloes


hillo

En tot slot de allerallerlaatste kandidaat:

Ik kan alvast verklappen, dat het een meisje is! En ook ZIJ deed mee aan Mol Online 7. Dames en heren, de laatste kandidaat van Mol Online 8, en misschien nog wel de mol ook, ís

Marianne!!!

Marloes


hillo

Dan zijn nu alle kandidaten bekend gemaakt. Nog even op een rijtje:

- Luc (_Luc_)
- Lianda (Li-tje)
- Mark (LC)
- Marloes (Marloes)
- Robert (Wicky de viking)
- Christien (vieffan)
- Jos (Mailman45)
- Elise (Elfje99)
- Mario (Poltergeist)
- Yolanda (Ulysses)
- Jorg (Jorg)
- Marianne (*Marianne*)

Een van bovenstaande kandidaten is géén kandidaat. Een van bovenstaande mensen is namelijk de mol! En een van bovenstaande kandidaten... zal binnenkort het spel al gaan verlaten!