Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[Kandidaat Be] Sara {Afgevallen}

Gestart door Sjors, september 03, 2004, 18:26:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Nationaliteit: Belgisch
Leeftijd: 23
Sterrenbeeld: Maagd
Relatie: Nee
Beroep: Na studie allerlei los/vast baantjes
Waarom Robinson: Vroeger zat ik al bij de scouts. Avontuur trekt mij aan. Ook het idee dat ik een paar weken op een onbewoond eiland met palmbomen, een diepblauwe zee en goed weer kan doorbrengen, staat mij helemaal niet tegen.
Survivalniveau: Leven op een onbewoond eiland is toch wel even anders dan de scouts.
Voorbereiding: Toen ik hoorde dat ik mee mocht, zat ik in de Franse bergen. Voor vertrek ben ik vijf dagen thuis geweest, dus het is me niet gelukt om naar een dokter te gaan of een survivalboek te kopen.

Bron: Televizier

geebaby

Persoonlijk vind ik sara toch wel de knapste, maarja :) das natuurlijk persoonlijke smaak e :). Kzou het persoonlijk ook zelf wel een beetje eng vinden om dagen aan een stuk in die mongrove te moeten verblijven. Het wordt spannend uitkijken naar de volgende aflevering ;)

Chris.B

ach ik deel de mening dat zij het knapste is :P

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sjors

Ze maakte wel een beetje een luie indruk op me!

Lies

oorbellen op expeditie  :-\ vind ik zo dom maar oke,.
Idd Sjors, ze lijkt mij ook nog al lui. Ze hangt maar een beetje enzo.

Sunflower

Ze is wel ziek geweest, he! Dan kan het wel eens zo zijn, dat ze aan het herstellen is. En iedere dag door de mangrove lopen, op zoek naar eten, kost ook veel energie, dus ik kan me wel voorstellen dat ze een beetje lui is, de rest van de tijd.

Sjors

Ja, daar heb je gelijk in, maar volgens mij kan ze beter

Sunflower

misschien is ze wel haar krachten aan het sparen, voor een eventuele finaleplaats?! You'll never know...

Susa

kijk over die oorbellen, ik heb ze ook 24 uur per dag in, mijn gaatjes zijn binnen een uur half dicht, en dan doe ik er weer oorbellen in zijn ze weer ontstoken. en doorprikken, is k*t:P

Sjors

Citaat van: Sunflower op september 13, 2004, 10:50:28 AM
misschien is ze wel haar krachten aan het sparen, voor een eventuele finaleplaats?! You'll never know...


Ik denk niet dat ze een finaleplaats redt

Lies

Citaat van: susa op september 13, 2004, 11:38:56 AM
kijk over die oorbellen, ik heb ze ook 24 uur per dag in, mijn gaatjes zijn binnen een uur half dicht, en dan doe ik er weer oorbellen in zijn ze weer ontstoken. en doorprikken, is k*t:P

tog vind ik dan dat ze niet zulke langen in moet doen, krijg je alleen maar last mee

Sjors

Citaat van: BlackGirl29Eli op september 13, 2004, 15:04:14 PM
Citaat van: susa op september 13, 2004, 11:38:56 AM
kijk over die oorbellen, ik heb ze ook 24 uur per dag in, mijn gaatjes zijn binnen een uur half dicht, en dan doe ik er weer oorbellen in zijn ze weer ontstoken. en doorprikken, is k*t:P

tog vind ik dan dat ze niet zulke langen in moet doen, krijg je alleen maar last mee

Ja, misschien wou ze dat ook wel, maar ze is vanuit de recpetie gesleurd he!

Lies

Citaat van: sjors op september 13, 2004, 15:18:45 PM
Citaat van: BlackGirl29Eli op september 13, 2004, 15:04:14 PM
Citaat van: susa op september 13, 2004, 11:38:56 AM
kijk over die oorbellen, ik heb ze ook 24 uur per dag in, mijn gaatjes zijn binnen een uur half dicht, en dan doe ik er weer oorbellen in zijn ze weer ontstoken. en doorprikken, is k*t:P

tog vind ik dan dat ze niet zulke langen in moet doen, krijg je alleen maar last mee

Ja, misschien wou ze dat ook wel, maar ze is vanuit de recpetie gesleurd he!


jah maar toen wisten ze dat ze die dingen zowiezo mee had.

Sjors

Ja, maar ze kon toch kleinere indoen die avond

Lies

jah, dat bedoel ik, die lange zijn maar onhandig