Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Kandidaat (?) Mol der Mollen

Gestart door Mol.der.Mollen, oktober 20, 2006, 18:09:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Mol.der.Mollen

#30
Eerlijk waar. Ik als mol verbaas me over het hoge molgehalte van jullie als kandidaat zijnde! Iedereen klooit maar wat en iedereen verdenkt iedereen. Ik niet. Ik weet wel beter. Haha! Maar ik speel het spelletje wel mee hoor. Ik ben het spelletje vrij 'lief' begonnen moet ik zeggen, maar dat is nu afgelopen. Het harde gaat nu beginnen en het geld zal flink gaan dalen! Daar ben ik tenslotte voor. En oh oh, die executie-opdracht, dat wordt nog wat. Geweldig. Ik wens jullie veel succes! Hahaha!!!

Ik heb dan misschien nog een vage vorm in jullie hoofd die nog niet echt de indentiteit van een bepaald persoon aanneemt, toch bestuur ik jullie. Ik heb een eigen wil en mijn wil is wet. Weet dat.. Vergelijk me maar met dat ringetje...



"One Ring to rule them all, one Ring to find them, one Ring to bring them all and in the Darkness bind them"

poltergeist


Mol.der.Mollen

#32
Wat een stelletje zeikerds zijn jullie zeg! Dat bleek wel weer! Heerlijk, strooi maar met dat geld. Ik zit er niet mee hoor. Ik lach me eerder rot. Haha! Volgens mij zouden jullie zelfs als ik er niet was nog geld verliezen, dat is ook niet altijd leuk voor mij hoor! Jullie geven me het gevoel af en toe niet nodig te zijn en dat moet bestraft worden. Wacht maar af, een grote slag gaat geslagen worden.. Daar ben ik zeker van!

Wat trouwens ook erg leuk was om te zien was die hele vertrouwensopdracht. De uitkomst was geweldig om te zien, ik genoot wederom! Lekker veel bonuspunten ook deze keer. Daar houd ik wel van, hoe meer je er in zet hoe minder zekerheid je hebt. Hahahaha!

Zekerheid hebben jullie toch niet, nog niet, toch?



Luc

EINDPOT

MO2: 39100
MO3: 18650
MO4: 17900
MO5: 15400
MO6: 15200
MO7: 13200

Voorlopige pot:
MO8: €18250,-

Ach. Zolang jij, molletje, maar denkt dat we geld verliezen, is het goed toch  ;D

poltergeist

wederom

ablablabla

En heeft iemand een haardroger? ik kom net van buiten en het STORMT  :-[

Mol.der.Mollen

Wie is de mol? Ik ben de mol! En ik ben blij dat ik het ben!

Het cellencomplex.. Heerlijk dat er zo ontzettend veel geld mee verloren is gegaan. Ik zat te gniffelen onder de grond! En had ik jullie niet gewaarschuwd? Jullie horen nog van mij! De koperen kooi was natuurlijk zonde dat die opdracht slaagde, maar het is lastig om zo'n opdracht goed te saboteren. Wat ook erg leuk was om te zien was de executie-opdracht. Ik zag al helemaal aankomen dat het niet ging lukken, want natuurlijk weet ik wie op wie stemt! En ik? Een mol is nou eenmaal verraderlijk, en zo ook ik dus... Twee mensen moesten er uit. Jammer voor jullie, maar ik kan er niet mee zitten. Ik vind het allemaal wel best!

Op naar Deal or No deal! Kiezen jullie het juiste koffertje uit? ;)


Gefeliciteerd Hotforum! Geef je mij ook een stukje?

poltergeist

Ga je nu echt jezelf krediet geven voor het laten mislukken van het cellencomplex?
Sinds wanneer is onactief zijn mollen? Dat is eerder lui zijn. (en dat zei ik al voordat je had gebiecht  :D)

Mol.der.Mollen

Dat is lang geleden zeg! Nouja, lang geleden... Er wordt natuurlijk constant gemold. Maar toch, lang geleden dat ik hier was...

Allereerst een mededeling van jullie enige echte molletje: Is het nieuwe plaatje onder de bloem je opgevallen? Doe er wat mee, want ook een enig echt molletje maakt wel eens een foutje!

Wat is er de laatste tijd veel gebeurd zeg! Maar om het niet te verwarrend te maken houd ik het simpel: Ik heb flink gemold! Waar ik het wel over wil hebben is de afgelopen weken. Kijk, het verbaasde me niet zo dat ik gezien zou worden in de lift. Iemand moest natuurlijk wel alle vragen goed hebben! Wat me meer dwars zat waren de hints die gegeven werden in de lift. Zouden ze niet te veel opvallen? Sommige waren toch wel overduidelijk! Ik was overigens wel blij dat er meer foute dan goede antwoorden gegeven werden hoor. Maar wat wil je :-\ wie weet er nou nog hoeveel stemmen er in totaal gegeven werden in de vertrouwenspoll van tig opdrachten terug? Sommigen blijkbaar wel... Ik wist het...
De opdrachten met de geluidsfragmenten vond ik ook erg spannend, ik was dan ook blij dat er maar weinig links geraden werden! Jullie horen nog wel wat ik daar geprobeerd heb. Haha!
En dan de opdracht met de bommen: zorgen dat er geen unaniem besluit kwam is niet zo moeilijk als Luc per se wil voorkomen dat er 2 vrijstellingen in het spel zitten. En natuurlijk wist ik de antwoorden op de raadsels en daar ben ik slim mee omgegaan al zeg ik het zelf. Een aantal mensen ontploft en Elise geen vrijstelling! I love being a mole <3

Tot slot nog die kokers. Tja, wat zal ik daar eens over zeggen. Christien tot de goede oplossing krijgen was niet zo moeilijk... Mario, Judith, Marianne en Elise hielden zich allemaal aan hun afspraak, dus meer dan een simpele tip hoefde ik niet te doen!

Ik ben benieuwd wie er het minst over mij weet. Weten jullie überhaubt wel iets over mij? Ach, we zullen allemaal wel zien hoe het loopt. Ik blijf er nog lekker in en dat zullen jullie weten ook!

Groetjes!
De mol...


Mol.der.Mollen

Hier is dan mijn op-een-na-laatste berichtje.. De 8e alweer!

En wat hadden we een plezier in die ballon zeg! Of eronder, dat is aan jullie. Ik gun jullie nu wel wat geld, maar €2000,- leek me wel genoeg. Ik vond het dan ook niet erg dat we neergestort waren voor de eindstreep. Zeg nou zelf, echt verdiend hadden jullie het ook niet! Maar goed dat de fout van de dropjes nog hersteld werd, anders waren er nog eens 500 eurootjes bovenop gekomen... Nu hebben we slechts 40% van de buit binnengehaald en daar ben ik meer dan tevreden mee :)

Of ik nu naar Rauw of naar de Gouden Kooi kijk, verwacht niet te veel van een mol.. Ze zijn blind weet je! Ach, ik zie wel hoe ik dat ga aanpakken. Voor nu is de eindsprint in zicht. Nog 1 iemand gaat afvallen. Hoe de finale uiteindelijk gaat uitpakken zien we dan ook wel. Wie ontmaskert mij? Ben ik al ontmaskert? Word ik überhaubt ontmaskert?? Nog eventjes volhouden mol, je kan het! Euh, IK kan het!

Met Vriendelijke Molse Groeten,
De Mol.....


Mol.der.Mollen

#39
Het einde is aangebroken en veel heb ik jullie niet meer te vertellen. Met dit laatste berichtje komt een einde aan mijn reeks hints.

De dilemma's gingen redelijk en bij de laatste opdracht heb ik zoveel mogelijk geld uit de pot proberen te houden. Dat ik hem op het einde moest laten slagen was jammer, maar ik kon niet anders doen dan dat. Al met al heb ik een goede taak verricht al zeg ik het zelf. Slechts €18.050,- in de pot van een mogelijke... Tja, hoeveel zal het geweest zijn? Veel denk ik! Je vraagt je misschien af waarom ik mezelf nu zo op loop te hemelen en als ik eerlijk ben weet ik daar ook geen antwoord op. Ik begin uit m'n rol te vallen denk ik, dus het is tijd dat we er een eind aan breien. Laat maar eens zien wie van jullie mij het beste kent, ik ben er helemaal klaar voor!

Drie kleine negertjes gingen naar Artis mee,
Een grote beer drukte er een fijn – toen waren er nog twee.
Twee kleine negertjes gingen naar 't zonnebad heen,
een schroeide de zon een gat in zijn bast – toen was er nog maar één.
Één klein negertje bleef helemaal alleen.
Hij hing tenslotte zich maar op – dus bleef er toen niet een.

And then there were none...