Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Bericht aan de mol

Gestart door hillo, oktober 22, 2006, 14:57:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

In dit topic plaatst de crew elke speelweek een bericht aan de mol. Hierin kunnen hints staan die naar de ontmaskering van de juiste mol zouden kunnen leiden. Houd dit topic dus goed in de gaten!

Luc


hillo

Hoi Mol,

Jij bent de mol, en jij alleen. Je zal ook ontmaskert gaan worden, maar maak je voorlopig nog maar geen zorgen daarover. Voordat het zover is, gaan nog vele anderen jou NIET ontmaskeren. Jou, de Mol.

Jij kent de inhoud van de proeven en weet welke posities handig zijn om in te nemen. Het spel gaat bijna van start, 11 kandidaten staan op het punt hun zoektocht te beginnen... Hun zoektocht naar jou, de Mol.

We hebben alle vertrouwen in je en willen je veel succes wensen bij jou stiekeme supergeheime taak. Maar buiten dat hopen we dat je veel plezier hebt, want deze rol is slechts voor jou weggelegd. Alleen voor jou, de Mol

vieffan

Citaat van: hillo op oktober 22, 2006, 15:02:11 PM
[...]
jou stiekeme supergeheime taak. [..]


onjuiste herhaling :d 

jaja  heb opgelet bij nederlands :D

Luc

Citaat van: vieffan op oktober 22, 2006, 16:05:56 PM
Citaat van: hillo op oktober 22, 2006, 15:02:11 PM
[...]
jou stiekeme supergeheime taak. [..]


onjuiste herhaling :d 

jaja  heb opgelet bij nederlands :D
[omhoog]

We moeten scherp blijven :D

hillo

stiekem is niet hetzelfde als supergeheim :P stiekem is meer achterbaks, geheim niet ;)

poltergeist

Ik, mojo jojo, zal er alles aan doen om jou, de mol, te ontmaskeren. Dit zal ikn mojo jojo, doen door jouw, de mol, te betrappen op allerlei mollenstreken die jij, de mol deed. Ik, mojo jojo, zal alles onderzoeken en zal alle sporen zoeken die jij, de mol, hebt nagelaten. Ik, mojo jojo, zal je vinden doordat mojo jojo alles zal napluizen. Zodat ik, mojo jojo, jou, de mol, ontmasker...

Moraal van dit verhaal: hillo, je gebruikt te veel Jij en Jou in de zinnen dan me lief is  ;)

hillo

Zoals je zelf al zegt:

Everything happens for a reason ;)

Jorg

hej mollo, zullen we een dealtje sluiten, jij maakt je bekend aan mij, dan prijs ik je aan t eind de hemel in
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo

Dat kan je beter aan m vragen in z'n eigen topic :P

Luc

Citaat van: Jorg op oktober 22, 2006, 19:35:47 PM
hej mollo, zullen we een dealtje sluiten, jij maakt je bekend aan mij, dan prijs ik je aan t eind de hemel in
Nee bedankt :P

vieffan

nee  niet met jorg  ben je gek   dat soort dingen doe je tog al met mij molletje :D  :P

vieffan

he   wrom wis je mijn berichten ??

poltergeist

waarom wis je hele berichten aan de mol?

Was de nummer 67 met extra rijst op?

hillo

Maah mol!

Je doet het fantastisch en ik ben trots op je. Ga zo door en het wordt een topserie!

Daar sta je dan, tussen 14 speurders.. Je probeert niet op te vallen en molt dus net zo hard mee met de rest.. Jij valt niet op, dat mag duidelijk zijn! Gelukkig maar, want dan zou het spel niet leuk zijn!

Jos was je eerste slachtoffer. Nouja, slachtoffer. Hij besloot zijn test niet te maken omdat hij de mol online van Christien al speelde en zo viel hij af in aflevering 1. Jij wist natuurlijk allang dat er 3 afgezonderden waren. Of was je er zelf één? Vrijstellingen werken al-tijd.. Dat blijkt wel!

En dan de tweede week! Er wordt lekker wat geld verdiend en je houdt je in? Geloof me, misschien is dat wel een hele goede tactiek. Er komen nog genoeg opdrachten aan waar jij je lekker kan uitleven! Nog even en je volgende slachtoffer zal bekend zijn.. En nog een veel langere tijd en je mag jezelf bekend maken! Maar laten we daar nog maar even niet aan denken ;)

Feest erop los! Maak me nog fierder :P