Bericht aan de mol

Gestart door hillo, oktober 22, 2006, 14:57:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ik keek pas samson en gert, dus vandaar dat fier :P

hillo

Hoi Mol,

Houd je het nog een beetje uit in deze groep? Of ben je ze al zat? Volgens mij heb je het wel naar je zin, als ik je zo hoor. Dat is mooi.... heel mooi.

Zorg dat je het vertrouwen wint van je medespelers, dat kan nog van pas komen. Maar kijk uit, want er wordt wel degelijk naar je gekeken! Schrik daar vooral niet van hoor. Het zou eerder raar zijn als er helemaal geen verdenking op je lag. De groep wordt kleiner en alleen de beste speurders blijven over.

Jij kent de combinaties van de sloten. Ga hier wijs mee om. Je weet wat je te doen staat...

Succes

hillo

Maah mol!

Weer een week voorbij. En wat voor 1! De pot was zo goed als terug bij zero. Laat iedereen maar lekker denken, jij doet het wel...

Hoe was het om in de gouden kooi te zitten? Jammer dat er daar zo veel geld is verdiend, maar toch is er nog wat geld vanaf weten te snoepen. Of dat door jou kwam laat ik nu even in het midden, jij weet wel beter...

En toen de executie. Marloes en Yolanda. 2 dames. Ze herkenden jou niet, niet als de goede mol in ieder geval. Marloes zat er dicht bij, maar toch 1 er naast, de eerste paar weken dan! Soms verbazen mensen mij echt. Het lijken allemaal wel mollen, qua blindheid dan!

Voor wat volgt moet je goed onthouden dat alle wegen uiteindelijk naar de mol zullen leiden. Je gaat ontmaskert worden binnenkort, maar of dat op de goede manier is? Dat zullen we nog wel eens zien!

Het gaat geweldig, het einde nadert, succes

hillo

#18
Je hebt stijl, jij slechterik,

Daar ben je, in een verduisterde kamer
en je bent helemaal alleen, kijkt uit het raam.
Ik weet wie je bent
Kun je het horen in mijn stem?
Was het iets wat ik me liet ontglippen?
Weet de hele wereld het?
Is het niet duidelijk?

Jij bent de enige die elke test heeft doorstaan!
je gaat het maken
niet jezelf in de steek laten
Niemand kan je tegenhouden

Succes met opdracht 12 en de komende test! ;)


Luc

Citaat van: hillo op januari 17, 2007, 18:08:08 PM
Je hebt stijl, jij slechterik,

Jij bent de enige die elke test heeft doorstaan!
je gaat het maken
niet jezelf in de steek laten
Niemand kan je tegenhouden

Succes met opdracht 12 en de komende test! ;)

Bedankt, ik doe mn best :P

poltergeist

Jij bent de enige die elke test heeft doorstaan!

...

Ik wil nu niets zeggen he, maar ik heb ook elke executie doorstaan he  ;D

Luc

test en executie, dat is iets anders hè :P

poltergeist

Citaat van: _Luc_ op januari 17, 2007, 22:48:14 PM
test en executie, dat is iets anders hè :P

Jij weet precies zo goed het verschil tussen die 2... :P

hillo

#23
Hallo Mol,

Christien, Elise, Judith, Marianne en Mario zijn nog over. 1 van die ben jij...

Er ligt nu echt zware verdenking op je, maar dat is natuurlijk niet zo gek na 7 speelrondes! Gelukkig zijn er ook zo de nodige afleiders he! Elise die een hint koopt waar dat helemaal niet nuttig is, Judith die altijd op de goede momenten aanwezig lijkt te zijn, Mario die keer op keer weer verdacht overkomt en Christien, die het nodig vindt om anderen verdacht te maken. De enige die absoluut niks verdachts doet is Marianne, die werkt altijd goed mee, is geliefd bij iedereen en is het meest eerlijke meisje dat er is. Marianne die kan de mol niet zijn! Maar juist daarom is ook zij verdacht......

Opdracht 12 ging lekker. Er is te vroeg gedeald en er gingen veel hoge bedragen uit het spel! In opdracht 13 vond ik dat je veel risico nam, maar gelukkig liep het goed af! Mark wist niet wie jij was en moest het spel verlaten, misschien vond je dat jammer, misschien speelde je dat je het jammer vond, of misschien was je wel openlijk heel erg blij. Joost mag het weten, en laat ik het nou net weten... Ook de linkopdracht ging erg goed, veel liedjes zijn geraden, maar er is slechts 1 link goed gezegd. De meisjes hielden zich afzijdig en Luc, Jorg en Mario moesten het werk alleen opknappen. Zo zie je maar weer: hard werken betekent inderdaad geen garantie om in het spel te blijven! Tot slot was er nog die bomopdracht.. tja, wat zal ik daar eens over zeggen. Ook die ging falikant (?) de mist in. Marianne, Christien en Elise ontploften en dit kostte de groep flink wat geld. Elise verloor haar vrijstelling en ook Jorg, die hem hard nodig had, lukte het niet om garantie naar de volgende ronde te krijgen. Het spel is hard.. Don't you love it?

Voor de komende opdrachten zijn hier je instructies:

Je moet je gezicht op groen houden, want de kans dat je gezien gaat worden is groot, erg groot. Hou iedereen goed in de gaten, dat doen ze ook bij jou. Zorg dat je oog voor detail hebt deze keer, dat is altijd en goede molpositie. En verder wens ik je nog veel plezier bij de weg naar het einde. Nog 5... 4, en jij, de mol..........

hillo

Inderdaad, Marianne was de mol niet. Jij wel en je doet het nog steeds fantastisch!

Ik hoorde dat je het spannend vond om in het gebouw bij de lift te staan. Logisch, want de kans dat je gezien ging worden was erg aanwezig. Geld is er weer niet verdiend die opdracht. Sterker nog, er is zelfs weer geld verloren! Om je in de kokeropdracht aan het werk te zien was ook erg amusant. Dat mailtje naar Christien was een goed idee van je! Of heb je jezelf zitten mailen?

En dan nu de opdracht in de ballon. Je hebt een slimme positie uitgekozen, maar misschien wordt het ook wel eens tijd voor een klein beetje geld in de pot? Ach, dat laat ik volledig aan jou over, tot nu toe is het altijd prima gegaan! Je weet welke voorwerpen nodig zijn en je kent de juiste locaties. Ik vertrouw erop dat het je gaat lukken ;)

Ondertussen zijn jullie nog maar met 4, want Marianne wist te weinig over jouw identiteit. Nog 1 executie te gaan voor de finale! En oja, voordat ik het vergeet! De hotline gaat binnenkort weer rinkelen! Het lijkt me handig als jij degene bent die opneemt... Succes ermee en onthoud:

Beter 1 vogel in de hand dan 10 in de lucht!

hillo

Maah mol.. Of moet ik mollientje zeggen?

Ja, jij bent een vrouw en dat is na het vertrek van Mario eindelijk bekend.. Hij wist dat al, maar had er blijkbaar niet veel aan. Het zal nu wel wat lastiger worden, aangezien je grote afleider eruit ligt! Maar die laatste week red je vast ook nog wel.

Deze laatste week wordt er gekeken naar hoeveel de anderen over jou en elkaar weten, spelen we de grote finale-opdracht, en wordt je beschuldigd van het mol-zijn. Voor de ontknoping spreek ik je nog één keer, en dan.... Maak jij je bekend!

Succes mollientje!

hillo

Hoi mol,

daar sta je dan... Klaar om ontmaskert te worden. Ergens doet het wel pijn, dat straks iedereen ons geheim kent. Je hebt het fantastisch gedaan.  12 mensen zijn er afgevallen, en 2 meisjes bleven over. Ook zij hebben het mooi gespeeld en beide verdienen het om te winnen.

Ik weet nog hoe alles begon zo'n 8 maanden (:o 8 maanden? en het geheim is bewaard gebleven? :o) geleden. We namen jou apart in een gesprek, je keek in de spiegel en zag een molletje zitten. Vol goede moed stapte je de groep binnen en won langzamerhand vertrouwen. Natuurlijk werd je ook veel gewantrouwd, want je bent nou eenmaal wie je bent... Grootse slagen heb je geslagen. Ik noem het cellencomplex, de luchtballon, deal or no deal... En dat alles zonder dat iemand onraad rook!

Wat zaten er veel hints in deze keer. Ik schrok wel even toen Mario zo fanatiek bleek te zijn. Soms wel handig hoor, want hij zag meteen dat ik zijn naam had gespeld in een bericht aan jou terwijl dat toch echt niet de bedoeling was! Hielo.wav werd ergens ontdekt, maar ook dit was louter toeval... De echte hints werden niet gevonden!

Het is een gek idee als ik me bedenk dat ik hier nu voor de laatste keer m'n verhaaltje typ. Ondanks dat het 8 maanden geduurd heeft lijkt het nog maar kort geleden dat we begonnen. En nu is het tijd om afscheid te nemen van dit topic. Je hebt stijl, jij slechterik. Jij bent de mol, jij alleen, jij, de mol.....