Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en Biecht 1

Gestart door hillo, november 03, 2006, 22:21:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Daar is hij dan, de eerste test. Iedereen moet deze test maken. Ook als je een vrijstelling hebt! Mail je antwoorden naar molonline8@gmail.com .

1. De mol is een...
- man
- vrouw
- beide

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 tot en met 18
- Ouder dan 18

3. Hoeveel tenen heeft de mol?
- 8
- 9
- 10
- 11

4. Hoort de mol bij de groep van 12 of bij de groep van 3
- groep van 12
- groep van 3

5. Draagt de mol een bril?
- Ja
- Nee, en heeft goede ogen
- Nee, maar heeft wel slechte ogen

6. Heeft de mol een vrijstelling?
- Ja
- Nee

7. Behoorde de mol bij de laatste 4 in de mollenmania opdracht?
- Ja
- Nee, maar de mol speelde de opdracht wel
- Nee, de opdracht speelde deze opdracht niet

8. Heeft de mol een lijstje naar Hillo en Sjors gestuurd met daarin de top 5 over wie hij/zij de vrijstelling gunde?
- Ja
- Nee

9. Heeft de mol een karikatuur geplaatst in het opdrachten board of in het geheime-3-board?
- Ja
- Nee

10. Wie is de mol?
- Mark
- Jos
- Robert
- Luc
- Mario
- Jorg
- Bart
- Martijn
- Judith
- Elise
- Lianda
- Marloes
- Marianne
- Christien
- Yolanda



Hieronder is plaats voor iedereen om te biechten over de eerste MolOnline-week!
Deadline: maandagmiddag 17.00!!

Jorg

Vrijstelling, maar toch test gemaakt.
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

poltergeist

De eerste week,
Ik ga niet zo naïef zijn dat we een groepje zijn dat zeer goed overeenkomt en dat blij van opdracht naar opdracht huppelt. In mijn ogen is het spel bijzaak geworden. De mol is slechts een dagdroom terwijl de echte strijd verdergaat.
Dit spel gaat niet over een mol vinden, die trouwens toch niks doet uit vrees om iets verkeerd te doen, dit spel gaat over eer en persoonlijk gewin. Hierbij stel ik dus voor om het spel in het vervolg gewoon Risk te noemen.
De opdrachten daarentegen waren weer uitermate geschikt om...dwaas rond te huppelen om zo verdacht mogelijk over te komen, het persoonlijk gewin duikt nog maar eens op. Wat valt er dan te zeggen? Niets toch? Wat kan ik dan biechten? Toch ook niets?




Luc

#3
Tja. Wat kan je over zoon week vertellen. Ik was natuurlijk blij dat als eerste bekend werd dat ik kandidaat was.

de eerste opdracht. opdracht 0. een simpele opdracht. maar robert weigerde te schrijven. iets wat ik heel raar vond. je kan toch wel gewoon vertellen van welke MO je bekend bent? gelukkig geen verliezen geleden. de hotline ging, en voordat ik het wist was er al opgenomen. 50 euro in de pot

de eerste opdracht was een leuke opdracht. niet zo'n opdracht waar je lekker saai kennis moest maken. het invullen van de namen ging best snel. het invullen van het schema vond ik niet zo boeiend. dus gaf christien maar even het goede antwoord. dus dat was weer voor de bakker.

opdracht 2. mollenmania. gezien in de intertoys. een spelletje dat ik vroeger altijd wilde hebben gingen we op MO naspelen. jammer dat er een regeltje opeens bij werd verzonnen, en dat ik het niet haalde. maar ach. ik gun het elise wel!

en toen. plots. de hotline. hij rinkelde. ik greep mijn kans. op msn maakte hil me bang. 'ach, het is te overleven', was zijn antwoord. later bleek dat ik een vrijstelling heb! en er ook nog een mag weggeven!

de executieopdracht. 1 of 2 afvallers. met een vrijstelling op zak was het voor mij interessanter om de opdracht te laten mislukken. dmv een list hadden we christien zover gekregen niet te posten. en dat deed ze. opdracht mislukt. christien in verwarring. net als hillo.

het is duidelijk

het spel is begonnen

Succes allemaal

Edit: En weer. MO verrast me.

vieffan

ik was natuurlijk dolblij om te horen dat ik een kandidaat der mollen was, ik vind het nog steeds een eer ;D

maar over de opdrachten. opdracht 0  ik had geen idee wat ik moest posten en was het uiteindelijk ook glad vergeten. ik zat nog niet genoeg in het spel denk ik. :P

opdracht 1: leuke opdracht en niet alleen om dat hij slaagde,  ik snapte alleen niet (helemaal) hoe je dat schema moest invullen maar ik vertrouwde het wel, dus denk  laat ik ook ff nuttig zijn ik post hem wel gewoon :D

en opdracht 2 was een zeer leuke opdracht, ik heb het dan niet gehaald maar thuis hebben wij dit spel ook en ik vind het altijd heel.

en de executie opdracht, tja  wat moet ik daar over zeggen...  luc en jorg hebben me lekker gebruikt (  >:( ). als ik nog mee had gepost was de opdracht misschien wel gelukt dus daar baal ik behoorlijk van.  de kans dat ik er nu uitvlieg is namelijk enorm :S. 

maarja  zo gaat dit spel nou eenmaal.   maar  luc en jorg die pak k nog wel terug gna gna.


li-tje

nou, de eerste week mol online... ik kan van mezelf niet zeggen dat het lekker ging, maar gelukkig deed de rest van de groep goed hun best en is opdracht 1 gelukt. Opdracht 2, tja, laat ik het zo zeggen: het is een groot nadeel als je niet op zondag online kan zijn en de opdracht begint dan al. Maar gelukkig heeft elise me geholpen en via smsen kon ik toch nog even doorgaan. Maar ik was er al weer snel uit, doordat mijn zusje echt om 6uur achter de computer moest en ik mijn laatste vraag fout beantwoorde. Ik heb net de exicutie gemaakt, khoop dat ik nog een weekje kan blijven.

Lies

Pure gok deze keer de mol..  Maar goed.
Opdracht 0 ja ik dacht laat ik maar wat schijrven want negatief beginnen lijkt me niks.. ik had later de hoop opgegeven dat er niemand meer zou doen maar toch wel :) Dus das wel jeej
Opdracht 1 leuke opdracht, vond m leuk bedacht.. alleen lianda moest vervelend doen :-\ :P Maar goed toch gelukt :)
opdracht 2 weer leuk bedacht en ik had gelijk al goed gegokt ;) dus gelijk door naar de volgende ronde. Toen ik zag hoe moeilijkk de vragen waren dacht ik echt van je*** dat haal ik nooit maar ik doorstond ronde door ronde en toen wou ik dus ook winnen, maar yolanda was een sterke tegenstander maar toch ik won..
Gelukkig een vrijstelling.. helaas geen geld.. en aan de bonuspunt heb ik niks :P (mag je ze niet sparen(a) maar de test moest ik toch maken en t was echt pure gok :P