Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Het Grote Kasteelheerspel

Gestart door Martinulus, november 04, 2006, 21:50:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ulysses

Stuurt een legioen spinnen het kasteel in die Marloes en haar vliegen verdrijven..

*Ulysses' Spinnekop kasteel*
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


SpydeR

the king of the spiders come: MR SpydeR en bedankt alle aanwezigen voor de bewezen diensten en stuurt ze naar huis

MR SpydeRs kasteel :D
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Ulysses

*Besluit dat het haar huis is en blijft dus maar*

*Sluit Spyder op in de kelder*

Yo's "Spyder in de kelder"-kasteel
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


SpydeR

heeft SpydeR in een ouderwetse kelder opgesloten met grote tralies dus.

en het spinnetje loopt gewoon weer naar de troon zaal toe en vangt ulysses in zijn web

SpydeRs web castlle
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Ulysses

*Pakt Sting, snijdt zichtzelf los uit het web en met het blauwgloeinde zwaard prikt ze Spyder het kasteel uit*

Yo's LOTR ripp-off kasteel ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


SpydeR

de spin bleek een shadow replication te zijn en tot haar verbazing ziet zij dat spyder gewoon weer op de troon zit :)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Ulysses

*Gaat bovenop ons heer'lijke' spinnetje zitten, staat weer op en gooit hem het raam uit, waar hij op het boerenland terecht komt waar ie thuishoort*

*Maakt het kasteel spin-bestendig*

Yo's spinnenwerende kasteel
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


SpydeR

accepteert de uitnodiging om te overnachten in het kasteel
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Ulysses

Citaat van: SpydeR op augustus 02, 2007, 23:38:55 PM
accepteert de uitnodiging om te overnachten in het kasteel


"Het is nu bijna 8 uur, tijd om op te staan!"

*Trapt Spyder het kasteel uit*

Yo's Spinnenwerende-kasteel-waar-iederen-om-acht-uur-al-op-is ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


SpydeR

is om half twaalf eindelijk wakker en merkt dat de beheerster met de hond wandelen en neemt het kasteel weer over XD
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Ulysses

Citaat van: SpydeR op augustus 03, 2007, 11:53:49 AM
is om half twaalf eindelijk wakker en merkt dat de beheerster met de hond wandelen en neemt het kasteel weer over XD

Je moet je kasteel ook weer een naam geven die past bij de manier waarop je hem kreeg! :o

Hoe kan ik anders weten welk kasteel ik nou moet heroveren! ;)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Herdervriend

Oke ff een shot proberen:

Pakt een Joint Fight Striker, neemt een bom mee, die bind ik vast aan die vliegtuig, dan vlieg ik weg, ga ik precies boven het kasteel hangen en bombardeerd de hele boel. 5 minuten later pakt die een machine om de kasteel weer te maken. Victory is mine:P

Herdervriends Kasteel ist nu:lol:

Ff extra defence inschakelen:xD: Laser Guided Rockets.

hillo

't wordt mij hier wat te terroristisch.. ::) gedraag jullie!

Herdervriend

Cool. hillo, leuke omschrijving:P

Mhh deze topic is niet handig voor mij, want met wapens kan ik echt heel overdrijven.

Wanneer valt iemand aan:P?

Ulysses

't gaat hier juist NIET om wapens! Maar om creativiteit! Wapens zijn in dit land al heel lang verboden! Wij doen hier aan vreedzame veroveringen.. ;D

*Herdervriend vliegt de bak in wegens terrorisme*

*Ulysses ziet het lege kasteel en neemt het in*

Yo's vreedzaam-veroverde-kasteel :)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."