Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en Biecht 3

Gestart door hillo, november 27, 2006, 20:41:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Mail je antwoorden naar molonline8@gmail.com ook als je een vrijstelling hebt!

1. De mol is een...
- man
- vrouw
- geen van beide

2. Hoe oud is de mol?
- Jonger dan 16
- 16 tot en met 18
- Ouder dan 18

3. Had de mol in het topic waar de indeling van de bus/trein/auto-opdracht geplaatst moest worden zijn/haar voorkeur laten weten voordat het definitieve werd geplaatst?
- Ja
- Nee

4. Zat de mol in de bus?
- Ja
- Nee, maar wel in die groep
- Nee, en niet in die groep

5.  Heeft de mol een reis per trein of auto gepost?
- Ja
- Ja, maar deze was niet goed/niet nodig
- Nee, maar de mol zat wel in die groep
- Nee, de mol zat bij de busgroep

6. Heeft de mol al eens een vrijstelling gehad?
- Ja, zelf verdiend
- Ja, van iemand gehad
- Nee

7. Als hoeveelste noemde de mol een persoon bij naam in het fotospel?
- 1e
- 2e
- 3e
- 4e
- 5e
- 6e
- 7e
- 8e
- 9e
- 10e
- de mol zei niets

8. Heeft de mol ooit een minpunt gehad?
- Ja, 3
- Ja, 1
- Nee

9. Reageerde de mol nog in het opdrachtentopic tijdens of nadat de grote foto geraden was?
- Ja, de mol raadde de grote foto
- Ja, de mol zei dat hij/zij wist dat het een blikopener was
- Nee, de mol nam de moeite niet

10. Wie is de mol?
- Mark
- Robert
- Luc
- Mario
- Jorg
- Bart
- Martijn
- Judith
- Elise
- Marloes
- Marianne
- Christien
- Yolanda

Hieronder weer de biecht, deze keer is degene met de mooiste en leukste biecht 3 bonuspunten rijker!

hillo

2 afvallers dus, en de deadline is

Woensdag 20.00

poltergeist

Het is me wat. Ik zoek maar vind niets. Laat de argumenten passeren, maar toch zaait het meer twijfel. Leef met gevoel, maar gevoel laat je ooit in de steek. Ooit, ooit zal je het allemaal weten.

Robert weigerde een post te maken in opdracht 0. Robert is de mol!
Robert weigerde een post te maken in opdracht 0. Maar je, Robert is een man met karakter, hij is niet de mol.

Marloes wist dat de opdracht toch zou mislukken, ze wou verwarring strooien! Marloes is de mol!
Marloes stapte op de bus! Zij kan de mol niet zijn!

Yolande smeekte bij de moordopdracht om een ander slachtoffer, een onschuldige ziel. Yolanda is de mol!
Yolanda verraadde zichzelf als dedective! Zij kan het niet zijn.

Elise was 'te' fanatiek bij de graafopdracht, ze haalde de pot naar beneden met 2000 euro, Elise is de mol!
Elise gaf echter het beste van zichzelf tijdens het graafspel, zij is niet de mol.

Martijn vergat de tijd te posten in de autoopdracht, Martijn is de mol!
Martijn postte echter wel een route in de autoopdracht, hij wou de opdracht laten slagen, hij is echt niet de mol.

Judith herkende het plaatje niet van een opdracht waarin ze zelf de hoofdrol speelde! Judith is de mol!
Judith is zeer actief, en iedereen vergeet. Zij is niet de mol.

Christien koopt te dure kampeerspullen zodat we niet met het budget toekomen. En niemand zal zich toch opofferen voor minpunten. Christien is de mol!
Christien koopt kampeerspullen, zij is niet de mol.

Mark wist dat Bart de dedective was, toch moorde hij eerst nog andere mensen! Mark is de mol!
Mark gokte er maar wat op los, maar speelde het spel voor een vrijstelling. Hij is niet de mol

Bart had een goed antwoord in zijn msn venster staan maar hij zag het te laat omdat hij het niet wou zien. Bart is de mol!
Bart was echter te laat terug om het nog te posten, hij is niet de mol.

Jorg beraamde een plan om executieopdracht 1 te laten mislukken zodat er zeker 2 mensen uitgingen. Jorg is de mol!
Jorg speelde executieopdracht 1 sluw maar actief. Hij is niet de mol.

Luc is de actiefste van de hoop. Niemand zegt er iets van als hij iets verkeerds doet. Luc is de mol!
Luc is de actiefste van de hoop. Hij regelt alles! Hij is niet de mol.

Marianne hoor je alleen als ze onopvallend kan mollen! Marianne is de mol!
Marianne hoor je amper. Zij is niet actief genoeg. Zij is niet de mol.

Niemand is de mol ... niemand

Ik heb geen speciale pm van Sjors of Hillo gehad, ik ben niet de mol.
Niemand anders is de mol, ik ben de mol...

vieffan

#3
pfff.

het was me het weekje wel, druk met school en andere verplichtingen en dan ook is een mol moeten ontmaskeren. gelukkig ben ik niet de enige die zeer twijfelt.

iedereen doet verdacht, zelfs ik vind me zelf wel eens verdacht :S.
ik heb me antwoorden maar weer eens gespreid.  of wie?   over de 10 mollen die er in dit spel zitten natuurlijk. nou maar hopen dat ik door ga en ik straks het licht zie :P

nou  ik ga maar weer eens verder met me hw.

jammer trouwens dat jullie niet bij mij langs kwamen :P

Lies

#4
Spannend hoor, want wie is nu die mol?
Ik heb niet iedereen op msn, met sommige praat ik nooit :o maar die mensen die ik dan heb zitten wel verdenkingen tussen!
Ik vind het echt lastig deze keer, en heb nu dan oook voor de alleer eerste keer gespreid ingevuld. En Hillo wil ook al niet helpen :p Maar goed.. Of ik word verdacht? geen idee eigenlijk.
Opdrachten zijn wel oke.. Jammer alleen dat mensen niet veel tijd hebben. Of naja doen dat ze geen tijd hebben! :p Naja ik ben ook druk met school enzow.

Heb momenteel 4 mollen of zouden sjors en hillo voro de grap 4 mollen hebben gedaan, of zelfs helemaal GEEN mol :o Ja wie zou het weten? de Mol(len) of/en (alleen) Sjors en hillo :P Maar goed als ik er in blijf krijg ik m ook te pakken hoor jij vieze mol :P Beetje opdrachten sabboteren :o En wij hard ons best doen (of niet). En dan stuur jij ons de verkeerde kant op, of doet niet mee enzo! Ja niet leuk hoor! Mag je wel liegen van je moeder?!




Luc


Ik heb echt geen idee wat ik in deze biecht moet zetten :P Kan daar niet een handleiding voor gemaakt worden ofzo? :P Ben er de hele week geweest. En heb dus goed meegedaan met de opdrachten :D Nou, geweldig toch? Daarom heb ik veel opgepikt van iedereen. En heb ik een mol kunnen vormen, en daar voel ik me wel goed om :P Maar nu ik de test heb gemaakt voel ik me toch niet zo goed :P Ook ik ben helemaaaaaaaaaaaal niet zeker van mijn mol, dus dat word nog spannend, groetjes

Luc

Tinuzzz

Ook ik heb nog geen idee wie de Mol is.
Ik gok iedere keer maar wat, ik heb wel iemand die ik wel verdacht vind.
Maar daar laat ik me niet over uit, deze test heb ik voor de eerste keer niet gespreid gestemd.
Dus we zullen zien wat het wordt.

Groet, Tinuzzz
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

Jorg

3 minpunten en toch niet angstig eruit te gaan, ik vinnut erger dat ik nog geen pepernoot heb :P
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Luc


LC

Deze keer weer gelukt om een vrijstelling te krijgen, en dat is maar goed ook, want net zoals iedereen zit ik niet echt op een vast mol. Ik gok er maar wat op los, zoals ik wel vaker doe. Maar ik heb mijn record verbroken, ik zit er langer in dan anders in een MO als kandidaat. Op mijn mol-schap na dan hè  ;)

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

vieffan

Citaat van: LC op november 29, 2006, 16:01:34 PM
Deze keer weer gelukt om een vrijstelling te krijgen, en dat is maar goed ook, want net zoals iedereen zit ik niet echt op een vast mol. Ik gok er maar wat op los, zoals ik wel vaker doe. Maar ik heb mijn record verbroken, ik zit er langer in dan anders in een MO als kandidaat. Op mijn mol-schap na dan hè  ;)

gefeliciteerd!

Lies

Citaat van: hillo op november 27, 2006, 20:41:02 PM
Hieronder weer de biecht, deze keer is degene met de mooiste en leukste biecht 3 bonuspunten rijker!
wie is/was de gelukkige?

Sjors


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."