Executie opdracht 4: De vrijstelling

Gestart door hillo, december 06, 2006, 21:05:08 PM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Nou ben ik wel benieuwd...

Als 'Mario OF Luc een vrijstelling en 2 eruit' nou de meerderheid was, hoe zou dan worden bepaald wie de vrijstelling kreeg? :P

wicky the viking

Citaat van: poltergeist op december 07, 2006, 17:54:55 PM
Citaat van: wicky the viking op december 07, 2006, 07:11:23 AM
ik stem op 2 personen eruit

trouwens
poltergeist ? volgens mij is het 2 uit 10
en niet 2 uit 9


Gr.
robert 


De mol kan er niet uitvliegen robertje, dus het klopt wel

maar de mol is wel kandidaat dus moet wel mee gerekend worden

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

poltergeist

maar als je op gebied van KANSEN kijkt om eruit te vliegen, moet je de mol niet meerekenen. Want de kans dat die eruitvliegt is 0.

Ulysses

Citaat van: poltergeist op december 09, 2006, 11:56:53 AM
maar als je op gebied van KANSEN kijkt om eruit te vliegen, moet je de mol niet meerekenen. Want de kans dat die eruitvliegt is 0.

Ik geef 't niet graag toe, maar ik ben 't met Mario eens.. :o
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar aangezien je nooit met 100% zekerheid kan zeggen wie de mol is moet je de mol dus gewoon als kandidaat meerekenen :P

maargoed, lekker boeiend allemaal :P

wicky the viking

als ik het goed begrijp hillo
ondersteun jij dus mijn mening
:D
eindelijk 1tje die verstandig is  :D

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

poltergeist

ma het gaat er niet om dat je wel of niet weet wie de mol is, het gaat erom dat 1 van die mensen er toch niet kan uitvliegen omdat hij de mol IS.

jongens wat een discussie  ;D

hillo

je weet niet of de mol een vrijstelling heeft of niet, dus je krijgt twee verschillende kansen die je met elkaar moet vermenigvuldigen en dan krijg je je kans dat je eruit vliegt :P

Ulysses

Citaat van: hillo op december 10, 2006, 14:31:14 PM
je weet niet of de mol een vrijstelling heeft of niet, dus je krijgt twee verschillende kansen die je met elkaar moet vermenigvuldigen en dan krijg je je kans dat je eruit vliegt :P

Scherp!

*Is het toch niet eens met Mario* (en kan nu dus weer met een gerust hart gaan slapen ;))
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Citaat van: Ulysses op december 10, 2006, 19:53:13 PM
Citaat van: hillo op december 10, 2006, 14:31:14 PM
je weet niet of de mol een vrijstelling heeft of niet, dus je krijgt twee verschillende kansen die je met elkaar moet vermenigvuldigen en dan krijg je je kans dat je eruit vliegt :P

Scherp!

*Is het toch niet eens met Mario* (en kan nu dus weer met een gerust hart gaan slapen ;))

we moeten scherp blijven he :P

poltergeist

je moet ze niet met elkaar vermenigvuldigen! want dan tel je kansen dubbel, je moet een boomschame maken in zo'n gevallen en dan de individuele kans uitrekenen

maar vermits ik nu te lui ben... mag hillo dat doen

Luc