Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Executie opdracht 5: Biecht maar op..

Gestart door hillo, december 28, 2006, 01:19:37 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Jullie hebben tot donderdag 23.59 (Vandaag dus) de tijd om het volgende te voltooien:

Hier post je de naam van degene op wie je in de vorige test gestemd hebt. Je mag zelf beslissen of je liegt of dat je de waarheid spreekt. Als de deadline bereikt is moeten hier echter 3 mensen precies (dus niet meer, niet minder) de waarheid hebben gesproken! Als dat het geval is valt er slechts 1 persoon af tijdens de volgende executie.

Verder geldt het volgende: iedereen die hier een (dan wel niet echte) verdachte plaatst levert 200 euro op voor de pot!

P.S. Na afloop van de opdracht wordt enkel bekend gemaakt of de opdracht gehaald is of niet, en dus niet wie loog en wie de waarheid sprak

Succes!

Marloes

Dan zal ik maar beginnen :-\ :P

Ik heb toen gestemd op Mario :o :P

Lies


vieffan


poltergeist

#4
mark (ik ben wel populair bij de rest he? )

Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

LC


hillo

Is er te vaak gelogen? Of juist te weinig? Dat doet er niet toe!

Wat er wel toe doet is dat jullie gefaald hebben en dat er daarom niet 1, maar 2 mensen zullen afvallen tijdens de komende executie! Dit is niet Christien, die haar vrijstelling op een gunstig moment haalde!

Tevens hier de mededeling dat dit de laatste executie-opdracht was. Na executie 5 valt er elke keer gewoon maar 1 af. Jullie zijn dan namelijk nog maar met 8!

hillo