Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Test en Biecht 5

Gestart door hillo, december 29, 2006, 00:38:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Daar is hij weer, 2 gaan eruit! Mail hem naar molonline8@gmail.com ook als je een vrijstelling hebt. Eventuele bonus- en minpunten worden automatisch ingezet!

1. De mol is een...
- man
- vrouw

2. Wat is de huidige woonplaats van de mol?
- Vlaardingen
- Groningen
- Den Bosch
- Drachten
- Gouda
- Hapert
- Balen
- Zwaag
- Houten
- Best

3. Wat is het lievelingsspel van de mol?
- Risk
- Sims 2
- Mens erger je niet!
- Lamaspelletjes
- Call of Duty
- Patience Confrontatie
- Triviant
- Rummikub
- Cluedo

4. Als hoeveelste plaatste de mol zichzelf in een cel? (dus gaf de mol een nummer op)
- Als 1e
- Als 2e
- Als 3e
- Als 4e
- Als 5e
- Als 6e
- Als 7e
- Als 8e
- als 9e
- De mol kreeg de laatste plek

5. Heeft de mol zijn eigen deur in het cellencomplex geopend?
- nee, een andere kandidaat deed dit (via een apparaat)
- ja
- de mol is nooit bevrijd


6. Wat was het eerste 'voorwerp' dat de mol oppakte of gebruikte in de cel?
- Een walkie-talkie
- Een verrekijker
- Een breekijzer
- Een spraakherkenner
- Een lucifer
- Een brief
- Een blacklight
- Een keyboard

7. Hoeveel vragen beantwoordde de mol in de Koperen Kooi met een goed antwoord?
- 3
- 6
- geen

8. Als hoeveelste verliet de mol de Koperen Kooi?
- Als 1e
- Als 2e
- Als 3e
- Als 4e
- Als 5e
- Als 6e
- Als 7e
- Als 8e
- als 9e
- De mol won

9. Op wie zegt de mol in Test 4 te hebben gestemd?
- De mol zwijgt hierover
- Mario
- Judith
- Mark
- Luc

10. Wie is de mol?
- Mark
- Luc
- Mario
- Jorg
- Judith
- Elise
- Marloes
- Marianne
- Christien
- Yolanda

Hieronder mag je weer biechten. Iedereen die niet biecht heeft een minpunt op de test!

hillo

#1
Deadline: 7 januari 23.59
Executie: zodra alles binnen is

poltergeist

#2
Ik ben niet de mol, wel de kerstman

We deden weer wat we moesten doen. Iedereen rende als kippen zonder kop rond in hun toch al kleine ruimtes waarin er geen pauzes waren voorzien om naar het toilet te gaan.
Je kan dit spel op vele manieren spelen. Je kan het als een eerlijk mens spelen en je keihard geven, je bent onbaatzuchtig en hebt nog nooit in dit spel gelogen. Maar zeg nu zelf, zo naïef was zelfs Robert niet. Dit spel speel je maar op 1 manier, de manier waarop je iedereen kan vertrouwen op 1 ding: ze bedriegen je allemaal.  Je kan het afwezige type spelen, dat er nooit is maar stiekem alles in het oog houdt. Vanaf een afstand zie je alles meer. Of je kan de commandant spelen, iemand die andere spelers dingen opdraagt te doen. Hij regelt alles maar ziet ook wie er faalt, wie er "vergeet" zijn opdracht te doen.
Ik heb de mol aan het werk gezien, ofdat dat nu was door te blinken in afwezigheid of net door overdreven te handelen laat ik in het midden.
We wisten dat het verloren was, maar toch vochten we dapper door. Mijn parateam kraakte de een na de andere deur. Op de laatste dag moest ik weg en net op die dag verraden mijn eigen manschappen me door mijn bevelen te negeren. Ik, als de kerstman die overal binnen scheen te komen zonder ook maar 1 sleutel te hebben voelde me verraden door men eigen elfen.

Dat ik er als eerste uitlag bij de kooi had ik al lang gezien. Ik ben veel te gevaarlijke concurentie, zeg nu zelf. Hoewel ik weet dat de kansen om eruit te liggen groot zijn weet ik toch dat de rest bang van mij is. Het kan nu ook mollentactiek zijn maar ja. Je moet niet teveel in dit spel geloven, anders zie je spoken.

En spoken zijn er, rare mails en berichten die nog steeds aan en uit flikkeren, het is echter een wereld van verschil als je weet van wie ze zijn.

Was getekend

De Kerstman


vieffan

heerlijk is dat toch om niet nerveus te hoeven zijn over dat je er uit vliegt. ik heb gewoon weer op mijn molletje gestemt en of dat mario is of niet? dat blijft voor jullie helaas een vraag en voor mij een weet. :P
leuke opdracht hilje wel lastig vooral als je niet meer kan doen dan in je cel zitten wachten tot iemand je komt bevrijden. een spel waar goed over na gedacht is en moest worden. helaas is de opdracht mislukt en hebben we dus enorm veel geld verloren :-\.

en de kooi   dat was natuurlijk weer een prachtige opdracht  ;D toch leuk zo'n vrijstelling  ;D.

Marloes

De opdracht met die cellen was leuk bedacht (complimenten hillo :P) , ik vond het ook leuk om dingen uit te proberen om te kijken of ik vrij kon komen :P maar goed.. uiteindelijk is er veel geld verloren en das heel wat minder voor onze pot :-\
Dan de koperen kooi.. ontiegelijk moeilijke vragen! :P maargoed.. ik toch proberen ze op te lossen.. op een gegeven moment komt er dat raadsel te staan met die gloeilampen en die schakelaars... dus ik ga een verhaal typen (khad geen enkel benul hoe dat moest..maargoed ik dacht : bij deze heb ik nog een kans)
IK heb mn verhaal op een gegeven moment af.. 10 regels ofzo.. heeft Jorg al gepost :o :P Dus heb ik heel dat verhaal voor niks geschreven..  :P Daarna werd ik er trouwns al vlug uitgestuurd :(
Of ik in deze twee opdrachten de mol bezig heb gezien? Dat is nog steeds een raadsel voor jullie (en voor mezelf ook :P)

LC

Niet veel meegekregen van deze week, door omstandigheden op school. De zogenaamde muziekavonden waarbij ik moest inspicienten. Heb dus maar gewoon mijn 'gevoel' gevolgd en op hetzelfde molletje gestemd als altijd.

Tsjiao

Lies

Tja.. Wat kan ik zeggen.. de opdracht met de cellen mooie opdracht! maar helaas zijn we er niet uit gekomen, naja niet iedereen. En die vragen gingnen mij te snel, en ze waren kei moeilijk..
Daarnaast had ik toetsweek, die ik als nog verprutst heb maar goed. De Mol? Tja of ik nu echt op Judith heb gestemd of niet.. ik heb echt geen idee wie de mol is.. Maar een beetje gegokt enzow.. volgens mij zitten meer mensen op dezelfde mol, krijgen we weer zelfde als paar mol onlines terug.. goede mol maar toch niet winnen :(
Maja we zullen zien.. ben bang dat ik dr uit ga, want moest maar gespreid stemmen want bij een paar opties kon ik de mol niet in vinden ;)

Maar wat ik al zei.. We zullen zien ;)

Luc

het cellencomplex: leuke opdracht. alleen stom van sommigen dat we zo veel verlies uit de pot maakten. de koperen kooi was stom. want daar kon ik niet aan mee doen.

de test. wat kan ik daar over zeggen.

op goed geluk..

Jorg

Titels

Hello hello
Yesterday she's leaving home
I read the news today, oh boy
Day after day, alone on the hill
All the people would just come and go
These words are go together wel
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

Ulysses

Ik weet van niets, mijn naam is Haas
-Mevrouw Haas voor Hillo-

In ruil voor 'geen' minpunt hier ondanks dat mijn verhaal..

Cellencomplex..
Tsjah.. Wat zal ik zeggen.. Ik kreeg de Titanic letterlijk op m'n dak.. Toen al had ik moeten weten dat ik verdoemd was, maar dapper gingen wij strijdend ten onder.. En dat was eigenlijk 't probleem wsl.. Want in plaats van 5000 te verliezen.., verloren we -jaja- 12750..
En dan nog hoeft dat niet eens de mol geweest te zijn.. OF de mol nou een uitgever was of niet.. de rest deed gezellig mee aan de ondergang, ja maar zo bedoelde ik het niet, en als jij nou.. weet ik 't.. Nee we waren goed bezig..
Één ding moet ik wel erkennen.. we gingen als team ten onder.. gefeliciteerd?

De koperen kooi
Naaiers.. Ik ben altijd al een raadsel persoon geweest en heb bovendien een exact pakket.. de antwoorden op de vragen waren lachertjes.. over het 'dopplereffect' heb ik dit blok een tentamen.. De vraag over de schakelaars gebruikte ik op de basisschool in m'n 'Belgentest'.. integreren heb ik net een tentamen op verpest (maar deze som was ook wel een eitje vergeleken daarbij).. Stuk voor stuk heerlijke vragen..
-> Laat ik nou net op de pc komen als ik d'r twee tellen eerder uitgekicked ben..

Wie de mol is..
Ach eigenlijk is dat m'n belangrijkste queste.. Nee? Nee.. de vraag waar 't nu omdraait is
-Wie is de mol COD-speler??-
-Jorg? leek me van de groep de meest voor de hand liggende.. maar niets is minder waar.. naar eigen zeggen speelt hij voetbal manage games.. Als je zoiets al zegt KAN je gewoonweg geen FPS speler zijn.. ;D
-Een van de dames? Welnee dat zou toch haast niet? Of ben ik niet de enige gek onder ons? :o
-Mario? Kom, dat overweeg ik niet eens.. dat kan ik de persoon die het wel is niet maken..
--> En zo gaat de zoektocht naar de mol COD-speler door..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Jorg

Nu nog ff over de mol: heeft de mol iets gedaan? Ik denk iig geprobeerd, we zullen t zien
Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

poltergeist

Citaat van: Jorg op december 31, 2006, 16:16:46 PM
Nu nog ff over de mol: heeft de mol iets gedaan? Ik denk iig geprobeerd, we zullen t zien

Waarschijnlijk gaat hij zeggen dat hij heeft gemold door niets te doen en dat dat net zijn grote mollestreek was!

Maja, ik ga nu vlug wegrennen voor ik Sjors en Hillo met een hooivork achter me aan krijg  ;D tot volgend jaar!

hillo


Jorg

Als je niet weet wat je hebt, hoe kun je dan iets missen?

hillo