Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Test en Biecht 5

Gestart door hillo, december 29, 2006, 00:38:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

vieffan

Citaat van: poltergeist op december 31, 2006, 18:53:38 PM
Citaat van: Jorg op december 31, 2006, 16:16:46 PM
Nu nog ff over de mol: heeft de mol iets gedaan? Ik denk iig geprobeerd, we zullen t zien

Waarschijnlijk gaat hij zeggen dat hij heeft gemold door niets te doen en dat dat net zijn grote mollestreek was!

Maja, ik ga nu vlug wegrennen voor ik Sjors en Hillo met een hooivork achter me aan krijg  ;D tot volgend jaar!

dus de mol ia een hij?

hm... intressant  *streept wat namen weg, zet er wat namen bij*

Ulysses

Citaat van: Ulysses op december 31, 2006, 01:41:05 AM
Ik weet van niets, mijn naam is Haas
-Mevrouw Haas voor Hillo-

In ruil voor 'geen' minpunt hier ondanks dat mijn verhaal..

Cellencomplex..
Tsjah.. Wat zal ik zeggen.. Ik kreeg de Titanic letterlijk op m'n dak.. Toen al had ik moeten weten dat ik verdoemd was, maar dapper gingen wij strijdend ten onder.. En dat was eigenlijk 't probleem wsl.. Want in plaats van 5000 te verliezen.., verloren we -jaja- 12750..
En dan nog hoeft dat niet eens de mol geweest te zijn.. OF de mol nou een uitgever was of niet.. de rest deed gezellig mee aan de ondergang, ja maar zo bedoelde ik het niet, en als jij nou.. weet ik 't.. Nee we waren goed bezig..
Één ding moet ik wel erkennen.. we gingen als team ten onder.. gefeliciteerd?

De koperen kooi
Naaiers.. Ik ben altijd al een raadsel persoon geweest en heb bovendien een exact pakket.. de antwoorden op de vragen waren lachertjes.. over het 'dopplereffect' heb ik dit blok een tentamen.. De vraag over de schakelaars gebruikte ik op de basisschool in m'n 'Belgentest'.. integreren heb ik net een tentamen op verpest (maar deze som was ook wel een eitje vergeleken daarbij).. Stuk voor stuk heerlijke vragen..
-> Laat ik nou net op de pc komen als ik d'r twee tellen eerder uitgekicked ben..

Wie de mol is..
Ach eigenlijk is dat m'n belangrijkste queste.. Nee? Nee.. de vraag waar 't nu omdraait is
-Wie is de mol COD-speler??-
-Jorg? leek me van de groep de meest voor de hand liggende.. maar niets is minder waar.. naar eigen zeggen speelt hij voetbal manage games.. Als je zoiets al zegt KAN je gewoonweg geen FPS speler zijn.. ;D
-Een van de dames? Welnee dat zou toch haast niet? Of ben ik niet de enige gek onder ons? :o
-Mario? Kom, dat overweeg ik niet eens.. dat kan ik de persoon die het wel is niet maken..
--> En zo gaat de zoektocht naar de mol COD-speler door..

Trouwens.. hoe het nou zit met het 'nooit verstuurde mailtje' die sommigen van ons van 'de mol' hebben gekregen zal voor mij ook altijd een raadsel blijven... Laten we hopen dat 'Hij' daar ook wat over zegt :-\
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies

(kijkt op de klok en ziet dat het al 2 januari is*

Ulysses

Citaat van: Elfje99 op januari 02, 2007, 18:40:48 PM
(kijkt op de klok en ziet dat het al 2 januari is*

*kijkt op haar kalender en is het met de klok eens* :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lies

Citaat van: Ulysses op januari 02, 2007, 18:54:58 PM
Citaat van: Elfje99 op januari 02, 2007, 18:40:48 PM
(kijkt op de klok en ziet dat het al 2 januari is*

*kijkt op haar kalender en is het met de klok eens* :P
je die klok op pc waar je ook datum ziet :P

Ulysses

Citaat van: Elfje99 op januari 02, 2007, 18:59:22 PM
Citaat van: Ulysses op januari 02, 2007, 18:54:58 PM
Citaat van: Elfje99 op januari 02, 2007, 18:40:48 PM
(kijkt op de klok en ziet dat het al 2 januari is*

*kijkt op haar kalender en is het met de klok eens* :P
je die klok op pc waar je ook datum ziet :P

Dan is 't goed ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

De deadline is ivm vakantie verlengd tot zondag 23.59!

Juudith

En weer had ik het veels te druk om me echt te concentreren.. Eerst toetsweek, dan zwemmen, en toen kwam Robin al weer. Voor de geïnteresseerden: het is hier leuk. De test heb ik maar weer eens ingevuld op mijn standaard Mol. Nu maar hopen dat hij/zij ook echt de gravert is..
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

*marianne*

pfff wat een spel, de koperen kooi heb ik niet eens gepeeld... "als iemand nog dat boek tijd-managment voor dummies" heeft: Mag ik t lenen?? ik kan t wel gebruiken geloof ik!

het cellencomplex was echt een chaos, en ja op die manier is er voor de mol weinig aan!

mijn mol? ach ja die heb ik wel bezig gezien... maar wie dat is ga ik jou niet aan je neus hangen!!

doeg!