Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Lost in Tokio

Gestart door Marloes, februari 23, 2007, 17:14:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

De telegraaf meldt dat RTL5 dit najaar komt met een nieuw programma dat is afgeleid van de film Lost In Translation. In die film raakt hoofdrolspeler Bill Murray overweldigd door de cultuurschok die Tokio bij hem teweegbrengt. In Lost In Tokio proberen de tv-makers iets soortgelijks te bereiken, vertelde een RTL-woordvoerster donderdag.

De commerciƫle zender dropt twaalf Nederlanders in deze Japanse metropool. Ze hebben allemaal beperkte reiservaring en zijn onbekend met de Japanse taal en cultuur. Ze wonen in een appartement temidden van de wereldstedelijke hectiek en moeten vijf weken zien te overleven. Onderling gaan ze met elkaar de strijd aan wie zich het beste handhaaft en de cultuurschok het meest de baas is.
,,De stad strekt zich uit over een enorme oppervlakte met meer dan twintig miljoen mensen en explodeert dan hemelwaarts in een jungle van wolkenkrabbers", zei Murray over Tokio in de met een Oscar bekroonde film. Van de tv-variant komen tien delen op de buis. Renate Verbaan is de presentatrice van Lost In Tokio.

RTL-programmadirecteur Bart in 't Hout verwacht veel van het nieuwe programma. ,,We kennen al de menselijke strijd op een onbewoond eiland, maar verloren zijn in een miljoenenstad waarbij het draait om de grote waarden uit de Japanse cultuur is daar een fascinerende tegenhanger van. Eentje die mijn inziens spectaculaire

hillo

lijkt me neit zo boeiend :-\ maar wie weet

Sander

Ik ben wel benieuwd naar dit programma.  ;D
Sander

Sjors

Ook vanaf september op tv, zal me benieuwen.

Marloes


hillo


Sjors

Ik ben het eigenlijk ook helemaal niet aan het volgen. Te druk ervoor.

SpydeR

heb 1e aflevering gezien en het is best leuk :P
sommige kandidaten zijn echt zielig ^^
ik als japan fan zou gewoon aan alles meedoen :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

2e aflevering was iets met leedvermaak ofzo.. meest vreselijke dingen moesten ze toch doen? zegt al weer genoeg :P

SpydeR

het is echte een geweldig programma :D

corne rulez :D dat is echte een droogkloot!! hij moet egt winne!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.