Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hoe sportief was jij vandaag?

Gestart door hillo, april 14, 2007, 13:11:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Eigenlijk open ik dit topic alleen maar om te zeggen dat ik helemaal naar Haarlem ga fietsen vandaag :P en weer terug ook, maar ik moest er helemaal een topic voor openen :o dus

hoe sportief was/ben jij vandaag? vertel het hier maar als je ook naar haarlem ging fietsen :P

LC


Lies

ik hou het bij +/- 4 km fietsen, winkelen en weer 4 km +/- fietsen xD

LC

Citaat van: Elfje99 op april 14, 2007, 19:20:37 PM
ik hou het bij +/- 4 km fietsen, winkelen en weer 4 km +/- fietsen xD

Het was bij mij ook niet de bedoeling 75 km te fietsen, maar ik verdwaalde  ;)

hillo

Ik ben ook heel veel verdwaald :o

Sjors


hillo

M'n zus woont daar in de buurt. Binnenkort een keer naar Amsterdam :P alleen dan met de trein terug..

SpydeR

vandaag ben ik naar de bus gelopen van de bus naar school 3 verdiepingen omhoog daarna drie verdiepingen omlaag naar bus van bus naar huis en in huis paar keer op en neer van woonkamer naar slaapkamer en naar de winkel gefietst...
niet sportief dus ^^
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

gister 1000 meter op zo'n zware ergometer (had daarna pijn in armen :P ) en vervolgens t water op om te roeien met gym.. Best leuk en gezond :) Morgen op de fiets helemaal naar Drachten :o en vervolgens naar Groningen om Elise op te halen :)

LC

Citaat van: hillo op april 17, 2007, 20:37:24 PM
gister 1000 meter op zo'n zware ergometer (had daarna pijn in armen :P ) en vervolgens t water op om te roeien met gym.. Best leuk en gezond :) Morgen op de fiets helemaal naar Drachten :o en vervolgens naar Groningen om Elise op te halen :)

Ga je Juud opzoeken?  ;D

li-tje

Vanochtend eerst mijn krantenwijk gefiets, is zeker wel 2 kilometer denk ik. En toen naar geldershof, dat is 0.75, en toen weer terug, dus dat is weer 1.5 kilometer. En vanmiddag ga ik naar Middelharnis fietsen, dat is 5 km heen en 5 km terug. Dus dan zou ik in totaal ga ik 15 km fietsen vandaag! En vanavond heb ik Flakeese voorselectie van het voetballen dus dan ga ik ook heeeeeeel veel doen denk ik!!

Marloes

Ik heb vandaag 6x op en neer gefiets naar het dorp naast ons dorp (zo'n 2 km fietsen)
Dus dat is in totaal al zoown 24 km :o
En het is nog maar half 1 :P

Vanavond moet ik nog werken.. dus weer fietsen naar ander dorp.. pff :P

li-tje

Wie gaat er dan ook 6 keer op en neer fietsen naar het andere dorp?:P

Lies

Ik heb de afgelopen dagen kei veel gelopen in Rome :P

SpydeR

hoe sportief was ik vandaag :P

- ben op de scooter naar een nabij gelegen dorp geweest
- lopend naar mn oom en tante (  1 straat verderop )
- folders bezorgt

dat was ut wel weer voor vandaag :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.