Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hoe sportief was jij vandaag?

Gestart door hillo, april 14, 2007, 13:11:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

ik heb vandaag weliswaar gesprint met de fiets  ;D (jaja, wie is er dan ook zo naief om te denken dat ze de auto konden inhalen  ::) )

Marloes

Ik ben vandaag eerst naar school gefietst (met enorme wind tegen :o)
Toen was ik op school en moest ik gaan spinnen met school. (weer met wind tegen naar de sportschool fietsen)
Dat was weer lekker zwaar.. maar nu ben ik dan wel van gym af ;D
Toen moest ik weer naar huis fietsen :P (met wind mee ;D :P)
Toen kwam ik thuis om kwart over 4 ofzo.. toen moest ik gaan zwemmen..(Gelukkig neit op de fiets ;D)
Dat vond ik me wel een sportief dagje :P

li-tje

pasgeleden ben ik van de 11e verdieping met de trap naar beneden gegaan(A) Lijkt me wel weer genoeg voor de komende tijd, dus nou ga ik elke keer met de lift naar de 2e ;D

hillo

Ik fiets elke dag naar school ::) en verder.. euh.. nou.. ik.. euh.. tennis soms  maar niet zo vaak eigenlijk :P

Wie wil er een dubbel met/tegen mij spelen? :P

Ulysses

Vanochtend uiteraard kranten gelopen..

.. Daarna 30 rondjes geschaatst (12 km bij elkaar) en daarna nog wat sneeuwballen gegooid en tikkertje gedaan op de ijsbaan.. ^^

..Straks nog een uurtje lopen met Droopy en dat was het wel weer :)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes


Mollemaarten

Nou, ik was vandaag helemaal niet sportief... Ik heb vrijwel niets gedaan...

Maar gisteren was ik zeer sportief bezig: Ik ben namelijk gisteren weer eens gaan fitnessen, ik vond namelijk zelf dat ik te dik aan het worden was. Ik zit alleen met een probleem: Wat is nou het beste fitnessapparaat om mee te beginnen? Want ik kom altijd binnen, en dan weet ik nooit waarmee ik moet beginnen, ik ben gisteren met de fietsen begonnen... Wie kan me hiermee helpen?

WIDMJokertje

Ik heb gevoetbald in de Steeg  ;D
Terug van geweest, ofzo?

Pieter

Citaat van: Mollemaarten op april 29, 2008, 20:28:10 PM
Nou, ik was vandaag helemaal niet sportief... Ik heb vrijwel niets gedaan...

Maar gisteren was ik zeer sportief bezig: Ik ben namelijk gisteren weer eens gaan fitnessen, ik vond namelijk zelf dat ik te dik aan het worden was. Ik zit alleen met een probleem: Wat is nou het beste fitnessapparaat om mee te beginnen? Want ik kom altijd binnen, en dan weet ik nooit waarmee ik moet beginnen, ik ben gisteren met de fietsen begonnen... Wie kan me hiermee helpen?

Hardlopen is het beste als je af wilt vallen en je krijgt er nog conditie mee ook ;)

Ik ben vandaag lekker met de bus naar het station gegaan want het regende...

Gister was ik wel heel enthousaist op de fiets naar mijn werk, 's middags ook weer op de fiets en 's avonds op de fiets naar de fitness

hillo

Ik droomde vannacht dat ik in een spelshow zat waar ik heel Leiden door moest rennen en tenslotte 20 meter moest waterfietsen  :-\ Ik won wel! :P Als dat niet sportief is  ::)

Mathidinkske

Vandaag was ik supersportief.

We gingen naar mijn oom en nichten en aten in een restaurant. Daarna aten we taart en avondmaal dan weer later.
En tussendoor aan één stuk gebadmintont ;D

(en gewonnen 8) )

Wie zijn de weerwolven?

eefisinlove

Ik moest lopen vanaf de metro omdat de bussen staken, grr

hillo

Leren geeft stress, en van stress val je af!! :P Ok.. het is niet echt gezond..

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 20, 2008, 18:00:22 PM
Leren geeft stress, en van stress val je af!! :P Ok.. het is niet echt gezond..

Maar waar is het wel...

.. alleen alles wat je tussendoor eet heft dat volgens mij weer op.. ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ik eet dus bijna niks :P Of naja, geen chips enzo :P Alleen maar brood en avondeten :o Eigenlijk is het wel goed voor me ;D