Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hoe sportief was jij vandaag?

Gestart door hillo, april 14, 2007, 13:11:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

WIDMJokertje

Ik kom net terug van Hockey!  ;D
Terug van geweest, ofzo?

Marloes

Citaat van: Ulysses op mei 20, 2008, 19:41:38 PM
Citaat van: hillo op mei 20, 2008, 18:00:22 PM
Leren geeft stress, en van stress val je af!! :P Ok.. het is niet echt gezond..

Maar waar is het wel...

.. alleen alles wat je tussendoor eet heft dat volgens mij weer op.. ;D
Citaat van: hillo op mei 20, 2008, 19:49:16 PM
Ik eet dus bijna niks :P Of naja, geen chips enzo :P Alleen maar brood en avondeten :o Eigenlijk is het wel goed voor me ;D
Ik eet idd ook een stuk minder dan anders! :o
Alhoewel, als ik thuis ben na examen eet ik altijd een beetje veel snoep ::) :P

Maargoed, vandaag was ik zo sportief om naar school te fietsen. (Niet dat ik dat normaal niet doe :P)
En toen was ik zo sportief om handbewegingen te doen tijdens het examen. (Jaa, ik moest veel schrijven :P)
Vervolgens ben ik op de fiets naar het huis van een vriendin gegaan en vervolgens naar de friettent gefietst! :o (Oke, vandaag was even een uitzonderingsdag van weinig eten :P) En toen, fietsten we weer naar school.
Deed ik wederom handbewegingen (jaja, had twee examens vandaag :()
En toen, toen fietste ik ook nog eens naar huis! :)

Juudith

ik ben vandaag naar school gelopen en heb een zak chips gegeten :D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Ik heb 10 minuutjes gefietst naar het postkantoor voor m'n OV, toen 3 minuutjes naar m'n zus om daar haar huis te poetsen :P toen 10 minuutjes naar huis, daar weer energie (hamburger!! 8) ) tot mij genomen om vervolgens 10 minuten naar de schouwburg te fietsen, daar met tafels te sjouwen en jassen op te hangen en aardig doen tegen mensen (ja, je krijgt echt spieren in je gezicht van het lachen naar mensen ;D ) en toen net weer 10 minuten terug gefietst en 2 (!) trappen op naar m'n kamer!

Dus: heel sportief vind ik :)

Lies

Ik heb vanochtend eerst 5.27 km gefietst :P, toen heb ik gestudeerd we hadden hier boven besloten dat dat veel stress en zo oplevert :P en toen weer 5.27 km gefietst. En vanavond heb ik weer 3.2 km gelopen met Evy :P en nu heb ik gigantisch spierpijn ::drama::.

cchiel

Ik haalde pas een hardloopster in, omdat ik de bus wilde halen.
Je had dr gezicht moeten zien.

Ulysses

Leek het op hoe Polt zou kijken als hij doodop op de grond ligt en wordt ingehaald door een zwaar bepakte bejaarde vrouw? ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Marloes

Vandaag was ik echt totaal niet sportief, want ik heb alleen maar geslapen en daarna gewerkt van 15.00 - 0.45  ::drama::
MAAR ik neem jullie graag mee terug naar afgelopen dinsdag, want toen was ik echt vet sportief  ;D Toen heb ik eerst gezellig met Evy een stuk hardgelopen (zo'n 3.2 km), daarna moest ik zo'n 5.27 km fietsen... zwemtraining geven en vervolgens ook nog zelf trainen (+/- 2km). En toen moest ik ook nog 5.27 km terug fietsen. Vet sportief!

cchiel

Citaat van: Ulysses op juni 15, 2012, 23:47:23 PM
Leek het op hoe Polt zou kijken als hij doodop op de grond ligt en wordt ingehaald door een zwaar bepakte bejaarde vrouw? ;D

Nee, dat zou een meer hatelijke blik zijn.  ;D

Ulysses

Ik heb vandaag twee wedstrijden geump en als je dat goed doet is dat ook best vermoeiend :P

Morgen meespelen met de dames..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


cchiel

Vandaag heb ik mijn ogen dichtgedaan tot 2 uur smiddags.
Kwestie van goed je oogspieren oefenen.

hillo

Ik ben al 70 dagen lang sportief, en Ik val af als een malle denk ik...

wicky the viking

hallo ..........
ik ben net wakker !!!!

goeiemorgen   [moe]

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

LC

Weer lekker vijf kilometer hardgelopen. Teller staat inmiddels boven de 200 kilometer dit jaar  :)

cchiel

Misschien heb ik al bij al wel 3 kilometer gefietst.