Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

The phone

Gestart door hillo, juli 01, 2007, 01:53:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Heeft iemand dit al gezien? En is het wat?

Sjors

Aanstaande vrijdag is de eerste aflevering van dit programma. Ik verwacht er veel van, lijkt me leuk.

hillo

Oh, dacht dat t al begonnen was :P ik hoorde iemand zeggen dat de opdrachten nogal widm-achtig zijn

Sjors

Dat is gezegd in een interview volgens mij ja. Dus waarschijnlijk heeft iemand die jou het verteld heeft, het daar gelezen.

hillo

Hoorde t op rtl boulevard :P

hillo

Vond 't best een gaaf programma, maar kwam soms niet helemaal echt over op mij. Vooropgezet spel zeg maar :P

Sjors

Wat vonden jullie de beste aflevering tot nu toe/?

Ik vind het programma steeds beter worden, Amsterdam vond ik dan ook tot nu toe de leukste aflevering. Ben al nieuwsgierig wat vrijdag ons brengt

hillo

Heb alleen de 1e en 4e (afgelopen) gezien. Vond die mensen van de 4e wel echt dom trouwens :P

Sjors

Dan heb je er duidelijk 2 gemist ja :P

hillo

waren die nog erger dan? :P


Sjors

Ik kan het me niet meer zo goed herinneren, moet je maar even kijken. Drie waren volgens mij de domme blondjes..

hillo

Behoorlijk geflopt dit spel :P Té eentonig denk. Leuk voor een paar afleveringen, maar 8 (?) waren er te veel..

Yanniick

Ik had alleen die vn Maastricht gezien omdat ik toen met vrienden in de stad was en ik zag toen de 2 kandidaten rennen :P

Sjors

Het was een leuk idee, maar er was te weinig variatie. Laat de kandidaten bijvoorbeeld ook eens tegen elkaar strijden, laat er eentje in een te klein hokje zitten waar vandaan hij hints moet verzamelen waar de ander heen moet. etc.

Sjors

Vanaf 13 april weer op de televisie