Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

The phone

Gestart door hillo, juli 01, 2007, 01:53:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

"Vernieuwd" toch? Yeah right, vast weer stom :P

Sjors

We zullen zien wat er allemaal veranderd is

hillo

Ik heb het gezien en vond het wel leuk :) Maar echt veel beter... nee... Hopelijk is er deze keer wat meer afwisseling tussen verschillende afleveringen, want anders zal ook deze reeks tegenvallen denk ik... ;)

Trouwens:

Citaat van: Sjors op september 23, 2007, 13:22:38 PM
Het was een leuk idee, maar er was te weinig variatie. Laat de kandidaten bijvoorbeeld ook eens tegen elkaar strijden, laat er eentje in een te klein hokje zitten waar vandaan hij hints moet verzamelen waar de ander heen moet. etc.

Hebben ze dit topic gelezen ofzo? :P

Sjors

Dat lijkt inderdaad wel op een van de opdrachten van de vorige uitzending. Ik mis nog steeds echt de spanning, ik word zelf niet de race ingezogen. Dat vind ik jammer, want het is in principe een prachtig format.

Marloes

Ik heb het gister ook gezien :) Maar ik had het nog nooit gezien en vond het wel leuk :P

hillo

Wat lief dat Annet met Linda wilde delen :)

Dat van die codes klopte volgens mij niet... Er waren toch heel veel mogelijkheden? En Sjors, wij gaan op zoek naar de koffer in Nederland!

poltergeist

De codes klopte wel, ik had dezelfe oplossingen als enge phoneman.

Ik stoor me nog steeds aan de onmogelijke opdrachten.
Schreeuwen in een winderige stad?
Bootje varen tegen de wind in?

Wat is dat toch voor een gemene bootman?

Nuja, zolang ze geen 2 km in 5 minuten moeten lopen is het.... iets minder erg da nvorige keer.

Marloes

Ik had de code´s ook al eerder dan zij :P

hillo

Wat was dan de precieze omschrijving?

1, 2, 3 en 4, maar allen niet op de plaats die overeen komen met zichzelf (dus 1 niet op 1).  Het laatste cijfer is hoger dan het eerste. That's it toch?

poltergeist

Citaat van: hillo op april 25, 2008, 00:21:07 AM
Wat was dan de precieze omschrijving?

1, 2, 3 en 4, maar allen niet op de plaats die overeen komen met zichzelf (dus 1 niet op 1).  Het laatste cijfer is hoger dan het eerste. That's it toch?

Idd
Conclusie:
1 kan niet op 1, en 4 niet op 4
Het eerste cijfer moet lager zijn dat het laatste

DUS:
2 X X 3
is de enige oplossing

EnKel 4 en 1 / 1 en 4 invullen en klaar

hillo

The Phone is nu ook bij onze verre Westerburen te zien op tv: Amerika!

Heerlijk Amerikaans, met veel actie en erg sensatiegericht. Daardoor misschien wel nóg nepper dan hier in Nederland, maar toch zeker interessanter om te volgen:

Klik HIER voor aflevering 1!

hillo

Vooral het stukje waarin het verliezende team 'verdrinkt' is heerlijk amerikaans ;D

poltergeist

#27
 :o Dit is zoveel beter dan onze brave versie

...

Alleen het einde zuigt, geen grote finale met een mogelijk BOEM einde?  ::drama::

hillo

Beetje vergeten dit... Ik kijk eigenlijk nooit meer tv ::drama::