Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Hotforum dip

Gestart door Luc, juli 11, 2007, 02:26:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

Luc

Hotforum in zijn volle glorie, een tijd terug. Waar is het heen, die mooie tijd? :(

SpydeR

ik zal weer eens wat vaker gaan posten ;)
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

poltergeist

Ach, het is VAKANTIE, en wat doe je op vakantie?

SpydeR

vervelen :P
dus gaan we lekker forummen :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

djwimmy

nou ik werk hele dagen dus wein ig tijd voor zulk soort sites jmmr hoor
Posten hier posten daar we posten overal!!

SpydeR

stop dan met werken!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

poltergeist


SpydeR

ik moet straks 5 maanden werken en omdat ik vorig jaar nogal veel gewerkt heb en toen met niemand iets kon afspreken ^^

als mn oom belde ga j mee naar het strand moest ik altijd nee zeggen.
ik heb nu iets beters wat minder tijd kost en veel beter verdient :D :D websites maken of layout voor websites :D :D
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Sjors

En nu vraagt je oom zeker niet meer of je naar het strand wil?

SpydeR

nee want het is geen weer voor het strand ^^
anders wel :P dan gaan we maar xtj lannen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Herdervriend

Het is vakantie dus velen zullen weg zijn.
Maar wees gerust, zeg over 1 maand maar adios pijn.

Wedden dat einde van het jaar weer net zo druk als vroeger zal zijn.
Genoeg te doen, geen pijn en altijd fun, dat is fijn.

hillo

De dip is volgens mij wel weer een beetje aan het wegtrekken. Straks begint ER, dan WIDM, dus dat komt helemaal goed ;D

Sjors

We hebben natuurlijk binnenkort weer eens wat nieuwe dingen nodig, maar ook mensen die nieuwe dingen wllen organiseren/opzetten..

hartenboer

Citaat van: Sjors op september 22, 2007, 20:22:13 PM
We hebben natuurlijk binnenkort weer eens wat nieuwe dingen nodig, maar ook mensen die nieuwe dingen wllen organiseren/opzetten..
goed zoeken sjors;):P
Smile Like You Mean It    Or Fake It Till You Make It

Sjors