Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

De Gouden Kooi

Gestart door levi123, juli 19, 2007, 16:37:09 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie wint de Gouden Kooi?

Brian
0 (0%)
Jaap
0 (0%)
Huub
2 (50%)
Amanda
2 (50%)

Totaal aantal stemmen: 4

Stemmen gesloten: mei 22, 2008, 02:24:33 AM

levi123

Wat vinden jullie van dit programma?
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

SpydeR

het programma zelf is egt horrible en kansloos
ik kijk het soms omdat ik het grappig vind om te zien hoe mensen elkaar kunnen zieken :P
jaap is daar een voorbeeld van.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Sjors

Jaap is inderdaad erg leuk om te zien, hij ziekt mensen hele dagen, maar hij doet het altijd zonder fysiek geweld. Duw en trekwerk vinden sommige weer lekker treiteren

Sjors

Hoe zal het gaan aflopen als RTL aan het eind van dit jaar stopt met het programma?

hillo

Dan gaan de bewoners gewoon weer naar huis en krijgen ze wsl hun borg terug. Staat zo in hun contract :P

hillo

Hoelang gaat dit nou nog duren? Ik wil weer wat nieuws op tv :P

Mollemaarten

Citaat van: hillo op mei 09, 2008, 15:23:34 PM
Hoelang gaat dit nou nog duren? Ik wil weer wat nieuws op tv :P

15 mei zou het afgelopen zijn. En ik, als grote Gouden Kooifan, hoop dat ze nooit meer zoiets doen... nu moet ik elke avond om kwart over 11 nog De Gouden Kooi zien :P .

Sjors

Claire heeft donderdag het huis verlaten met 25.000€, maar wie wint de Gouden Kooi?

Mollemaarten

Citaat van: Sjors op mei 17, 2008, 02:22:48 AM
Claire heeft donderdag het huis verlaten met 25.000€, maar wie wint de Gouden Kooi?

*snik* Claire mocht niet weggaan :'(... Ze moest juist winnen. Nja, nu wint vast Brian of Amanda... Huub sowieso niet :P en Jaap? Nee ook niet!

Jessikip

Toen ik nog keek was ik voor Lieke.
Nu hoop ik alleen dat Amanda niet wint haha.
-XxX-? Jessikip

Sjors

Volgens mij is Huub altijd enorm populair, zou me niets verbazen als hij toch nog wint.

Jessikip

Ik denk ook dat Huub gaat winnen.
-XxX-? Jessikip

hillo

Ik hoorde van Bridget Maasland bij Live and Cooking dat het puntenaantal van de halve finale ook meegenomen wordt naar de finale en dat Huub onderaan stond.

Mollemaarten

Citaat van: hillo op mei 17, 2008, 23:42:16 PM
Ik hoorde van Bridget Maasland bij Live and Cooking dat het puntenaantal van de halve finale ook meegenomen wordt naar de finale en dat Huub onderaan stond.

Dat zei ze idd ook met de halfve finale... Maar de finale wordt met stemmen met bellen enzo beslist... dus, dit hoeft geen verschil te maken.