Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Wie is de Mol? voor kinderen

Gestart door Sjors, september 05, 2007, 21:51:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

De Avro scoort al vele jaren met Wie Is De Mol? en dat succes wil de omroep nu verder uitmelken. Daarom gaat Sipke Jan Bousema een editie opnemen met en voor kinderen. Al in 2008 moet het Molletje op televisie te zien zijn, onduidelijk is of de reeks in Nederland of het buitenland wordt opgenomen. Zelf ben ik nooit zo'n fan van programma's met kinderen erin - ze slaan dicht voor de camera en het niveau is niet spannend genoeg om voor te gaan kijken.

Maar wie weet slaagt de Avro er in hier iets van te maken. De opnames voor de volwassen-versie zitten er inmiddels op. Zappen onthulde eerder dat Dennis Weening hiervoor kandidaat is. Ook deejay Coen Swijnenberg is van de partij. De Avro maakt binnenkort het gehele deelnemersveld bekend.

zappen.blog.nl

hillo

Vind het een leuk initiatief, maar het zal vast heel anders zijn dan de series die we gewend zijn :) Ben wel erg benieuwd ;D

hillo

#2
Vanaf zaterdag 17 mei om 18.15 uur bij de AVRO op Z@pp, Nederland 3

Gisteren aan het einde van Wie is de Mol senior een promo voor Wie is de Mol junior! Bekijk hem Hier!

Lijkt dit jullie wat worden?


Lies

Het lijkt mij niet zo heel leuk eigenlijk :P. Denk dat die kinderen moeilijk geheim kunnen houden en tis vast minder psygologisch :P

hillo

Het lijkt mij juist best wel grappig om te zien, en onderschat kinderen niet he :P Daarbij zijn ze geen 4.. :P Kinderen van 14 kunnen best hun mond houden, zeker als ze meedoen aan een spelletje dat ze allemaal willen winnen ;)

Mathidinkske

Citaat van: hillo op maart 07, 2008, 17:07:12 PM
Het lijkt mij juist best wel grappig om te zien, en onderschat kinderen niet he :P Daarbij zijn ze geen 4.. :P Kinderen van 14 kunnen best hun mond houden, zeker als ze meedoen aan een spelletje dat ze allemaal willen winnen ;)

Inderdaad!  O0

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Zouden ze ook duizenden kunnen winnen of gaat het om zakcentjes van tien tot honderd euro? :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mathidinkske

Citaat van: Lennart op maart 13, 2008, 03:53:59 AM
Zouden ze ook duizenden kunnen winnen of gaat het om zakcentjes van tien tot honderd euro? :P

Misschien staat de pot op 10 snoepjes :P

Wie zijn de weerwolven?

Mathidinkske


Wie zijn de weerwolven?

WIDMJokertje

Terug van geweest, ofzo?