Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[Poll] Wie is de mol?

Gestart door hillo, september 10, 2007, 22:05:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is ... de mol van 2008?

Dennis Weening
Edo Brunner
Regina Romeijn

Sjors

Ik ben toch geswitched naar Regina, zo aan het einde lijkt ze toch wel verdacht te zijn. Ze trekt veel handige zaken tot zich toe. Dus het zou zomaar weer eens een vrouw kunnen zijn :P

hillo

De mol is een lekker ding... ::)

Maar zonder dollen: Ik vind dat de mol altijd een vrouw moet zijn, want dan zit er sowieso een vrouw in de finale :P Ik verdenk Regina eigenlijk net zo erg als Edo, maar toch heeft Regina veel onmolse dingen gedaan:

- De vraag aan het begin van het seizoen (in de quiz van PJ) goed beantwoord
- 3 jokers gepakt en niet ingeleverd
- Alles prima doorgeseind in de seinopdracht
- Een bom ontmanteld in de fabriek waar dat totaal niet nodig was
- Gekozen voor de vrijstelling in de opdracht met die toren, waardoor ze zichzelf buiten spel zette wanneer er geld te verdienen viel
- De taxi's goed gecoördineerd


hillo

Ik ga misschien nog even alle afleveringen terugkijken en wat dingetjes noteren ofzo, op verzoek van Sjors :P

Sjors

Citaat van: hillo op februari 23, 2008, 01:01:57 AM
De mol is een lekker ding... ::)

komt me ergens bekend van voor...

hillo

Ghehe :P

maar vind je Regina een lekker ding.. daar gaat het om he :P

Sjors

Volgens mij wordt de theorie verkeerd begrepen...

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors


Lennart

Grotendeels omdat ik hem zelf verdenk (opdringerig en toch niet actief), deels omdat het is uitgelekt :P Hoewel ik die lekkage niet helemaal vertrouw.

Sowieso, wie de mol ook is, ik vind hem/haar geen goeie mol. Joris en Patrick waren echt aan het mollen, maar van deze drie is er geen een die echt duidelijke mollenstreken heeft uitgevoerd.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors

Ja, maar een goede mol heeft geen hele opvallende mollenstreken als het aan mij ligt

Lennart

#40
Maar naar mijn idee heeft geen een van de drie een echte mollenstreek uitgevoerd. Patrick is de laatste die ik echt verdacht. Edo is meer... meest waarschijnlijk van de laatste drie. Er is een verschil tussen onopvallend en de mol zijn.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Een goede mol levert veel mollenstreken waarvan de kijker pas in aflevering 10 erachter komt dat ze geleverd zijn en waarbij de kijker dan denkt: :o vuile rat!

Marloes

Pieter-Jan,,, de mol! :o :o :o

hillo

Er is geen Pieter-Jan-topic :o

Sjors

Marloes, Het is zwaar he om tot na middernacht online te zijn...

Regina is gewoon de mol. Kijk maar naar de laatste aflevering.