Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Undercover Lover 2

Gestart door Yanniick, september 16, 2007, 19:04:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yanniick

Het Nederlandse programma Undercover Lover wordt dit jaar gepresenteerd door Co Rowold. In het tweede seizoen van dit programma weten de vijf deelnemende koppels dat er 100.000 euro te verdienen valt, als zij twee weken lang hun partner als vrijgezel loslaten tussen verleidelijke dames en heren. Nieuw dit jaar is dat de koppels als echte 'partners in crime' te werk gaan in plaats van de verrichtingen van hun 'vrijgezelle' partners bevreesd af te wachten. Undercover Lover is vanaf 27 september iedere donderdag om 20.30 uur te zien.

In de eerste editie van Undercover Lover wisten de koppels niet wat hen te wachten stond, toen ze deelnamen aan het programma. Ze werden na aankomst op een zonnige locatie van elkaar gescheiden en zaten ieder in een ander luxe resort. De ene koppelhelft moest zich voordoen als vrijgezel tussen aantrekkelijke singels, terwijl de ander lijdzaam toe moest kijken hoe ver zijn of haar geliefde ging voor een grote som geld.

Nieuw dit jaar is dat de vijf deelnemende koppels vooraf weten dat één van hen zich als 'undercover lover' moet uitgeven in een groep van tien sexy singles én dat ze ook samen kunnen werken om uiteindelijk met een prijs van 100.000 euro naar huis te gaan. Daarnaast zorgen de romantische omgeving en de chique entourage voor een andere uitstraling van het programma.

Undercover Lover is een co-productie met VT4. De presentatie is in handen van Co Rowold (Temptation Island en Funny Video's) en de Vlaamse Veronique de Kock. Het programma is een productie van Kanakna en wordt mede mogelijk gemaakt door Flyaway.nl

Gaan jullie dit kijken ?  :D

hillo

Nee, net zulke bullshit als temptation island en allemaal nep.

Yanniick


hillo

Ik kijk er nu dus ook naar omdat er 2 bekenden van mij meedoen :P Patrick en Malou, maar ik heb al via via gehoord hoe het gaat lopen.. :P al weet ik niet of dat klopt natuurlijk

Sjors

en waar ken jij die twee mensen van?

hillo

Patrick woonde bij mij in de straat en met zijn familie, mijn familie en nog 3 families gaan we elk jaar een weekend in een huisje. En die Malou is dus z'n vriendin die ik van vorig jaar ken :P

Yanniick

das wel grappig  ;D

als je dan bekende ziet meedoen..,

hillo

Citaat van: Yanniick op oktober 06, 2007, 13:42:38 PM
das wel grappig  ;D

als je dan bekende ziet meedoen..,

m'n zus zei dat ze Malou zag huilen, dus ik was wel geïnteresseerd :P

Yanniick

Citaat van: hillo op oktober 06, 2007, 18:06:03 PM
Citaat van: Yanniick op oktober 06, 2007, 13:42:38 PM
das wel grappig  ;D

als je dan bekende ziet meedoen..,

m'n zus zei dat ze Malou zag huilen, dus ik was wel geïnteresseerd :P


jájá

je vind het gwn stiekem ook grappig als die allemaal vreemdgaan

maar jij zei ; het is allemaal nep

maar je vrienden zeggen toch zelf tot het niet nep is :P

hillo

Ik zie ze vrijdag dus zal het eens vragen, hoeveel er in scene gezet wordt. Kijk, ongetwijfeld is een deel echt, maar ik denk dat er onwijs gestuurd wordt. Is in de gouden kooi ook zo ;)

Yanniick

Citaat van: hillo op oktober 06, 2007, 21:53:47 PM
Ik zie ze vrijdag dus zal het eens vragen, hoeveel er in scene gezet wordt. Kijk, ongetwijfeld is een deel echt, maar ik denk dat er onwijs gestuurd wordt. Is in de gouden kooi ook zo ;)

Goude kooi wel

maar dat echt niet hoor :O

Yanniick

Citaat van: hillo op oktober 06, 2007, 21:53:47 PM
Ik zie ze vrijdag dus zal het eens vragen, hoeveel er in scene gezet wordt. Kijk, ongetwijfeld is een deel echt, maar ik denk dat er onwijs gestuurd wordt. Is in de gouden kooi ook zo ;)

je ziet ZE

dus ze zijn nog bij elkaar :)


weet ik dat ook weer ..,

hillo

Ach yannick, zolang jij wil geloven dat het echt is, moet je dat lkker doen hoor.. maar denk hier eens over na:

als ze kandidaten meenemen naar een eiland en er gebeurt niks qua zoenen/sex (dat is waar dat hele programma op draait natuurlijk) dan kunnen ze niet meer ruilen, en zo'n programma is niet goedkoop, dus moeten ze zeker zijn dat er niks mis gaat, dus is zo'n programma grotendeels nep

Yanniick

Maar als je nu 2 weken op zoon eiland zit met allemaal wijven..,

en die moeten bewijzen tot ze geen koppel zijn

dan lijkt het me bij hun lochies tot ze sex hebben

hillo

Malou gaat janken :o
En morgen zie ik ze :P