Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Op zoek naar Evita

Gestart door hillo, september 22, 2007, 16:39:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Kijkt iemand hiernaar?

Ik kijk altijd naar als er iemand uitmoet en nog geen 2 seconde later dan ook echt een of ander keihard afscheidslied moet gaan zingen :P "Hoe moet dat nu met mij, bladiebladiebla, m'n droom is voorbij!!!"

Marloes

Hahaha ja ik kijk het ;D
Iemand uit Bladel doet mee :o Die ken ik.. :P
Babette.. maar ze doet het vind ik het slechts van allemaal :P

hillo

Ja! Zij is het stomst vind ik :P Maar vanavond gaat die ene die al 2 keer achter elkaar in de singoff zat er vast uit.. :( naja, die is ook stom :P ik ben voor die hele kleine, suzan ofzo

hillo

Anne is eruit :o en ik vond haar toch niet stom :P Maar Suzan moet winnen, want dan ga ik met Marloes naar de musical :P en als Marjolein wint ook :) dus 50 % kans al :o

Marloes

Jaa :) 50% al :o :o
En wss gaat Marleen er zondag uit (hoop ik, denk ik). Dan is het als 67% kans :o

hillo

Zul je zien dat Brigitte wint..  >:(

Marloes

ja :-[  Ze maakt wel een grote kans denk ik :(

Marloes


hillo

Helaas, Suzan 2e :(

maar weetje :o In die SMSiets stond dat je suZan moest sms'en, maar als je op teletekst keek stond er suSan en daaronder nog eens met 2 s'en, dus ik vind dat het oneerlijk is! :P

Maarja, dan ga ik wel met Marloes naar de musical waar Suzan wel de hoofdrol krijgt ;)

Marloes

Citaat van: hillo op oktober 21, 2007, 23:27:01 PM
Helaas, Suzan 2e :(

maar weetje :o In die SMSiets stond dat je suZan moest sms'en, maar als je op teletekst keek stond er suSan en daaronder nog eens met 2 s'en, dus ik vind dat het oneerlijk is! :P

Maarja, dan ga ik wel met Marloes naar de musical waar Suzan wel de hoofdrol krijgt ;)
Klopt idd ja! :P Maarrr.. lees dit bericht maar is:

De AVRO heeft een aantal telefoontjes en e-mails ontvangen waaruit blijkt dat er twijfel is over de eerlijkheid bij het stemmen voor Evita. De AVRO wil deze twijfel graag wegnemen en uitleggen hoe het stemmen in zijn werk is gegaan.
Bij de programmering van het telefoon/sms-systeem is er bij voorbaat door de AVRO voor gekozen om alle mogelijke spellingswijzen van namen mee te tellen. Ook wanneer bijvoorbeeld Marjolein gespeld werd als Marjolijn dan zijn deze sms-berichten ook meegeteld bij het aantal stemmen voor Marjolein. Er was dus geen mogelijkheid om verkeerd te stemmen. Ook zijn er geen stemmen verloren gegaan. De AVRO bedankt iedereen voor het uitbrengen van zijn/haar stem op de finalistes.

Toch eerlijk gegaan dus :( :P
Maar we gaan idd gewoon naar de musical waar Suzan wel de hoofdrol krijgt ;D

Marloes

Hoofdrol voor Evita-finaliste in 'Les Misérables'

(Novum) - Suzan Seegers, de verliezend finaliste van Op Zoek naar Evita, heeft toch nog haar hoofdrol in een grote musical te pakken. Ze gaat de rol van Cosette spelen in de musical 'Les Misérables', die volgend jaar april in première gaat. Dat meldt De Telegraaf vrijdag.

De 26-jarige Suzan verloor zondag de finale van Op Zoek naar Evita van Brigitte Heitzer. In het Avro-programma werd gezocht naar de hoofdrolspeelster in de musical 'Evita'.

De toekomstige musicalster vindt Les Misérables een fantastische musical. "De muziek zuigt je het stuk in", zegt ze in de krant. "Die scène waarin Cosette voor het eerst opkomt, is zo puur, zo simpel na een enorm bombastisch deel. Daar verheug ik me echt op. Haar verliefdheid op Marius, dat ging toen al recht naar mijn ziel. En nu mag ik het spelen."

Jamai Loman vertolkt de rol van Marius, de geliefde van Cosette in de wereldberoemde voorstelling, naar de roman van Victor Hugo. Andere toekomstige collega's van Suzan zijn Carlo Boszhard (Monsieur Thénardier), Nurlaila Karim (Fantine), Céline Purcell (Eponine) en René van Kooten (Jean Valjean).

De andere verliezend finaliste van Op Zoek naar Evita staat evenmin met lege handen na het programma. Marjolein Teepen wordt de vaste vervanger van Brigitte Heitzer als Evita. "Nu komt toch nog een gedeelte van mijn droom uit", zegt ze in de krant. "Ik kruip af en toe in de huid van Evita. Ik ben heel dankbaar.

Bron: Trouw



Marloes

Hillo :o Vanavond komt van 22.15 tot 23.00 Op zoek naar Evita: Brigitte's weg naar de top! :P

hillo

Oh, ik heb het gemist :P ik was er niet :P maar er komt nu volgend seizoen:

Op zoek naar Joseph

De evita voor mannen :P Kunnen we weer gaan kijken, maar nu zal het minder leuk zijn :(

Marloes

Citaat van: hillo op december 20, 2007, 20:31:11 PM
Oh, ik heb het gemist :P ik was er niet :P maar er komt nu volgend seizoen:

Op zoek naar Joseph

De evita voor mannen :P Kunnen we weer gaan kijken, maar nu zal het minder leuk zijn :(
Echt heel veel heb je niet gemist ;) Ze lieten gewoon stukjes zien van Op zoek naar Evita met commentaar van Brigitte + in het kort hoe de weken voor de première waren + hoe de première zelf was.

En dan op zoek naar Joseph ja :P Ik hoop alleen dat het niet allemaal über-homo's zoals Jamai zijn :P En dat er een hoop knappe mannen die goed kunnen zingen tussen zitten natuurlijk! :P

hillo



Het absolute hoogtepunt van OZNE ;D