Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

71°Noord

Gestart door Marloes, oktober 07, 2007, 16:31:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Evi Hanssen en Ernst-Paul Hasselbach komen met 71°Noord.

Na Expeditie Robinson komen Ernst Paul Hasselbach en Evi Hanssen met 71°Noord. In dit programma trekken een tiental aantal bekende Nederlanders en Vlamingen naar Noorwegen. Bij temperaturen die ver onder het vriespunt liggen, doorkruisen zij het land van zuid naar noord. Een lange, afmattende tocht van 2500 kilometer die begint op het meest zuidelijke punt van Noorwegen en eindigt op het meest noordelijke : de Noordkaap. Te voet, met hondensleeën, op sneeuwscooters of in kajaks trekt de groep over steile bergen en bevroren watervallen, door dichtbeboste dalen, over eindeloze sneeuwvlaktes en indrukwekkende fjorden. Het traject is verdeeld in 12 avontuurlijke etappes. Aan het begin van een etappe krijgen de deelnemers van presentatrice Evi Hanssen of
Ernst Paul Hasselbach steeds een opdracht die ze als groep tot een goed einde moeten brengen. Maar ook al moeten de kandidaten samenwerken om hun einddoel te bereiken, toch is 71° Noord ook een afvallingsrace.

In elke aflevering moet één deelnemer de groep verlaten en naar huis vertrekken. Na een zware tocht in barre omstandigheden, bereiken uiteindelijk slechts 2 groepsleden de Noordkaap. Zij spelen de finale die de winnaar 50.000 euro oplevert. Het programma is in het voorjaar van 2008 op RTL en Kanaaltwee te zien. Of de naam 71°Noord blijft is nog niet bekend.




Bron: www.robinsonfan.be

poltergeist

Dit is toch al eens uitgezonden geweest?  ???

Sjors

Dit is zeker al een in Vlaanderen bekende formule?

Maar volgens mij gaat dit binnenkort beginnen

Marloes

Om precies te zijn op donderdag 13 maart om 20.30 op RTL 5 ;)

poltergeist

#4
Bij ons komt er ook een nieuwe reeks, maar met bekende vlamingen. Het is vast niet dezelfde reeks wel?

EDIT

ENTERTAINMENT NIEUWTJE : 71° Noord vanaf 6 maart bij 2BE!
Vrijdag 22 maart was het bij VMMa persconferentie van '71° Noord' dat vanaf donderdag 6 maart 2008 om 20.35 zal te zien zijn bij het vernieuwde 2BE (used to be KANAALTWEE). De presentatie is in handen van Evi Hanssen en Ernst-Paul Hasselbach die jullie nog kennen van Expeditie Robinson. Het belooft weer een spannende en loodzware expeditie te worden waarin 5 bekende Vlamingen en 5 populaire Nederlanders zichzelf zullen tegenkomen in hun bikkelharde en ijskoude tocht naar de Noordkaap. Prachtige landschappen, levensgevaarlijke proeven, een lach en een traan, dat zijn de ingrediënten van '71° Noord'

(en zoveel moet je niet van dit programma voorstellen, het stelt niet veel voor naast mensen zien afzien in de sneeuw)

Sjors

Het zal me benieuwen hoe goed dit programma zal vallen.

Marloes

Het lijkt me opzich wel een leuk programma :)
Zijn er meer mensen die het kijken?

hillo

Vanavond is het weer, maar ik heb toetsweek, dus geen tijd om te kijken :P

Sjors

Is wel een aardig programma, zal kijken wat vanavond mij gaat brengen

Sander

Ik kijk het wel elke week alleen de opdrachten vallen mij wat tegen.  :'( Ernst Paul bij elke opdracht maar zeggen: Een keiharde race of een loodzware tocht  :P
Sander

Sjors

Ik mis ook de echte strijd, ze laten gewoon een zware tocht zien..

WIDMJokertje

Ik vind het een super leuk programma!  ;D
Jammer dat er geen apart board voor is, maar ja het zei zo ;)
Terug van geweest, ofzo?

Sjors

Er wordt hier ook niet enorm veel gediscussieerd, dus volgens mij was de keuze om er geen board voor aan te maken juist.

Marloes

Steven moest winnen, maar nu ligt ie eruit >:( :'(

robin88

maar sander heeft gewonnen. ze hebben wel geprobeert nieuwe optenemen maar Hasselbach is daar bij een auto ongeluk overleden  [traan]