Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Willem [kandidaat]

Gestart door Marloes, november 17, 2007, 22:54:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Willem



Naam & Voornaam: Hogeveen, Willem
Leeftijd : 48
Kleur ogen : Grijsblauw
Kleur haar : Donkerblond met hier en daar heel veel grijze en witte haren
Aantal kinderen : Samen 6
Hobby's : Sleutelen aan en rijden met onze Hummer H1, survivaltochten maken, schieten, knutselen, fotografie, mountainbiken, onze Tervuerense herdershond
Aantal kg vermagerd tijdens de expeditie : 13 kg
Lievelingsgerecht : Indische rijsttafel
Lievelingsdrank: Zwarte koffie
Lievelingskleur: Blauw
Lievelingsvoorwerp: Onze Hummer H1

Waarom heb je deelgenomen aan dit programma? Mijn eega, Nina, heeft mij opgegeven in de wetenschap dat dit het ultieme avontuur voor mij zou zijn en... ze had absoluut gelijk!

Zijn jouw verwachtingen omtrent het programma uitgekomen? Na de eerste aanloop, waarbij we volledig aan ons lot overgelaten werden, ben ik het 'survivalen' op het eiland echt gaan waarderen. Naarmate we langer in de Expeditie bleven, begon ook het echte 'Expeditie Robinsongevoel' naar boven te komen, door alle proeven en de eilandraad.

Wat heb je geleerd tijdens de expeditie? In de hectiek van het normale leven meer tijd vrij maken om mijn persoonlijke relatie met God te verdiepen. En hoe belangrijk het is naar mijn eega toe om nog meer uit te spreken wat ik voor haar voel en te streven naar meer 'Quality Time' samen.

Wat is jouw levensdoel, jouw levensmotto? Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbour. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. (Mark Twain)

Bron: robinsonfan.be