Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Nelleke [UIT DE EXPEDITIE]

Gestart door Marloes, november 17, 2007, 23:16:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Nelleke



Naam & Voornaam : de Graaf, Nelleke
Leeftijd : 23
Kleur ogen : Bruin
Kleur haar : Donkerblond
Aantal kinderen : /
Hobby's : paardrijden, reizen, duiken
Aantal kg vermagerd tijdens de expeditie : 9 kg
Lievelingsgerecht : Tom Yam Kung
Lievelingsdrank : Rose
Lievelingskleur : Blauw
Lievelingsvoorwerp : Laptop

Waarom heb je deelgenomen aan dit programma? Een nieuwe uitdaging in mijn leven om te kijken hoe ik reageer op honger, ontbering en op het groepsproces. Mijn leven gaat tot nu toe zo voor de wind, ik wil dus kijken hoe ik reageer als ik in een moeilijkere positie kom. Kijken waar mijn grens ligt en of ik mijn grenzen kan verleggen!

Zijn jouw verwachtingen omtrent het programma uitgekomen? Ja en Nee. Ik had wel verwacht dat het zwaar zou worden door het weinige eten. Vooral mentaal vond ik het zwaarder dan ik had verwacht. De dagelijkse sleur is nadrukkelijk aanwezig, je moet je elke dag weer oppeppen om van niets iets te maken, dit had ik zo erg niet verwacht.

Wat heb je geleerd tijdens de expeditie? Dat je moet genieten van alles om je heen en van alle luxe die wij ons kunnen permitteren. Ik ben echt een familie mens, en heb geleerd dat ik ontzettend veel van mijn familie hou! Ook heb ik meer talent in koken dan ik dacht, thuis kook ik namelijk nooit en tijdens de expeditie stond ik veel in de keuken!

Wat is jouw levensdoel, jouw levensmotto? Wie vecht kan verliezen, maar wie niet vecht heeft al verloren

Bron: Robinsonfan.be