Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Regina Romeijn is niet de mol!

Gestart door hillo, november 25, 2007, 23:38:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Regina Romeijn
Purmerend, 8 december 1976
Presentatrice


Nadat Regina haar VWO afrondt, werkt ze als reisleidster in Frankrijk. Daarna gaat ze communicatiewetenschappen gaan studeren aan de UVA en werkte ze drie jaar bij een reclamebureau.

Samen met vriendin Mirjam Bouwman presenteert ze in 2005 het programma Zij gelooft, zij niet  voor de EO. Vanaf 2006 is ze te zien als presentatrice bij Net 5. Ze doet daar Weekendtripper  en HartsTocht.
Ook is ze een van de deelnemers van Peking Express V.I.P. Ze is nu een van de vaste gasten in het radioprogramma BNN United en vanaf 2008 is Regina te zien in het programma Slag om Pampus, dat ze presenteert voor de NCRV.


Bron: Officiƫle site

hillo

Zou Regina de mol kunnen zijn? Bespreek het hier!

Marloes


hillo

Ik hoop dat ze ver komt. Ze speelt het spel onwijs goed :) (zowel als mol als als kandidaat eigenlijk :P)

Lies

#4
molletje molletje? :o

Sjors

Ik moet mijn molverdenking nu toch wel op regina plaatsen

hillo

Het zou leuk zijn, en ze kan het absoluut, maar ik ga toch voor een ander...

wicky the viking

#7
hallo molzoekers

kan Regina de mol zijn ?
Jazeker
ik haal een voorbeeld aan
het uitrekenen en turven van de flessentijd
natuurlijk kan het fout gaan
maar ze lieten haar doen
een ander voorbeeld
ze "beschuldigd" Patrick in het cruise schip
dat hij haar in de val laat lopen ( zo ongeveer )
maar doet ze het niet bewust ?
ze hoort dat Patrick steeds maar vraagt naar die verdieping

kan ze de mol niet zijn ?
vast wel
maar ik heb momenteel niet echt steekhoudende argumenten
omdat te onderbouwen

gr. Robert 
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Regina heeft haar test op Edo ingevuld: wint ze, verliest ze, of is ze misschien de mol?

Sjors

Ze kan zeker de mol zijn. Alleen is het dan wel een beetje een Inge-mol. Dus dezelfde mol taktiek als vorig jaar.
De hardwerkende kandidaat, die enorm fanatiek is. Maar zo nu en dan wat fouten maakt en dat zich zelf ook vaak kan veroorloven.

Lies

hmm zou kunnen :p maar misschien beetje ver gezocht?

Bij de som van de opdracht met het bommen onschadelijk maken zitten allemaal hints dat Regina de mol is! De som is: 3kwadraat x 2 + 3 - 18 = 3. De hints zijn:

3kwadraat betekent 9 en de 9e letter vanaf de Z is de R en Regina heet voluit Regina Romeijn. Dat is 2x R en achter 3kwadraat staat x2. Verder lijkt 3kwadraat op 32 (3 met een hoge 2) en Regina is 32! Na 3kwadraat x2 staat +3, en Regina staat als 3e in het intro. Dan krijgen we - 18, en als je vanaf de A er 18 letters bijtelt krijg je ook de R. Met andere woorden; de 18e letter van het alfabet is R. Dan is het antwoord weer 3 dus weer de 3e in het intro en dat is dus Regina. Maar dat hadden we al eerder gezegd;-) . Nou, voor ons is Regina dus de mol!

aldus enthousiast persoon op hyves :P

Sjors

Ja, deze theorie lijkt mij waterdicht. Ik denk dat we er niet meer omheen kunnen. Regina is de mol.

wicky the viking

Voor Regina geldt voor mij het hezelfde als voor Edo
als mol verdachte daalt ze naar 25 %
als ze wel de mol is
heeft de b.v. bewust geprobeerd de vrijstellingen te krijgen
elke vrijstellingen die zij krijgt ( en als mol niet nodig heeft )
zijn dus feitelijk weggegooid
en in de 1ste situatie kost het ook nog eens 1000

maar Dennis is mijn 1ste molverdachte
lees in het topic van Dennis waarom

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Regina is niet de mol, ze wist niet wie de mol was en bleek in aflevering 10 de verliezer...

Sjors

Citaat van: hillo op maart 07, 2008, 01:25:02 AM
Regina is niet de mol, ze wist niet wie de mol was en bleek in aflevering 10 de verliezer...

sterk opgemerkt