Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Patrick Martens is niet de mol!

Gestart door hillo, november 25, 2007, 23:39:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Patrick Martens
Breda, 4 april 1978
Acteur

Nadat Patrick drie jaar MBO publiciteitstekenen en reclame gestudeerd heeft, begint hij met de vooropleiding van de Toneelschool (Rabarber) in Den Haag. In Utrecht volgt hij enkele acteerworkshops. Hij speelt enkele gastrollen in Onderweg naar Morgen en Goudkust. In 1999 breekt hij door als Morris in Goede Tijden Slechte Tijden.

Sinds 2004 speelt hij Mike in de televesieserie Zoop. Diezelfde rol heeft hij in de films Zoop in Afrika en Zoop in India. Samen met Viviënne van den Assem presenteert hij voor Nickelodeon het programma SuperNick. In het wassenbeelden museum Madame Tussauds is een beeld van Patrick Martens te bezichtigen


Bron: Officiële site

Lies

#1
Ja mol of niet is de vraag (ik wist nooit dat "mike" "morris" was :P maar hem ken k wel, denk dat hij niet echt een goede mol is, daar lijkt ie me eigenlijk een beetje te dom voor ofzo ik weet niet (A)

hillo

Gister bij DIDM vond ik hem best wel een goeie molkandidaat met dat koptelefoongedoe en hij kan ook leuk liegen enzo, maar toch, ergens, denk ik, heel stiekem, dat hij het niet is.

hillo

Dit is m'n reservemol! ;D En hij moet naar de finale, want hij is tof :P

hillo

Patrick is inderdaad een leuke kandidaat Loes :P

Sjors

Ik had niet anders verwacht, eindelijk dat ventje eruit :p

poltergeist


Sjors

Aan de andere kant jammer dat hij moest vertrekken, was de enige die ik totaal niet meer verdacht als mol...

hillo

Patrick is niet de mol, hij valt af in aflevering 8!

Marloes


hillo

Ik vond het een leuke kandidaat en na Dunya erg jammer dat hij eruit ligt.. :( Ik hoopte eigenlijk dat Dennis eruit zou gaan, want dan was de hele molwereld in shock geweest vlak voor de finale :P maar Patrick werd wel verdacht door iedereen bij mij op school, dus ik kon vandaag iedereen gaan uitlachen ;D

Sjors


hillo

Het voelde heerlijk, vooral na het afvallen van Dunya vorige week :P

wicky the viking

ik begon hm net een beetje meer te verdenken
die maffe manier van cijfers uitbeelden bij het terug krijgen van de
door Regina behaalde vrijstelling
zijn diefstallen van topito's

maar goed
hij is het niet

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen