Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Joris Linssen is niet de mol!

Gestart door hillo, december 02, 2007, 23:35:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Joris Linssen
Nijmegen, 28 januari 1966
Presentator en artiest


Joris studeert geschiedenis in Utrecht. Hij werkt daar ook bij de Stadsomroep en als verslaggever bij AT5. Sinds 1994 werkt hij bij de NCRV als programmamaker. Hij regisseert de reportage-series De Mensen van de Thuiszorg en De Mensen van de Uitvaart en is verslaggever bij Man Bijt Hond.
In 2001 begint hij als presentator van Taxi. Dit doet hij zes seizoenen. Vanaf 2005 presenteert hij Hello Goodbye, waarin hij op Schiphol praat met ophalers en wegbrengers. In november 2007 is zijn nieuwste programma te zien: Joris Pakket Service.

Behalve tv-maker en presentator is Joris ook artiest en tekstschrijver. Van 1991 tot 2003 treedt Joris op als zijn alter ego Ome Cor. Hij is dan een succesvolle smartlappenkoning en toert langs de Nederlandse schouwburgen. In zijn studententijd is Joris voorman van The Vendettas en speelt in zalen als de Melkweg en Paradiso.
Met zijn huidige band Caramba doet hij nu vooral theateroptredens. In november 2007 komt zijn nieuwste cd uit, met bewerkingen van Mexicaanse nummers en eigen materiaal. 


Bron: Officiële site

hillo

Zou Joris de mol kunnen zijn? Bespreek het hier!

hillo

Joris is gewoon zo overduidelijk de mol wel, dat hij het absoluut niet is. En mocht ie 't wel blijken te zijn dan vind ik z'n tactiek een minder leuke tactiek dan andere series.. :(

hillo

Joris is niet de mol, hij valt af in aflevering 6!

poltergeist

Hoe gemeen is het om EINDELIJK uit te schreeuwen? Nu Patrick nog  ;D

Marloes

Zul je zien,, komtie volgende week terug :P
(en Patrick is wel leuk :P)

hillo

Ik vond het ook helemaal niet erg toen hij afviel, al zij hij in het echt best aardig zijn :P Ik vond hem gewoon vrij irritant als hij weer eens een opdracht verpestte. Op zich best een slimme tactiek, maar het blokkeert zo mijn eigen speurtocht :P