Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 10

Gestart door hillo, december 02, 2007, 23:43:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Muriël komt aan op verliezerseiland, tot grote teleurstelling van Kristien en Nelleke. Zij zien geen uitdaging meer in het spel en voelen zich erg ongelukkig. Frans ergert zich kapot aan de twee dames, die niet willen werken en alleen maar in de zon aan hun kleurtje liggen te werken.

Op Rapang (normaal eiland) gaat het wat beter met de sfeer al botst het wel nog wat tussen Loek en Marcel. Marcel wil niet geloven dat Loek niks van het complot afwist, maar Loek zelf blijft stug volhouden. Dan is het tijd voor de Robinsonproef: een quiz. Loek krijgt te horen dat hij onbetrouwbaar, egoïstisch en de minste survivor van allemaal is volgens de rest en is daar niet blij mee. Marcel wint de proef.

Op Gual (verliezerseiland) wordt het Kristien en Nelleke teveel en zij besluiten op te geven. Vlak voor de eliminatieproef vertrekken ze uit de expeditie. Saskia 'wint' de evenwichtsproef van Gual en mag dus mee gaan doen aan de eliminatieproef, waar zij en de kampleden van Rapang allemaal verliezen van Vinnie. Hij kan dus niet worden weggestemd. Op de eilandraad is de uitkomst duidelijk: 1 stem voor Marcel (van Loek) en 6 stemmen voor Loek. Loek wordt unaniem naar verliezerseiland gestuurd.

Zal de vrede nu voorgoed terugkeren op Rapang? En hoe loopt het af met Frans en zijn vrouwtjes? Wordt Loek geaccepteerd op Gual? Wat denk je?

Marloes

Ik ben eindelijk voor iemand! :P
Lieke is mijn favoriet nu ;D

En jammer dat Kristien eruit is gestapt :(

hillo

Ik ben ook voor Lieke! ;D én voor Vinnie, maar meer voor Lieke