Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Georgina Verbaan is niet de mol!

Gestart door hillo, december 10, 2007, 00:00:10 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo



Georgina Verbaan
Den Haag, 9 oktober 1979
Actrice


Georgina wordt al op jonge leeftijd lid van de musicalgroep Harlekijn in Zoetermeer en maakt verschillende kindermusicals. Vanaf 1991 krijgt ze les op de Jeugdtheaterschool Rabarber in Den Haag.

Vanaf 1997 krijgt ze landelijk bekendheid als Hedwig Harmsen in Goede Tijden Slechte Tijden. In 2000 stopt ze hiermee. Daarna speelt ze onder andere in de films Amazones, Joyride, Costa!, Volle Maan en Erik of het klein insectenboek. Ze heeft daarnaast verschillende rollen gehad in bijvoorbeeld Hertenkamp, Pittige Tijden, Medea en Lotte. In 2006 en 2007 is ze te zien als Mooie Lena in de tv-serie 't Schaep met de 5 Pooten. In 2008 komt de film Alibi  uit. Verder is ze nog te zien in de Amerikaanse remake van de film Blind Date van Theo van Gogh.

Georgina zet zich actief in voor goede doelen. Ze gebruikt haar bekendheid om dierenleed te verminderen. Zo voerde ze actie tegen de verkoop van bont en stond ze in 2006 op de kandidatenlijst voor de Partij voor de Dieren.


Bron: Officiële site

hillo

Ik vind haar cool. Lekker spontaan lijkt ze me, niet snel bang van iets, leuke kandidaat. En ook een leuke mol denk ik :)

hillo

Georgina is niet de mol, ze valt af in aflevering 3!

hillo