Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Op zoek naar Joseph

Gestart door hillo, december 20, 2007, 22:25:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Frits Sissing verzorgt in 2008 de presentatie van het programma Op zoek naar Joseph. Dat laat de AVRO vandaag weten. Maandag werd bekend dat er een vervolg komt op Op zoek naar Evita. "Op zoek naar Evita was voor mij één groot feest. Ik ben bijzonder blij dat ik met Op zoek naar Joseph het grote zondagavond amusement weer in de huiskamers mag brengen", vertelt Frits. "Uiteraard ben ik ongelofelijk benieuwd naar het nieuwe mannelijke musicalta- lent van Nederland."

Na het succesprogramma Op zoek naar Evita gaat de AVRO in 2008 op zoek naar de Nederlandse hoofdrolspeler voor Joseph and the amazing technicolor dreamcoat, de beroemde musical van Andrew Lloyd Webber. "De AVRO is trots om na het inspirerende Op zoek naar Evita een tweede reeks te maken waarin nu wordt gezocht naar nieuw mannelijk musicaltalent voor de swingende en kleurrijke musical Joseph", aldus Kees Tukker, programmaleider televisie AVRO.

In Op zoek naar Joseph worden na diverse audities, die komend voorjaar in heel Nederland worden gehouden, uit naar verwachting, duizenden kandidaten tien poten- tiële hoofdrolspelers geselecteerd voor de musical. Daarna volgen de selectieronden onder leiding van een deskundig panel voor de hoofdrol. Het kijkerspubliek bepaalt wederom de winnaar en het panel heeft hierin geen stemrecht. Op zoek naar Joseph zal door de AVRO in het najaar van 2008 worden uitgezonden op Nederland 1.

Het programma wordt gepresenteerd door Frits Sissing. "Het is spannend om via dit programma een droom voor iemand te kunnen realiseren", zegt hij.

De inschrijving van Op zoek naar Joseph start morgenavond tijdens een speciale aflevering van Op zoek naar Evita. Op joseph.avro.nl staat dan alle informatie en kan nieuw musicaltalent zich aanmelden met het vooruitzicht een droomrol te vertolken. Verder is in dit programma te zien hoe het leven van Brigitte Heitzer in één klap op zijn kop werd gezet toen ze de hoofdrol voor de musical Evita had bemachtigd.

hillo


Marloes

Jaa.. we gaan zeker kijken! :P

hillo

Ik schat zo'n 60 % homo, wat jij? :P

Marloes


Yanniick

Ik gok 80 ...   :-\
allemaal zoon jamai types  :-\

hillo

Ik ben op zoek naar Avroleden!!!

Ik + nog iemand willen graag naar een liveshow van op zoek naar joseph (Loes moet ook mee vind ik :P), maar je kan alleen maar kaarten bestellen als je lid bent van de avro (1 kaart per lidmaatschap) en dat zijn we dus allebei niet... Ken of Ben jij lid? Laat het me dan weten ;D

Marloes

#7
Je kunt toch gewoon lid worden van de Avro? :P
Volgens mij is dat gratis :P

hillo

Nee volgens mij niet toch? :o Volgens mij kan je alleen lid worden voor iets van 10 euro per jaar (en dan krijg je geen gids enzo)

Marloes

Hmm.. eigenlijk weet ik het niet, want als je kijkt bij dat inschrijfformulier kun je ook aanvinken ´Ik ben nog geen Avrolid, maar word lid´ Het kan best zijn, dat daarna komt dat je die 10 euro moet betalen :P

Maar om je vraag nog maar ff te beantwoorden.. Volgens mij is mijn oma lid van de Avro :P Ze heeft iig de Avrogids :P

hillo

Tof! Dan heb jij alvast iemand die jouw kaartje kan regelen ::)

hillo

Josephs:

Freek Bartels
Remko Harms
Robert van den Berg
John Vooijs
Dennis ten Vergert
Martin Stritzko
Robin van den Akker
Hein Gerrits
...?


Je moet ze voor de lol eens googlen, ik verander mijn 60% homo in 80% :P maar er zitten wel toffe tussen! Freek maakt goede kansen denk ik om te winnen :)

Oh en ik ga 12 oktober naar de laatste 5! ;D

Juudith

Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Marloes

Ik kijk echt uit naar dit programma :P
En Freek maakt idd wel een erg grote kans om te winnen! :)

hillo

Citaat van: Marloes op augustus 02, 2008, 19:05:12 PM
Ik kijk echt uit naar dit programma :P
En Freek maakt idd wel een erg grote kans om te winnen! :)

Al iemand gevonden die met je mee wil?